Vai al contenuto

Val Saisera


Messaggi raccomandati

oh eccoci :D

ieri (sabato) mi, Stefano e Master se gavemo trova' (mentre tuti voi spavavi !! ) ale 07.15 in piaza oberdan x destinazion Val Saisera ... gavemo trova' una giornada stupenda, temperatura belisima e qualche nuvoleta che ogni tanto no stava mal :D

questo xe el panorama dal rif. Pellarini sul sentier 616, la sella in alto a dx tra i due monti xe dove che dopo ghe riveremo (Sella Nabois):D

img04628ua.jpg

per strada ancora un poca de neve... !!! :D :D :D

img04748vh.jpg

arivai su questo xe el panorama..!

img05127nd.jpg

img05098za.jpg

questi semo noi :D

img05000bn.jpg

img04982uy.jpg

el ritorno xe sta un poco problematico x qualchidun che ga perso tochi x strada :D :D :D ma no vojo agiunger niente, forsi contera' mejo el direto interesa'!!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Veramente spaziale ragazzi, ve ringrazio!

La roba + incredibile xè sta x mi sonnecchiar un po disteso su una piera mentre scendevimo dalla sella, poi verzer i oci e non veder el soffitto della mia stanza ma ciuffi de nuvole che se rimescolava rapidamente, data l'alta quota...

... che roba, ah? :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

La roba + incredibile xè sta x mi sonnecchiar un po disteso su una piera mentre scendevimo dalla sella, poi verzer i oci e non veder el soffitto della mia stanza ma ciuffi de nuvole che se rimescolava rapidamente, data l'alta quota...

O| Muli...Master xe un poeta e noi no lo savevimo :D

:ave::ave::ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ragazzi che bel posto che xe. Me ricorda una gita fatta con altri kofe come mi, semo andai in bici (de corsa) da Dogna per 12 Km in salita. Gavemo messo le scarpe de ginnastica e a piedi con le bici in schena semo rivai al Grego. Semo tornai dalla parte della Val Saisera fino a Valbruna e dopo a Dogna.Che giornada stupenda, tanta fadiga ma valeva. :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ragazzi che bel posto che xe. Me ricorda una gita fatta con altri kofe come mi, semo andai in bici (de corsa) da Dogna per 12 Km in salita. Gavemo messo le scarpe de ginnastica e a piedi con le bici in schena semo rivai al Grego. Semo tornai dalla parte della Val Saisera fino a Valbruna e dopo a Dogna.Che giornada stupenda, tanta fadiga ma valeva. :vino::vino:

Ostia che bel

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×