Vai al contenuto

Tele4 e Cojutti


assist

Messaggi raccomandati

  • Risposte 75
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Sinceramente finora non mi importava + di tanto che parlassero di Snaidero, Udinese e compagnia bella...

ma che mi mettano alle 2 di pomeriggio un programma in lingua friulana mi sembra troppo :down:O|:wacko:

:incazzado::baston::caregaintesta::testadamuro:

No xe posibile....finirà che a breve no gaveremo + una television che parla de trieste :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Bisognerebbe farsi sentire... :aaaaaatttillla:

Il punto è:a me non dava fastidio parlassero di Friuli, Snaidero e problemi loro... tanto basta cambiar canale e il problema si risolve... :D

MA mettere su un canale di TS una lingua che NESSUNO capisce non lo concepisco... :incazzado:

Allora mi mettano i telefilm in inglese così almeno qualcuno l'impara :lol:

:muto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Volevo za scriver ieri ma no go rivà Dopo el telegiornale de Tele4 ,la redazion ga dito che inaugurava una nova trasmission che doveva parlar della realtà Friulana, fin qua podeva anche starghe, visto che el novo Direttor xe Furlan. La go guardada (un attimin) e me ga ciapa sconforto ,per no dir parolaze, quando go senti che i parlava in FURLAN. Con tutto el rispetto che posso aver per i "cugini" me son senti ciolto per el fiocco.Me dava sai l'idea che ,oltre al lato tragicomico della faccenda, iera un nianche troppo nascosto tentativo per dimostrar che anche QUA i pol gestir lori la situazion. Volevo sentir le vostre coonsiderazioni. :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Me rattrista el fatto che no esisti UNA emittente TRIESTINA. Xe un per de lori che parla in italian con una cadenza triestina paurosa ma far una trasmision in triestin nianche per scherzo. Adesso pero' xe una trasmision in furlan. Su Tele4.

Tele4 xe una tv privata, pol far quel che vol, ma sicuro no favorisi i ascolti da parte dei triestini in sto modo. Poco i ga de lamentarse dopo. Bah. Inveze de rilanciar la triestinita' fazendo le robe serie meio e zercando de diventar LA tv de Trieste i se furlanizza... bah... :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

un nianche troppo nascosto tentativo per dimostrar che anche QUA i pol gestir lori la situazion.

Mah, no se tratta de gestir o meno la situazion.. Credo sia una base de rispetto per i triestini comunque parlar in italian, anche perchè de quel che sento el furlan no xe un dialetto sai vicin all'italian, xe tanti termini de non facile comprension..

Link al commento
Condividi su altri siti

premetto che non son antifurlana, no me disturba el tg regionale, no me disturba neanche che i me daghi qualche notizia dello sport udinese o dele sagre che xè in Friul (se posso, una magnada a SanDaniele, lafazo volentieri). Ma credo che Telequattro stia capelando in pien. I devi chiarir le robe: television triestina che vol ingrandirse anche nel Friuli (e allora va ben qualche trasmission più a largo raggio...in Italian) o television del Friuli Venezia Giulia che vol ciapar i soldini per far i programmi in furlan?

Che i me meti in ciaro le robe, poi sarò mi a sceglier se e cosa vardar! Se i me comincia parlar in friulan, no la posso considerar più una tv triestina, la considero come considero le altre picie tv locali...

podessimo scriver una mail con un testo comune (e civile...cercando delle motivazioni che no se possi smontar) e poi mandarghela singolarmente? cosa disè?

Link al commento
Condividi su altri siti

I se sta' vendicando de tutti i anni che i triestini li ga ciolti pel cul bonariamente. Solo che adesso che i comanda i xe pericolosi perchè quasi nissun de lori sa scherzar.

?? no go capi' sto discorso :D

cmq, in generale no capiso cosa xe de esser tanto impizadi, Tele4 no xe la Rai servizio pubblico, xe una societa' privata che persegui el proprio interesse economico, se fa delle scelte che non xe condivise dal suo pubblico xe affari sui. Xe come se la gente se impizasi perche' la Loaker se meti a far i napoletani con una crema diversa, sicuro no i ricevera' mail de protesta, semplicemente la gente no li compra se i fa schifo... e se una emittente fa schifo no se varda.

Se i la vol far diventar una Telefriuli 2 sicuro i triestini no xe contenti e i vardera' sempre de meno, e visto che xe una realta' picia quei che pagava per farse publicita' gavera' meno interese a farse publicita' perche' meno gente varda, quindi alla fine i se acorzera' de sbaiar...

E se no xe triestini boni de meter la pila, investir e cior in man le redini de Tele4, beh... no xe sicuro colpa dei "furlani che comanda".

Almeno cusi' la vedo mi, che son triestin :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

vabeh ok discorso de sopravivenza per cui poso capir zerca de gaver piu publico verso el friul ... ma personalmente me da fastidio visto che xe za altre tv che parla dei furlani tuto el giorno e no ocoreva meter un furlan come diretor no? alora vojo Rovis diretor de telefriuli per parcondicio :D

certo la gente no guarda -> meno publicita -> meno soldi

ma quanti furlani vardera tele4 x saver quel che nasi a cerneglons??? :D :D :D

vedesi + inteligente far una apertura e colaborazioni con tv slovene .... senza cojuti oviamente :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ma anche mi me da fastidio che stia diventando una Telefriuli2,

ma mi me chiedo:

ma come xe finido la Cojutti?

chi finanzia Tele4?

perché Cojutti e no un triestin?

xe triestini che investi in Tele4 e pol decider?

O Cojutti xe el paron assoluto?

Ripeto: Tele4 xe una societa' privata che persegui el proprio interesse, no quel dei triestini, e se no xe in Tele4 dei triestini che comandi... de chi xe la colpa?

Link al commento
Condividi su altri siti

vedesi + inteligente far una apertura e colaborazioni con tv slovene .... senza cojuti oviamente :D

d'accordissimo... perche' i fa el tg in furlan e no in sloven?

a Trieste ghe xe una componente de lingua slovena, ma de lingua furlana no me par che sia una "minoranza furlana"

bah... de questo son :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

come el sia fini la no so, spero che el vadi fora dai CojuTIS prima posibile pero' :D

la colpa xe probabilmente de chi finanzia, o mejo, non finanzia e anche dei triestini perche' dubito che a udin i lasasi far una roba simile..

Me par che a tele4 xe la Auser Irneri che me sembra sia triestina e Irneri iera i fondatori del lloyd adriatico quindi forsi qualche soldo lo meti anche ela....

Cmq se un poca de gente ghe scrivesi una mail, magari no servira niente, ma almeno qualcosa se tenta...

Mi se vado a Coludroza sento parlar sloven e no furlan quindi me devi spiegar el sig. cojutis che utilita' ga.. forsi el vol cominciar a vender frico nele osmize? :D :D :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×