Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

disemo che me xe indiferente, ma se devo sceglier voto (con leggera prevalenza) per quella fondente.

P.s: cmq...meio che stago a distanza da ovi, oveti e ciocolate varie...no volessi diventar come una barca :D

Inviato

Più al latte, son ancora feticista della kinder (e dei ovi de Pasqua della kinder). Ma soprattutto la lindth. Comunque anche la fondente me piasi, specie sulla torta sacher. :foracolcul:

Inviato

mi quella al latte!!

dio.. magno anca quela fondente e me piasi sai!!

ma i migliori xe i ovi lindor blu (me par) che i xe de ciocolata bianca con el lindor bianco dentro.. ma gni fi ci!!!

:sighsob: mi sto anno go un solo ovo.. ma dela trudi.. :D

Inviato

al latte, e vado matta per i ovetti Lindor rossi!

ma sto anni gnente ovi de cioccolata, 4 ovi duri colorai ( e sto anno ganca de rosso, go trovado in casa un giallo e un viola) e una pinza fata de mi in casa!

Inviato
:sighsob: mi sto anno go un solo ovo.. ma dela trudi.. :D

:vabenon:

grandissimo!

mi ormai son abbonada... ogni anno l'ovo trudi riva sicuro! speremo anche sto anno... lo scoprirò domani! :D

ahahaha si però mi son carigo de pupoti cicisimi portaciave senza gaver tanti mazzi de ciave!!

podesi: un per le ciave del lavor un per el bauleto del scute un per el scuter un per l'auto un per casa un per el garage de casa un per le ciave del bagno ecc.. :D

Inviato
come speravo me xe riva el mio bel ovetto della Trudi :foracolcul: (dentro iera un simpatico coniglietto :rolleyes: )

e poi un ovo della Ferrero Rocher: no ve digo che bon che xe el cioccolato..... :DDDD:DDDD:DDDD:DDDD

mi in quel dela trudi go trovado un riccetto che zerca affetto!!! bellisssssimo

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro