Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ultime news da Tele4: a un giorno dall'assemblea dei soci, cauto ottimismo da parte dei commissari. Fantinel xe l'unico ad esser uscido allo scoperto, ma gira voce de una cordata robusta capitanada da un personaggio veneto ligado al settore dell'abbigliamento e za ligado allo sport (sparo una cazzada...Benetton???).

T8 volessi far valer la sua opzion per coverzer i busi creadi dalla sua infamante gestion per poi rivenderla ai Fantinel

Posted

Se saria mi a remengo come Benetton, organizzo un viaggio per tutti i amici de SDS per un mese. A parte i scherzi, forsi no go capido mi ma, l'altra cordata affiancheria Fantinel? Scuseme ma data l'età el neuron in testa oggi gira pian:vino: :vino:

Posted
Se saria mi a remengo come Benetton, organizzo un viaggio per tutti i amici de SDS per un mese. A parte i scherzi, forsi no go capido mi ma, l'altra cordata affiancheria Fantinel? Scuseme ma data l'età el neuron in testa oggi gira pian:vino: :vino:

In realtà sta nuova cordata dovessi esser a se stante...se go capido ben ovviamente

Posted
O Benetton o Stefanel..o quel della Diesel... i me va ben tutti...

ma benetton no iera a remengo anche lui?

Mi sarìa contento se arrivassi Missoni almeno sò che lui xè un dei nostri ma non so se ga tanta pila :rolleyes::rolleyes: forsi ga tanti pile sicuramente :grin::grin: