trert Inviato 24 Aprile 2006 Segnala Inviato 24 Aprile 2006 iero sabato a vederlo in cinema... cossa dir... STUPENDO!!! el più bel film de animazion che mi gabbio mai visto.. xe pien de tocheti con scratch el roditor e la sua nocciolina, xe personaggi fenomenali, carighi de personalità e battude stupidissime ma spassosissime! mi gavevo le lagrime za i primi 5min.. su 14 che ierimo a vederlo solo ad un no ghe ga piasso meno del primo, tutti i altri iera entusiasti!! l'unica pecca xe che 'l iera in analogico e quindi un fiatin sporco (ma come i film veci normali) probabilmente torno a vederlo.. I BELIEEEVE I CAAAAN FLYYYY.... TUNF Cita
tommy781 Inviato 25 Aprile 2006 Segnala Inviato 25 Aprile 2006 concordo, bellissimo e spassosissimo. unica pecca i brevi spezzoni cantati che odio ma è soggettivo. Cita
saretta Inviato 25 Aprile 2006 Segnala Inviato 25 Aprile 2006 son trepidante.. devo vederlo assolutamente... devo veder el mio mito... el bradipo! el me fa morir... Cita
Tonio Inviato 25 Aprile 2006 Segnala Inviato 25 Aprile 2006 sai sai bel!! anche mi gò ridù tutto el film! anche se quoto tommy, nemmeno a mi me entusiasma i toci cantadi... per el resto però sai bel e cocolo!! Cita
polpetta Inviato 25 Aprile 2006 Segnala Inviato 25 Aprile 2006 uff.....volessi andarlo a veder!!!!! ma chissa quando...... Cita
Ghost Inviato 25 Aprile 2006 Segnala Inviato 25 Aprile 2006 Uffa anche io voglio andare a vederlo. Peccato sia inchiodato a casa da una simpatica tonsillite Cita
molly Inviato 26 Aprile 2006 Segnala Inviato 26 Aprile 2006 visto ieri.. cocolissimo non go fatto altro che rider tutto il film de come parlavi pensavo chissà quanti tochi cantadi..inveze iera solo due dei... quel dei bradipini me ga piasso sai, l'altro, quel dei avoltoi de meno ... ciò non podevo più dal rider quando il mammut che fa alla mammut: sei attraente e l'altra: e cos'ho di attraente... e lui: un sedere grande... e ela: non lo pensi sul serio e lui: ma si, hai davvero un sedere enorme ahah muli prove a dirghe cussi ad una mula ...voio veder se lo ciapa come complimento... o poi me ga sai piasso la battuda del bradipo al mammut: perchè lo devo fare io il coso rinco, fallo fare a lui il coso rinco (ornitorinco) e tante altre che deso non me vien in mente Cita
trert Inviato 26 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 26 Aprile 2006 ma guardali.. sono due screanzati! non è vero.. non sono screanzati, sono due opossum Cita
molly Inviato 26 Aprile 2006 Segnala Inviato 26 Aprile 2006 ah e poi me ga fatto rider la mammut quando la ghe fa al mammut guardando le loro ombre... eh si vede che anche tu sei un po' opossum oppur quando la se presenta che la ghe fa mostrando i fradellini opossum, opossum e poi indicando se stessa opossum dai tropo divertente sto film e poi tutte le scene con el scoiatolin... me ga fato morir dal rider alla fine... che el danzava in paradiso e poi quando el stava per ciapar la ghianda enorme (e ghe xe vegnu ioci a forma de ghiande ) che el torna in vita grazie al bradipo... roba che el mazi el bradipo... dai fortissimo!!!! Cita
trert Inviato 26 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 26 Aprile 2006 @ un mod della sezion.. per evitar che la gente leggi ste robe, se pol modificar el titolo con [RECENSION] cussi se sfoghemo mi e molly e tutti i altri che vederà el film senza rovinarghe altro a quei che no lo ga visto.. grassie Cita
molly Inviato 26 Aprile 2006 Segnala Inviato 26 Aprile 2006 si dai!!! tra l'altro qua manca el pulsantin spoiler che go visto in tanti altri forum... sandro non xe che te pol aggiungerlo in qualche modo? Cita
saretta Inviato 6 Maggio 2006 Segnala Inviato 6 Maggio 2006 quanto dura? un'oretta e mezza me par. Cita
SandroWeb Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Go aggiunto el tag [RECENSIONE] come richiesto 15 giorni fa (avviseme per MP se vedè che non rispondo...de norma non sempre controllo tutto) Cita
gigits Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 http://www.capital.it/trovacinema/scheda_f...dContent=303417 il trailer... Cita
trert Inviato 9 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 9 Maggio 2006 ah.. son andado a vederlo due volte in cinema.. me ga piasso proprio tanto eh.. Cita
assist Inviato 12 Maggio 2006 Segnala Inviato 12 Maggio 2006 Mi e la polpetta semo andadi ieri a vederlo: cocolo dai, non come el primo ma cocolo! Cita
Maurice Inviato 12 Maggio 2006 Segnala Inviato 12 Maggio 2006 Favoloso, degno erede del primo,me ga fatto spanzar de rider... Xe favoloso all'inizio con quele due bestie che no go capì cossa sia ( ) che la mata ghe disi "Ora troppo caldo,l'era glaciale era troppo fredda,possibile che non ci sia un modo per farti contento?" Poi la sprofonda nell' acqua e el mato "QUesto è un modo!" Cita
saretta Inviato 12 Maggio 2006 Segnala Inviato 12 Maggio 2006 Mi e la polpetta semo andadi ieri a vederlo: cocolo dai, non come el primo ma cocolo! te disi che iera meio el primo? però questo secondo mi fa più rider... el primo gaveva poche risade dai Cita
polpetta Inviato 12 Maggio 2006 Segnala Inviato 12 Maggio 2006 Mi e la polpetta semo andadi ieri a vederlo: cocolo dai, non come el primo ma cocolo! el scoiattolo che fa PIO!!! Cita
assist Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 Mi e la polpetta semo andadi ieri a vederlo: cocolo dai, non come el primo ma cocolo! te disi che iera meio el primo? però questo secondo mi fa più rider... el primo gaveva poche risade dai Mi el secondo son andado a vederlo perchè savevo che el scoiattolo ( il mio eroe ) iera un po' + protagonista ( anche se alla fine la gran parte delle robe de quel che ga fatto se ga visto nei trailer ). Cita
molly Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 anche secondo mi questo fazeva rider de più... ciò go ridu dall inizio alla fine Cita
Kiriranshelo Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 come ga citado Trert: I BELIEEEVE I CAAAAN FLYYYY.... TUNF basta per esprimer el mio parer positivo? :D:D Cita
Maurice Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 Ciò muli,ma la Mammuth de picia co se perdi nela neve no la xe carinissima? se i fa el pupazzetto me lo ciogo e anche quel del scoiattolo e el bradipo! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.