assist Inviato 23 Aprile 2006 Segnala Inviato 23 Aprile 2006 Questo xe uno degli elementi che tra il nostro basket e quello d'oltreocano ne dividi: l'infrazione de passi. Xe giusto come che fa i americani o xe meio come che femo noi? Non fischiarli disemo che crea un bel vantaggio per l'attaccante, però lo vedo come una scappatoia per snellire il gioco. Personalmente, preferiso lo stile europeo.Voi? Cita
cucciolina Inviato 23 Aprile 2006 Segnala Inviato 23 Aprile 2006 Mi credo che sia solo question de abitudine. Noi semo abituadi a vederli e, personalmente, co vedo una partida NBA me sgolo zigando...passiiiiiiiiii Son d'accordo che l'attaccante ga un bel vantaggio col metro americano. Dopotutto te ghe pol andar via al difensor molto più facilmente Tirando le somme digo:"Meio el nostro metodo" Cita
Stefano79 Inviato 23 Aprile 2006 Segnala Inviato 23 Aprile 2006 Ma feme capir, xè proprio una differenza al livello de regolamento tra noi e gli USA, oppur xè solo un'interpretazion arbitrale che varia da paese a paese? Cita
cucciolina Inviato 23 Aprile 2006 Segnala Inviato 23 Aprile 2006 Ghe xe delle differenze de regolamento ma non in questo caso. Xe una vision diversa delle robe. In Italia non te pol partir verso canestro senza palleggiar, in America te pol far un passo prima de palleggiar. Infatti quando lori i gioga alle Olimpiadi o ai mondiali i ga grosse difficoltà perchè i ghe fis'cia sempre... Cita
SandroWeb Inviato 23 Aprile 2006 Segnala Inviato 23 Aprile 2006 Bisogna fischiar assolutamente, altrimenti Furlan quando fa le radiocronache per radio attività come el podessi dir "Passi! Passi!!!"? Cita
arska Inviato 24 Aprile 2006 Segnala Inviato 24 Aprile 2006 mi son per la version europea.. anca in B1 se vedi dele robe..! Cio in certe partide no xe UNA azion che no gabi infrazioni de pasi in partenza.. ma sti zogadori, no i podesi star piu atenti?? Cita
Rolf Inviato 26 Aprile 2006 Segnala Inviato 26 Aprile 2006 Si altrimenti fossi pallamano grande risposta. Quoto al 1000/1000. Certo che xe piu' bel de veder la partenza in palleggio stile NBA, ma xe question de metterse d'accordo. Cita
Delio Inviato 26 Aprile 2006 Segnala Inviato 26 Aprile 2006 Personalmente no me meto mai a giudicar se xe passi o no, per un motivo sai semplice, co te guardi una partida dificilmente te fa caso a come vien fato l'eventuale aresto, e quindi qual xe el pie perno. In fondo i arbitri xe la in due aposta, mi preferisso vardarme el giogo. Certo che qualche volta par proprio evidente, e visto che nel basket el difensor ga za i sui problemi a fermar l'atacante, no me par el caso de darghe ulteriori vantagi. Voto pel metro de giudizio europeo (anzi, a esser esati, internazionale). Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.