Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

I poveri cristi che ga deciso de andar a Forlì per gara-3 i xe fermi da un paio d'ore in un autogrill tra Padova e Rovigo causa problema con la batteria della corriera che li stava portando a destinazion.

Fa de rider (o de pianzer) che sulla corriera ghe sia anche due morose de altrettanti zogadori della squadra + Riccardo Furlan che doveva far la radiocronaca

Inviato
Radioatività ga confermà che la cronaca i la fa lo stesso con un corispondente de Forlì, Riccardo Romualdi.

Telecronaca tra l'altro onesta, niente de dir. Se non altro non go sentido:"PASSI!" e altre frasi storiche.. :D

Inviato

Buongiorno ragazzi sono uno dei disperati della serata in autogrill , Giuliano "el fotografo".

A tutti quelli che mi hanno lasciato la mail mandero' alcune foto della fantastica giornata passata a San Pelagio.

Forza Trieste

Giuliano

Inviato

Ciao a tutti.L'unica cosa che arrivo a dir della giornata de ieri xe ALLUCINANTE :incazzado: .No xe possibile un concentrato de sfiga cussì lampante.Me sembrava de esser in un film de Fantozzi.Quel che me dispiasi xe stado oltre a non aver visto la partida,de non aver saludado i muli de Forlì che resta comunque dei GRANDI amici,e de aver ringraziado tutti i muli della ns squadra.Vabbè che el sottoscritto oltre ad altri quattro matti li ga spetai la fino alle 4 e mezza de mattina tra la loro incredulità :rolleyes:.Cmq ghe ga fatto alquanto piaser,peccado no iera tutti.Va ben xe andada.Speremo meglio nell'anno prossimo.Un saluto a tutti e in particolare a Giuli61...te ga capido chi son? :p

Inviato

No iera difficile capir chi che te son...za el nome, per chi che te conosi, disi tuto!

Prima o poi doveva succeder anche questa, dispiasi che ve se persi una giornada stando in pullman (o in autogrill, spero!) e che no gavè rivado a sostener i muli!

Inviato
me par de aver capido che te son el mitico "Elvio"....

la tua foto con la scritta mai domi xe' bellissima

te la mando se te vol

Ok Grazie!Te mando la mail in mp.Se vedemo!

Inviato

Intanto benvenudo sul forum Giuli :ehsi: e poi te ringrazio delle foto che posterò qua sotto :)

Allora, comincio con la cronaca de ieri... Partimo da via Miani in tempo, ierimo anche in anticipo. Se fermemo a Bazzera per un caffè, rimontemo e partimo tranquillamente. Dopo circa 20 minuti, un dei nostri ghe scampa la pipì :D e l'autista decidi de fermarse de novo al ridente autogrill de San Pelagio :incazzado:

Co semo pronti per ripartir (ore 18) el pullman non parti :cossaaa?: Batteria scariga!!! L'autista ciama l'assistenza e nel frattempo alcuni baldi giovani va in giro per cercar qualchedun che possi gaver i cavi per far el ponte per ripartir. Bene...i cavi vien trovadi ma niente! Tra ciacole e parolaze spettemo più de 2 ore che rivi l'assistenza. Intorno alle 20.10 i arriva, i cambia la batteria e el pullman va in moto. :foracolcul::foracolcul:

Tutti contenti e felici sali sù con la voia de rivar a Forlì el prima possibile. Ma qua arriva el bel...el pullman no parti perchè ga problemi al cambio. Va solo le marce basse :pianto::pianto::pianto:

A quel punto, tra le bestemmie generali, perdemo la speranza de arrivar a Forlì e se lancemo nell'autogrill de fronte che gaveva el ristorante. Nel frattempo el nostro autista ciama la ditta e fa partir un altro pullman da Trieste che ne vegni a cior per riportarne indrio :sighsob:

Tramite i sms de qualche bon samaritano rivemo a capir che el primo tempo semo in partida e che se la stemo giogando. Poi el mitico Riccardo Furlan, bloccado anche lui sul pullman con noi, el se metti in collegamento con Radio Attività e, tramite el vivavoce del cellulare amplificado col megafono dei tifosi rivemo a scoltar la partida tutti rannicchiadi intorno ad un tavolo in autogrill.

Ma no xe finida miga qua, savè? :D Manca 56 secondi alla fine e cossa succedi? Se scariga la batteria del cellulare de Furlan e no rivemo neanche a sentir la fine della partida :sighsob:

A mezzanotte e dieci circa, dopo 6 ore e passa de autogrill, rivemo a tornar a casa. Semo rivadi alle 3 de notte, con due scatole piene che no ve digo :incazzado::incazzado:

No go parole!!! Una sfiga del genere tutta in un colpo no me iera mai capitada!!! :incazzado:

Inviato

Ed ecco le foto...qua stemo tutti scoltando la partida con cori de incitamento (soprattutto co semo rivadi a -1)

10059889sg.jpg

Prima fase...Furlan ne fa scoltar la partida attraverso el vivavoce

10059899zq.jpg

Qua se ga avudo la grande idea de tacarghe el megafono vizin :D Bisognava tenirlo non tanto vicin perchè fazeva anche interferenza :incazzado:

10059908fb.jpg

Una foto (scattada da Furlan) de noi in posa... :D

Inviato

Mi son ancora parechio trieste e deluso per svariadi motivi. El primo in asoludo che no go rivado a sostener la squadra come gavesi sperado per colpa de sto c***o de pulman, el secondo perchè comunque sia nele prosime setimane inizieremo a parder tochi dela squadra per strada, con el mercato estivo. E questa sarà una vera e propria pugnalada al cuor, perchè dal punto de vista umano tuti se ga STRA-MERITADO la nostra stima e el nostro afeto e mi ghe voia veramente ben a sti 10 bonacioni :lol: . Come za dito, i se ga rivelado prima de tuto veramente dela persone straordinarie, umili e simpaticisime che ga dimostrado come i ga a cuor la nostra maia e noi tifosi stesi. E per questo non poso che dirghe GRAZIE, NON DIMENTICHERO' MAI QUANTO E COME GAVE' FATO PER NOI. FIERO ED ORGOGLIOSO DE VOI. Poi volevo far anche una ultima considerazion in merito ala sosta prolungada in autogrill. Xè stado veramente bel e lusinghiero el fato de gaverse ritrovado tuti (o purtropo quasi... :incazzado: ) come mone intorno a una tola de un ristorante con un telefono e un megafono in man, pronti a sostenir con el cuor e la mente i nostri muli. Xè stado veramente un bel esempio de grupo, e aprofito per ringraziar tuti quei che ga partecipado. AVANTI TRIESTE!!!

Inviato
No iera difficile capir chi che te son...za el nome, per chi che te conosi, disi tuto!

Prima o poi doveva succeder anche questa, dispiasi che ve se persi una giornada stando in pullman (o in autogrill, spero!) e che no gavè rivado a sostener i muli!

Mi invece no go idea chi te son ti :D

Inviato
Poi volevo far anche una ultima considerazion in merito ala sosta prolungada in autogrill. Xè stado veramente bel e lusinghiero el fato de gaverse ritrovado tuti (o purtropo quasi... :incazzado: ) come mone intorno a una tola de un ristorante con un telefono e un megafono in man, pronti a sostenir con el cuor e la mente i nostri muli. Xè stado veramente un bel esempio de grupo, e aprofito per ringraziar tuti quei che ga partecipado. AVANTI TRIESTE!!!

Concordo in pien! :ave:

Iera una roba irreale ma bellissima. Appena semo andadi sul -1 gavemo cominciado ad incitar la squadra come se i muli ne podessi sentir.

Bel bel :ehsi:

Inviato

da basketnet.it (foto e nota compresi) 08.05.2006. 00:02

I vincitori morali di gara 3 Forlì-Trieste: i tifosi giuliani

tifosi-fermi.jpg

Tifosi Acegas e.....radio Londra!

Chi ha sicuramente vinto gara 3: i tifosi!

Quelli che hanno vinto la gara decisiva sono sicuramente i tifosi dell’Acegas Trieste, stoici e irriducibili appassionati in un sabato…..da incubo!

Partiti una quarantina da Trieste per seguire i propri beniamini, compreso il radiocronista, trovano la “Caporetto stradale” in quel di San Pelagio, causa la batteria scarica.

Al momento di ripartire, con la foga e la rabbia di dover accelerare le operazioni, ultimo colpo, quello letale, all’entusiasmo e alla speranza di tutti: rottura del cambio e pullman a marce basse.

Ma è nei momenti più difficili che l’ingegno e la passione fanno rendere lo sport la cosa più bella del mondo; dopo un primo tempo a colpi di sms, generosamente elargiti alla truppa, ecco l’ “apostolico” gesto del radiocronista Riccardo Furlan che, collegato tramite cellulare a Radioattività (salvata in corner dall’ottima diretta del collega di Forlì Romualdi), e con un megafono prestato dai tifosi, amplifica da un tavolo dell’Aurogrill l’audio della partita, e tutti intorno a tifare virtualmente Acegas!

Come tutte le commedie dell’arte italiane, il colpo di coda allo spettacolo viene dato nuovamente dal fato, in quel sabato di primavera, divertito alle spalle dei giuliani: a 56 secondi dal termine dell’incontro e sul punteggio quasi in parità, si scarica la batteria del cellulare-radio e finale….a sorpresa!

Purtroppo, questa volta la giustizia divina non ha fatto il suo corso in una sorta di compensazione, il ritorno a casa è forse più triste per non aver salutato la fine della stagione coi giocatori che per il risultato avverso, le 3 di notte è l’ora di arrivo dei sicuri vincitori di gara 3…..i tifosi della Pallacanestro Trieste 2004!

Nota: la cronaca e le immagini sono state estrapolate con un ringraziamento ad una tifosa, sul sito www.elsitodesandro.it

Raffaele Baldini

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×