Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mauro della Fondazion me ga comunicado che domani pomeriggio 24 giugno 2006 in via Valussi i fa una festa per Gianmarco, assiseme a tutti i volontari che xe stadi vizin a lui.

Chi xe interessado, pol recarse domani pomeriggio su in Fondazion :bye:

Posted

pict19146lu.jpg

El magnifico sorriso de Althea :)

pict19175zm.jpg

Brutta "ceffa" quella a destra.... :D

pict19234sc.jpg

El grande Jackson

pict19243wz.jpg

Raimondina....piccola stellina dolce :)

pict19333fl.jpg

Guardè che amori...

pict19348fz.jpg

Mamma mia che ocieti...la purezza personificada :wub:

Posted (edited)

Finito :) Ringrazio de cuor i fioi meravigliosi e Mauri che xe venudo con mi a rappresentar el SDS :)

Go ancora altre foto (tra cui quella de mi e Mauri ma aspetto el suo OK prima de postarla :aracheroba: che magari dopo el me bastona :baston::D) ma go messo quelle più rappresentative :)

Grazie per l'ennesima volta a Mauro che ne ga invitado e grazie alla sig.ra Ariella Andolina per la sua squisita gentilezza :ehsi:

Dopo aver chiesto permesso a Mauri, ecco la foto :D

pict18939am.jpg

Edited by cucciolina
Posted
Finito :) Ringrazio de cuor i fioi meravigliosi e Mauri che xe venudo con mi a rappresentar el SDS :)

Go ancora altre foto (tra cui quella de mi e Mauri ma aspetto el suo OK prima de postarla  :aracheroba: che magari dopo el me bastona  :baston::D) ma go messo quelle più rappresentative :)

Grazie per l'ennesima volta a Mauro che ne ga invitado e grazie alla sig.ra Ariella Andolina per la sua squisita gentilezza :ehsi:

anf...pant...anf...pant....oggi son de corsa, ma no podevo certo mancar x veder le foto fatte alla festa de Giammarco e de Antige (oltre che rivederme tuti quei cocolissimi fioluzi).

Ovviamente me unisso ai ringraziamenti fatti da cucc a Mauro e alla Sig.ra Mariella Andolina per il gentile invito e per la loro ospitalità.

E ultimo punto..la foto...oddio...ahem ...no so...la fazi lei :D , ma la sà...no volessi che qualche creatura del forum se turbassi vedendo quei due brutti ceffi :merodolodalrider: (ovviamente, se te fa piazer te pol postarla senza problemi... :bacini: ).

:bye:

Posted

quele foto val piu de ogni parola, spero anche mi al piu presto de rivar farve visita e colgo l'ocasion qua x ringraziar Mauro dele 4 ciacolade scambiade durante el meeting ! me ga fato sai piazer conoserlo (scuse' l'OT) :D