cenerentola82 Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Novo sondagio... (no son del'SWG) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Beh, go praticamente za risposto nel sondaggio "come parlarghe ai propri fioi". Son triestina prima de tutto, perchè amo trieste da sempre. Perchè el triestin xè la mia prima lingua e perchè.. ..ragazzi.. gavè visto come xè bella Trieste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted March 8, 2006 Author Report Share Posted March 8, 2006 Nel'ordine: triestina, mitteleuropea, europea, citadina del mio condominio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Sarà perché non vivo più a TS da ormai 13 anni però il sentimento di "italianità" supera quello di "triestinità". Qualcuno potrebbe chiedermi cosa c'è in comune tra me ed un pescatore di Palermo ..... ma questa è un'altra storia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Devo dir cossa go votà? E dopo el Triestin me sento Europeo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Eh.. se dopo volè (dubito ) saver la seconda scelta.. beh.. Europea senza dubbio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 beh, prima de tuto triestin, deso stando a dobbia me sento ancora più triestin xke ne sento la mancanza.. in secondo, citadin del mondo.. no solo europeo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rix Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 ITALIANO..ma qst è evidente..nn essendo triestin...Cmq mi sento a pari merito ITALIANO e ROMANO...l'italianità è una cosa, che può sposare benissimo con il sentimento di appartenenza a una città..ecco il mio ordine 1- ITALIANO, ROMANO 2- EUROPEO In secondo luogo me potrei sentir anca Triestin...forse go esagerà, ma in un certo modo me sento legato a qst città, e soprattutto alla gente nata sotto l'insigne alabardata.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Triestin, of course Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Taglian...per prima cosa...ma un no se pol dimenticar dove che xe nado e cressudo...quindi quasi a pari merito anca Triestin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 nel ordine: triestin, miteleuropeo, europeo, citadin del mondo Ma Triestin xe la roba piu importante.... el resto xe tuta una conseguenza, con tuto el rispetto e senza voler sembrar quel che no son pero' me trovo piu a mio agio in una cita come Vienna piutosto che a Roma ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Rigorosamente triestin, l'alabarda la porto nel cuor e me ne vanto e son fiero de eser un mulon nato soto el cole de San Giusto. TRI-E-STE!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu68 Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 no iera l'opzion "austria" quindi digo : mittleuropea e triestina e cittadina del mondo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 nell'ordine: europea, triestina, italiana, cittadina del mondo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cocal Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 anche mi prima de tuto go messo europeo... ben o mal credo el fato che l'europa sia più o meno unida, dopo esser sta el posto dove xe nate do guere mondiali xe una dele robe più bele de sti anni... e xe ancora mejo girarla senza dover passar confini o cambiar soldi... Dopo de quel me sento triestin, ovviamente... anche se in realtà el mio sangue vien de l'istria nobilissima... che no xe prevista nel sondaggio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 In primis made in trieste!Dopo vien tutto el resto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 In primis made in trieste!Dopo vien tutto el resto come sopra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 triestin... me rendo conto che quando vado fora de qua go difficoltà anche con l'italian... indi senz'altro son triestin e me sento de esserlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Mi son l'unica, fin adesso, a sentirse Cittadina del mondo. El che no significa affatto che no sento anche la mia triestinità o la mia italianità (anche se qualche volta, con sto paese de memele che ogni tanto se trovemo, me vien un nervoso che me ciaperia e scamperia in Finlandia), solo che adoro talmente tanto le altre culture, son cussi tanto assetada de saver e de conosser e me sento cussi ben quando che viaggio che me sento davvero cittadina del mondo.. aver studia tre lingue e tre culture me ga ovviamente aiuta in questo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Mi son l'unica, fin adesso, a sentirse Cittadina del mondo. El che no significa affatto che no sento anche la mia triestinità o la mia italianità (anche se qualche volta, con sto paese de memele che ogni tanto se trovemo, me vien un nervoso che me ciaperia e scamperia in Finlandia), solo che adoro talmente tanto le altre culture, son cussi tanto assetada de saver e de conosser e me sento cussi ben quando che viaggio che me sento davvero cittadina del mondo.. aver studia tre lingue e tre culture me ga ovviamente aiuta in questo. Petrarca? Straquoto dalla prima all'ultima parola! Mi no me sento cittadina del mondo. Mi son cittadina del mondo. Ciò non implica che non ghe tegno alla mia triestinità o alla mia stupenda città per cui nutro un amore smisurato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Senz'altro triestin e fiero de esserlo!! Essendo lontan spesso me vien la nostalgia. X el resto mi vado d'accordo con tutti e quindi me sento anche cittadin del mondo. W Trieste !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 NOOOoooOOooooOOoooOOOo! Cene Hai clamorosamente omesso una importantissima opzione: Io prima di tutto mi sento Istriano come i miei nonni. L'ho imparato poco per volta e soprattutto me l'hanno fatto notare e come se un certo modo di essere avesse inspiegabilmente saltato una generazione. Sarà che sono un pò tirato su tutto...e già il fatto che scrivo "un pò è abbastanza indicativo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Qua entra in balo ancora una volta, per quanto me riguarda l'età: Lo digo con cognizion de causa, a casa mia se parlava 3 lingue,Triestin, Italian e Tedesco, la mia vecia anche l'Inglese la mastigava.Oltre a questo la cultura della mia famiglia iera sicuramente Mteleuropea.Senza andar per le lunghe go avudo sempre la convinzion che esser Europeista, come se disi adesso, noi Triestini ierimo sa in tempi non sospetti e questo lo disi la storia. Go tralasa el fatto de SENTIRME PRIMA TRIESTIN PERCHè SARIA STA TROPPO EVIDENTE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Petrarca? Straquoto dalla prima all'ultima parola! Mi no me sento cittadina del mondo. Mi son cittadina del mondo. Ciò non implica che non ghe tegno alla mia triestinità o alla mia stupenda città per cui nutro un amore smisurato Petrarca in effetti! Son contenta de trovar qualchedun che me capissi in toto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted March 9, 2006 Report Share Posted March 9, 2006 me rendo conto che quando vado fora de qua go difficoltà anche con l'italian... già..brutta storia quella de esser madre lingua triestin! cioè son orgogliosa de esserlo,però a volte me trovo in difficoltà a esprimer certi concetti in triestin o cmq ancje co parlo con non triestini me vien de parlar sempre in dialetto! cmq me sento triestina,ma non solo x questo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts