SandroWeb Posted June 23, 2006 Report Posted June 23, 2006 Mauro della Fondazion me ga comunicado che domani pomeriggio 24 giugno 2006 in via Valussi i fa una festa per Gianmarco, assiseme a tutti i volontari che xe stadi vizin a lui. Chi xe interessado, pol recarse domani pomeriggio su in Fondazion Quote
Stefano79 Posted June 23, 2006 Report Posted June 23, 2006 Purtroppo no rivo...son in montagna con un peteson Quote
cucciolina Posted June 23, 2006 Report Posted June 23, 2006 Mi invece podessi andar Me manca i fioi Quote
cucciolina Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 da che ora?? Mauro ieri me ga dito dalle 16 in poi Quote
cucciolina Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 Tornada da pochissimo dalla festa de Giammarco Bellissima esperienza, come sempre. A breve posterò le foto Quote
Maurizio72Ts Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 Tornada da pochissimo dalla festa de Giammarco Bellissima esperienza, come sempre. A breve posterò le foto posta posta che semo curiosi Quote
cucciolina Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Eccome pronta per le foto I festeggiati xe Attige e Gianmarco... La piccola Taibe (spero de aver scritti giusti i nomi ) Quote
SandroWeb Posted June 25, 2006 Author Report Posted June 25, 2006 Xe sempre bel riveder i visini sorridenti dei pupetti che conossemo za da tempo Brava cucc! Quote
cucciolina Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Non occorri commenti qua....xe solo che dolcezza infinita Quote
cucciolina Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 El magnifico sorriso de Althea Brutta "ceffa" quella a destra.... El grande Jackson Raimondina....piccola stellina dolce Guardè che amori... Mamma mia che ocieti...la purezza personificada Quote
cucciolina Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 (edited) Finito Ringrazio de cuor i fioi meravigliosi e Mauri che xe venudo con mi a rappresentar el SDS Go ancora altre foto (tra cui quella de mi e Mauri ma aspetto el suo OK prima de postarla che magari dopo el me bastona ) ma go messo quelle più rappresentative Grazie per l'ennesima volta a Mauro che ne ga invitado e grazie alla sig.ra Ariella Andolina per la sua squisita gentilezza Dopo aver chiesto permesso a Mauri, ecco la foto Edited July 2, 2006 by cucciolina Quote
Maurizio72Ts Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Finito Ringrazio de cuor i fioi meravigliosi e Mauri che xe venudo con mi a rappresentar el SDS Go ancora altre foto (tra cui quella de mi e Mauri ma aspetto el suo OK prima de postarla che magari dopo el me bastona ) ma go messo quelle più rappresentative Grazie per l'ennesima volta a Mauro che ne ga invitado e grazie alla sig.ra Ariella Andolina per la sua squisita gentilezza anf...pant...anf...pant....oggi son de corsa, ma no podevo certo mancar x veder le foto fatte alla festa de Giammarco e de Antige (oltre che rivederme tuti quei cocolissimi fioluzi). Ovviamente me unisso ai ringraziamenti fatti da cucc a Mauro e alla Sig.ra Mariella Andolina per il gentile invito e per la loro ospitalità. E ultimo punto..la foto...oddio...ahem ...no so...la fazi lei , ma la sà...no volessi che qualche creatura del forum se turbassi vedendo quei due brutti ceffi (ovviamente, se te fa piazer te pol postarla senza problemi... ). Quote
iaga Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 Bellissime le foto, ovviamente.. ma za cusì grande xè diventà quel picio? el settimo fradel (se non sbaglio) della famigliola Quote
tuxav Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 quele foto val piu de ogni parola, spero anche mi al piu presto de rivar farve visita e colgo l'ocasion qua x ringraziar Mauro dele 4 ciacolade scambiade durante el meeting ! me ga fato sai piazer conoserlo (scuse' l'OT) Quote
ziaroberta Posted June 29, 2006 Report Posted June 29, 2006 caspita, che bel che xe vederli quando i sta ben e i magna torta e no quando i xe in ospedal Quote
Recommended Posts