Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

iero sabato a vederlo in cinema... cossa dir...

STUPENDO!!! el più bel film de animazion che mi gabbio mai visto..

xe pien de tocheti con scratch el roditor e la sua nocciolina, xe personaggi fenomenali, carighi de personalità e battude stupidissime ma spassosissime!

mi gavevo le lagrime za i primi 5min..

su 14 che ierimo a vederlo solo ad un no ghe ga piasso meno del primo, tutti i altri iera entusiasti!!

l'unica pecca xe che 'l iera in analogico e quindi un fiatin sporco (ma come i film veci normali)

probabilmente torno a vederlo..

I BELIEEEVE I CAAAAN FLYYYY.... TUNF :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Inviato

visto ieri.. cocolissimo :lol: non go fatto altro che rider tutto il film :lol:

de come parlavi pensavo chissà quanti tochi cantadi..inveze iera solo due dei... quel dei bradipini :lol::lol: me ga piasso sai, l'altro, quel dei avoltoi de meno ...

ciò non podevo più dal rider quando il mammut che fa alla mammut: sei attraente e l'altra: e cos'ho di attraente... e lui: un sedere grande... e ela: non lo pensi sul serio e lui: ma si, hai davvero un sedere enorme :lol::lol::lol:

ahah muli prove a dirghe cussi ad una mula ...voio veder se lo ciapa come complimento...

o poi me ga sai piasso la battuda del bradipo al mammut: perchè lo devo fare io il coso rinco, fallo fare a lui il coso rinco (ornitorinco) :lol::lol:

e tante altre che deso non me vien in mente :lol:

Inviato

:lol::lol: ah e poi me ga fatto rider la mammut quando la ghe fa al mammut guardando le loro ombre... eh si vede che anche tu sei un po' opossum :lol::lol:

oppur quando la se presenta che la ghe fa mostrando i fradellini opossum, opossum e poi indicando se stessa opossum :lol::lol:

dai tropo divertente sto film

e poi tutte le scene con el scoiatolin... me ga fato morir dal rider alla fine... che el danzava in paradiso e poi quando el stava per ciapar la ghianda enorme (e ghe xe vegnu ioci a forma de ghiande :lol: ) che el torna in vita grazie al bradipo... roba che el mazi el bradipo... :lol::lol: dai fortissimo!!!!

Inviato

@ un mod della sezion.. per evitar che la gente leggi ste robe, se pol modificar el titolo con [RECENSION] :) cussi se sfoghemo mi e molly e tutti i altri che vederà el film senza rovinarghe altro a quei che no lo ga visto.. :) grassie

• 2 settimane dopo...
Inviato

Favoloso, degno erede del primo,me ga fatto spanzar de rider...

Xe favoloso all'inizio con quele due bestie che no go capì cossa sia ( :D ) che la mata ghe disi

"Ora troppo caldo,l'era glaciale era troppo fredda,possibile che non ci sia un modo per farti contento?"

Poi la sprofonda nell' acqua e el mato

"QUesto è un modo!"

:lol::lol::lol:

Inviato
Mi e la polpetta semo andadi ieri a vederlo: cocolo dai, non come el primo ma cocolo! :lol:

te disi che iera meio el primo? però questo secondo mi fa più rider... el primo gaveva poche risade dai

Inviato
Mi e la polpetta semo andadi ieri a vederlo: cocolo dai, non come el primo ma cocolo! :lol:

te disi che iera meio el primo? però questo secondo mi fa più rider... el primo gaveva poche risade dai

Mi el secondo son andado a vederlo perchè savevo che el scoiattolo ( il mio eroe ) iera un po' + protagonista ( anche se alla fine la gran parte delle robe de quel che ga fatto se ga visto nei trailer :angry: ).

Inviato

Ciò muli,ma la Mammuth de picia co se perdi nela neve no la xe carinissima? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::ikik::ikik::ikik::ikik::ikik::ikik:

se i fa el pupazzetto me lo ciogo :p

e anche quel del scoiattolo e el bradipo!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro