Jump to content

Recommended Posts

Posted

oh eccoci :D

ieri (sabato) mi, Stefano e Master se gavemo trova' (mentre tuti voi spavavi !! ) ale 07.15 in piaza oberdan x destinazion Val Saisera ... gavemo trova' una giornada stupenda, temperatura belisima e qualche nuvoleta che ogni tanto no stava mal :D

questo xe el panorama dal rif. Pellarini sul sentier 616, la sella in alto a dx tra i due monti xe dove che dopo ghe riveremo (Sella Nabois):D

img04628ua.jpg

per strada ancora un poca de neve... !!! :D :D :D

img04748vh.jpg

arivai su questo xe el panorama..!

img05127nd.jpg

img05098za.jpg

questi semo noi :D

img05000bn.jpg

img04982uy.jpg

el ritorno xe sta un poco problematico x qualchidun che ga perso tochi x strada :D :D :D ma no vojo agiunger niente, forsi contera' mejo el direto interesa'!!! :D

Posted
el ritorno xe sta un poco problematico x qualchidun che ga perso tochi x strada :D :D :D ma no vojo agiunger niente, forsi contera' mejo el direto interesa'!!! :D

Ehm, disemo ch doverò comprar un per de pedule nove...go fato el ritorno quasi scalzo :wacko:

Sai bel giro comunque :foracolcul:

Posted

Veramente spaziale ragazzi, ve ringrazio!

La roba + incredibile xè sta x mi sonnecchiar un po disteso su una piera mentre scendevimo dalla sella, poi verzer i oci e non veder el soffitto della mia stanza ma ciuffi de nuvole che se rimescolava rapidamente, data l'alta quota...

... che roba, ah? :grin:

Posted

La roba + incredibile xè sta x mi sonnecchiar un po disteso su una piera mentre scendevimo dalla sella, poi verzer i oci e non veder el soffitto della mia stanza ma ciuffi de nuvole che se rimescolava rapidamente, data l'alta quota...

O| Muli...Master xe un poeta e noi no lo savevimo :D

:ave::ave::ave:

Posted

Ragazzi che bel posto che xe. Me ricorda una gita fatta con altri kofe come mi, semo andai in bici (de corsa) da Dogna per 12 Km in salita. Gavemo messo le scarpe de ginnastica e a piedi con le bici in schena semo rivai al Grego. Semo tornai dalla parte della Val Saisera fino a Valbruna e dopo a Dogna.Che giornada stupenda, tanta fadiga ma valeva. :vino::vino:

Posted
Ragazzi che bel posto che xe. Me ricorda una gita fatta con altri kofe come mi, semo andai in bici (de corsa) da Dogna per 12 Km in salita. Gavemo messo le scarpe de ginnastica e a piedi con le bici in schena semo rivai al Grego. Semo tornai dalla parte della Val Saisera fino a Valbruna e dopo a Dogna.Che giornada stupenda, tanta fadiga ma valeva. :vino::vino:

Ostia che bel

• 2 weeks later...
Posted

Questi (mi compreso) xe el gruppo dei Kofe della famosa gita Dogna-Rif.Grego-Val Saisera-Val Bruna de cui parlavo .Salita verso el Gregogruppociclistikofe0115yr.jpg