Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

stanotte, me xè balena el dilemma esistenziale de donna per eccellenza....

perchè voi omini dove alzar la tavoletta x far la pipi? cioè... non rive a centrar el buso? xè un abitudine? un usanza? ...non capiso...

spiegheme

• Risposte 73
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Buahahhahahahha fantastica!! :D

Mi invece me chiedo.. perchè no podè sentarve anche voi invece de romper le balotas tirando su ogni volta (e evitar cusì de schizzar sempre tutto che fa schifo netar)?

:bye:

Inviato

Personalmente riabbasso sempre tuto, rimetto nella posizion in cui go trovado co son a casa dei altri, e a casa sero tuto completamente...

mi no capisso perche' gabi de restar verto...

e el sedil servi per cagar, quindi se no me devo sentar, no vedo perche' gabi de star zo

per quanto riguarda i schizzi... schizze' de piu' voi perche' no gavè el prepuzio che aiuta a contener el getto, e el resto per direzionar,

per quel gave' bisogno de sentarve, perche' no se' capaci de direzionar... quindi...

se' voi che gave' bisogno dela tavoletta, no noi, noi c'entremo

voi no

:D

Inviato

Bah.. no son proprio d'accordo..

no xè scritto da nessuna parte che la tavoletta servi per cagar, primo.

Secondo se voi che schizzè perchè dall'alto, el getto co riva sulla parete schizza e va fora!

Inviato

Per mi xè una question de buona educazion,alzo la tavoletta perchè quando fazo pipì pol sempre schizzarghe de sora e non son solo mi che uso il gabietto,Cmq mi centro l'acqua cussì lo schizzo xè attenuà :ehm:

Inviato

Anche mi me son sempre chiesta :unsure: Sinceramente no capisso perchè dovè farla in pie. Capisso in un luogo pubblico per una question de igiene ma a casa... Mah!

Forse cusì i se senti più virili... :D Xe che se almeno dopo i netassi saria anche una grande idea :ehsi::caregaintesta:

Inviato

mi sinceramente se rivo a casa sai tardi ed in uno stato.. :petesoni: me sento e pisso

(o pisso in giardin.. :p)

invece co son normale.. alzo la tavoletta e pisso, la fazo in pie xke xe più comodo ed alzo la tavoleta xke schizar senza voler sul "sental" de ceramica xe una roba.. sula tavoleta invece de plastica xe poco cocolo :cesso:

Inviato

Mi alzo su per paura de iozar.

Rispondo alla domanda de saretta: pipì + pupu = sentadi (a meno che no ghe sia qualche intrepido che fazi entrambe le robe in pie...saria de darghe la medaia)

Inviato
me lo chiedo soprattutto de notte quando vado in bagno e me sento.. e casco nel buso xkè poi VOI non la riabbassè mai quella tavoletta!!!!

Ecco la risposta. Se di note tu non ti accorgi che la tavolettia sia alzata... non puoi pretendere che un uomo nelle stesse condizioni di dromiveglia abbia sta mira da cecchino :) magari pure ubriaco :p

Contando che l'arma in questione per quanto notevolmente direzionabile non ha sempre la precisione di una laser da operazione chirurgica.

Il mantenimento del controllo in fase di scrollata per esempio richiede un certa concentrazione :p

Comuque se la tavoletta dovesse essere tenuta sempre giù... la facevano inchiodata. Se è mobile ci sarà un perchè.

Ps:

In casa nostra (3 omini e 3 +1/2 babe) teniamo sempre tavoletta e coperchio giù per questioni di sicurezza.

La bambina si diverte a butare dentro le robe per gioco (una volta ha buttato il cellulare di sua madre) ed una volta c'è cascato dentro il gatto (non si era accorto che era aperto ed e saltato sopra per poi saltare sul ripiano...).

Inviato

Farla in piedi è più comodo e soddisfacente dal punto di vista sonoro. Un piccolo (e invidiato al di sopra del suo effettivo valore) vantaggio dell'essere maschi.

Quando vado a casa degli altri cerco di non usare il bagno e se proprio devo andare faccio tutto seduto.

Inviato

mi la fazo quasi sempre in pie. xe + comodo e veloce.

se iozo fora poi puliso. comunque alzo la tavola dove se se senta.. me par brutto risciar de schizzar la...

el difficile dell'operazion (in condizioni normali) no xe mirar e centrar ma xe la scrolladina finale.. :D:D:D

lo ammetto a casa laso sempre tutto alzà. :lol:

quando son in casa de ospiti inveze calo sempre tutto :D

Inviato

Non sopporto questo vostro "xè meio sporcar el resto che el "sental" " se savè che sporchè, perchè no ve sentè?!?! capiso che xè più soddisfacente, ok.. però no me par giusto che chi neta ga de netar la vostra pipì.. se tratta del rispetto verso chi (de solito mamma/sorella/fia) neta el vostro bagno.

Inviato

Che bele ste discussioni :cesso::D:supermona:

Mah, personalmente la tola la lasso alzada... me sembra onesto, ognidun la lassa come la ga doprada e fine... No?

El fatto de pisar in pie xe assolutamente una question de tempo... ve sè mai domandai perchè nei cessi dei omeni no xe mai fila? Xe infallibile... Me xe capità de ritrovarme in posti con tanta gente e tanti cessi chimici... la fila più svelta xe immancabilmente quela con meno donne (cagade a parte :cesso:)

De notte, beh, la roba più pericolosa xe trovar el covercio serado e no 'corzerse... :censura: per fortuna no me xe mai suc-cesso ma xe de star 'tenti...

Inviato

quoto cocal in tutto e per tutto..

@iaga: mi se sporco netto, eppoi te vol metter la differenza de tempi che xe nel tirarse zo la zip e alzar la tavoleta, contro el calarse braghe e mudande, sentarse, cmq dover direzionar el getto, rialzarse (e cmq da sentadi una ioza podesi cascar sempre su sto benedetto sental) tirarse su braghe e mudande e tirar l'acqua?

saremo pigri ok.. ma pena che te gaverà el dono de poder pissar in pie (spero per chi te starà al tuo fianco che ciò no sucederà mai :p) te capirà :D

:bacini:

Inviato

ma per mi no xè nessun problema se Voi pisè in pie o sentai.. ma quel che me urta xè che non ve rendè conto, ma sporchè anche se non ve acorzè..

..perchè no provè a vardar contro luce, sulle piastrelle che xè vizin el cesso.. dopo che gavè finì? scoprirè un novo mondo :D

Inviato

Oddio che rider... :lol:

alora, dopo 9 ani go rivà a insegnarghe a mio mari' ad alzar la tavoleta (no me piasi sentarme sule ioze altrui :angry: ) el problema xe che dopo no la meti a posto,specie de note,cussi' se mi me alzo dopo de lui e al buio (no go mai capi' perchè,lu' el devi acender tute le luci tipo Piedigrotta sveiandome,mentre mi fazo tuto al buio,mah!) per far pipi' ris'cio de cascar in tel buso dopo averme ciapà el shock de sentarme sula ceramica iazada :incazzado:

e no servi miga....

Inviato
però no me par giusto che chi neta ga de netar la vostra pipì..

mi neto anche quela. me da fastidio veder le ioze fora. :D

certo che a volte nei bagni pubblici te se trovi dei veri e propri fiumi.. xe gente che sbaia de mira e non de poco :unsure:

Inviato
De notte, beh, la roba più pericolosa xe trovar el covercio serado e no 'corzerse... :censura: per fortuna no me xe mai suc-cesso ma xe de star 'tenti...

porca miseria!!!

per fortuna no me xe mai successo neanche a mi...

comunque meno mal che te me lo ga dito.

la aggiungerò alle mie mille paranoie :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro