SandroWeb Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 Quesito de ieri sera sulle Rive: rispondè per favor che cussì vedemo de capirghe qualcossa de più Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 Ahahahaahhahahahhahah che quesiti interessanti che xe nati in sti due giorni Tipo... Mr. ..... ga le ginociere? Savevi dell'esistenza degli assorbenti ascellari? interni.... Cmq ritornando in topic mi digo che xe nati insieme e che el Bacardi Breezer al lime vien de là ahahahhahahahahh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 L'acqua sicuramente, altrimenti come i fazeva a lavarse prima de inventar la ceramica per far el bidè??? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 Cmq ritornando in topic mi digo che xe nati insieme e che el Bacardi Breezer al lime vien de là ahahahhahahahahh Grazie betta per averme ricordado questo particolare essenziale al fine del mio voto.....a questo punto voto anche mi tutti e 2 insieme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 L'acqua sicuramente, altrimenti come i fazeva a lavarse prima de inventar la ceramica per far el bidè??? :D Giusto deso go mola' una barbottina in cesso Concordo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 L'acqua sicuramente, altrimenti come i fazeva a lavarse prima de inventar la ceramica per far el bidè??? :D Giusto deso go mola' una barbottina in cesso Concordo mi e ti semo sempre d'acordo quando se tratta de ceramici :merodolodalrider: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 no so.. mi el bidè no lo uso.. l'acqua nemmeno, preferisso la birra. più salutare! ( ) però penso el bidé, e dopo i lo ga riempido de acqua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 Ma sè tutti impetesai? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 Cmq ritornando in topic mi digo che xe nati insieme e che el Bacardi Breezer al lime vien de là ahahahhahahahahh Grazie betta per averme ricordado questo particolare essenziale al fine del mio voto.....a questo punto voto anche mi tutti e 2 insieme no me resta che quotar... ovviamente el lime ghe da quel tocco de igiene in piu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 oioioiiiiii ma quanto ve se impetesai???? l'acqua ah! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 altro sondaggione... e meno mal che me iero prepareda psicologicamente al pezo... perchè sennò... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 oioioiiiiii ma quanto ve se impetesai???? quel che go pensado mi co go letto el titolo del sondaggio. Ciò ma cossa ve se bevudi ieri sera in giro??? Ritornando al sondaggio digo l'acqua e dopo tuto el resto...credo almeno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 Mi go votà l'acqua,ma il bidè a cossa servi???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted May 21, 2006 Author Report Share Posted May 21, 2006 altro sondaggione... e meno mal che me iero prepareda psicologicamente al pezo... perchè sennò... Meno mal che se semo incontradi in stadio e te go avvertido, ah? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 però penso el bidé, e dopo i lo ga riempido de acqua stavo per scriver la stessa roba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 oioioiiiiii ma quanto ve se impetesai????l'acqua ah! no te ga considerado che spesso vien prima inventade le robe e dopo se studia come usarle.. in questo momento me stago immaginando un bidè primordiale scolpido in un blocco de piera poco prima del primo acquazzon che ga portado l'acqua sulla terra (prima l'acqua no esisteva e se fazeva a meno) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 Vero. magari al inizio l'aveva progettato un architetto come design alla moda per una sedia... Ma hanno notato non era poi tanto comoda così un Ingegnere ha studiato una miglioria per renderla più utile. E l'acqua trovo il suo posto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 ma che sondaggi me fe ma secondo mi l'acqua... tra l'altro el bidè non lo ga tutti gli stati me par sia sta inventa in Francia... pol esser??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 Che domande: il bidet! Poi hanno passato centovent'anni a chiadersi: ma a cosa servirà? E finalmente hanno inventato l'acqua... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted May 22, 2006 Author Report Share Posted May 22, 2006 Che domande: il bidet!Poi hanno passato centovent'anni a chiadersi: ma a cosa servirà? E finalmente hanno inventato l'acqua... E' la stessa cosa che pensavo anche io! Lo vedi che anche nel delirio c'è sempre una logica? :s'ciopado: :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 E' la stessa cosa che pensavo anche io! Lo vedi che anche nel delirio c'è sempre una logica? :s'ciopado: :s'ciopado: ehm... aiuto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazz Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 Ma secondo mi qua qualchedun la ga cagada quindi propongo la terza via: el cesso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4st3r Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 asdsasdads! Ma vara ti che fora! :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forcipe Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 xe inutile che continuè a discuter su sta roba.Come disevo ieri a sandro il primo prototipo de bidet risali al diciasettesimo secolo,e la sua funzion non iera quella de mantener una corretta igiene della zona anale e perianale come se podessi pensar, bensì el xe stado inventado a scopo contraccettivo. Ve laso dunque immaginar quante babe xe rimaste piene in quel periodo! so ste robe xchè proprio la scorsa settimana go dovudo far x l'università una ricerca sulla storia della contraccezione e iera anche questo anneddoto.Xe quindi poco conveniente continuar questo inutile dibattito sulla nascita del bidet (scritto così e non bidè!!).go già risolto mi dunque questo bellissimo sondaggio: xe nata PRIMA L' ACQUA ,poi il KARINZIA INTIMO al tempo dei romani, credo, e dopo il nobile bidet!!BASTA,ORMAI IL SONDAGGIO XE CONCLUSO......SANDRO TE POL CHIUDER BARACCA E BURATTINI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 no.. no ghe credo.. x mi sempre e cmq prima el bidÈ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts