Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

finalmente anche mi son possessor (copossessor, ok.. :D) de una reflex digitale come dio comanda!! go fatto foto solo stasera su oggetti posti sulla scrivania.. e devo dir che ne son veramente felice!!

go ciolto un 17-85 is usm (stabiliza quindi) come el buon AV..

desso fra un poco me butterò su un due ottiche fisse, ma con calma!!

Inviato

ihihih ieri me son zogado un poco mentre assist me spiegava un poco le funzioni e devo dir che la messa a fuoco xe straodineeeria.. 9punti.. e il riconoscimento automatico del punto de AF xe veramente figo.. pena fazo foto un poco più utili che una macro del tappo del CIF o delle sorprese kinder che go sulla scrivania.. ve mostrerò!

Inviato

Trert, con un gioiellin cusì te devi metterte d'impegno e imparar a lavorar in manuale. Xè un pecà usar le modalità preimpostade con una macchina cusì :D

Poi adesso col digitale no xè nianche el problema de sprecar pellicola fazendo errori nella regolazion dell'esposizion o del diaframma, al limite te cancelli e via. La soddisfazion più grande xè regolarse tutti i parametri da soli IMHO :bye:

Inviato

mi no go mai usado automatico se gavevo la possibilità de gestir el manuale.. infatti ieri me son zoga tutta la sera, l'unico problema iera che no savevo dove iera messi i botoni per zogarse coi vari parametri.. eppoi me incasinavo con le due ghiere, ma xe normale!

come te vol usar l'automatico? xe un pecà de dio.. l'uniche due robe che me fazo aiutar dalla macchina xe el autofocus perché xe validissimo e el stabilizator del obietivo..

Inviato

quela machina no se pol usarla in automatico... mi tirasi via el boton proprio :D ma cmq penso che chiunque ciol una reflex la vol controlar per fil e per segno...

adeso spetemo le tue foto xo'... :D

su movite! studia e scata! :D

Inviato
quela machina no se pol usarla in automatico... mi tirasi via el boton proprio :D ma cmq penso che chiunque ciol una reflex la vol controlar per fil e per segno...

adeso spetemo le tue foto xo'... :D

su movite! studia e scata! :D

:fiuclap::punk::bye:

Inviato

due fottine (stamatina..)

no le xe chissacossa come soggetto e inquadratura, ma se vedi la nitidezza almeno!

le go compresse ma no ga perso sai

img0581rid3bo.th.jpg

img0580rid7gk.th.jpg

ottime nel tutorial PDC

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro