tuxav Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Mi decisamente quela fondente, piu amara la xe piu bona la xe Cita
SandroWeb Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Giusto per farghe un dispetto a TuXav digo che me piasi de + quela al latte Cita
cucciolina Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Cioccolato al latte senza ombra de dubbio El fondente proprio no lo magno mai perchè no me piasi Cita
polpetta Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 non che me dispiasi la fondente.. ma preferisso al latte. Cita
tifone Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Una volta la fondente no la magnavo mai,adesso qualche volta non me dispiasi ma quella che preferisso xè certamente quella al latte Cita
Maurizio72Ts Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 disemo che me xe indiferente, ma se devo sceglier voto (con leggera prevalenza) per quella fondente. P.s: cmq...meio che stago a distanza da ovi, oveti e ciocolate varie...no volessi diventar come una barca Cita
Tonio Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 mi ovviamente al Latte! già pregusto gli ovi, anche se quest'anno sarà pochetti me sa... Cita
Beck's Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Più al latte, son ancora feticista della kinder (e dei ovi de Pasqua della kinder). Ma soprattutto la lindth. Comunque anche la fondente me piasi, specie sulla torta sacher. Cita
mula alabardata Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 mah...tra i due forsi fondente! perchè la xe più amara e ga un gusto più intenso... cmq de picia no me fazevo mai mancar un ovo Galak: la cioccolata bianca me piasi un sacco!! Cita
Stefano79 Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Mi me piasi entrambe, ma forsi per Pasqua xè meio quela al latte Cita
trert Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 mi quella al latte!! dio.. magno anca quela fondente e me piasi sai!! ma i migliori xe i ovi lindor blu (me par) che i xe de ciocolata bianca con el lindor bianco dentro.. ma gni fi ci!!! mi sto anno go un solo ovo.. ma dela trudi.. Cita
pinaard Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Diria al late, anche se i bruschi me li fa venir tuti e do... Cita
mula alabardata Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 mi sto anno go un solo ovo.. ma dela trudi.. grandissimo! mi ormai son abbonada... ogni anno l'ovo trudi riva sicuro! speremo anche sto anno... lo scoprirò domani! Cita
Kiriranshelo Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 mi preferiso al latte (poco latte, non troppo..). quella fondente no me piasi proprio. Cita
babatriestina Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 al latte, e vado matta per i ovetti Lindor rossi! ma sto anni gnente ovi de cioccolata, 4 ovi duri colorai ( e sto anno ganca de rosso, go trovado in casa un giallo e un viola) e una pinza fata de mi in casa! Cita
trert Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 mi sto anno go un solo ovo.. ma dela trudi.. grandissimo! mi ormai son abbonada... ogni anno l'ovo trudi riva sicuro! speremo anche sto anno... lo scoprirò domani! ahahaha si però mi son carigo de pupoti cicisimi portaciave senza gaver tanti mazzi de ciave!! podesi: un per le ciave del lavor un per el bauleto del scute un per el scuter un per l'auto un per casa un per el garage de casa un per le ciave del bagno ecc.. Cita
cocal Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 voto fondente... Per principio me piasi de più quela (almeno al 60% de cacao) anche se ammetto che sui ovi pol star anche la cioccolata al latte... Cita
manu68 Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 al latte ma meio ancora quela bianca tipo dela Lindt...mmmhmmm!! Cita
Ghost Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Totato fondente ma il melgio rimane il Cioccori Cita
miguelsonmi Inviato 15 Aprile 2006 Segnala Inviato 15 Aprile 2006 Fondente, senza ombra de dubio ! (me gavè fato vignir voia... ma no ghe ne go niente a casa.... ) Cita
assist Inviato 16 Aprile 2006 Segnala Inviato 16 Aprile 2006 Non podendo meterle tutte e 2, digo latte! Cita
mula alabardata Inviato 16 Aprile 2006 Segnala Inviato 16 Aprile 2006 come speravo me xe riva el mio bel ovetto della Trudi (dentro iera un simpatico coniglietto ) e poi un ovo della Ferrero Rocher: no ve digo che bon che xe el cioccolato..... Cita
trert Inviato 17 Aprile 2006 Segnala Inviato 17 Aprile 2006 come speravo me xe riva el mio bel ovetto della Trudi (dentro iera un simpatico coniglietto )e poi un ovo della Ferrero Rocher: no ve digo che bon che xe el cioccolato..... mi in quel dela trudi go trovado un riccetto che zerca affetto!!! bellisssssimo Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.