tuxav Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 oh eccoci ieri (sabato) mi, Stefano e Master se gavemo trova' (mentre tuti voi spavavi !! ) ale 07.15 in piaza oberdan x destinazion Val Saisera ... gavemo trova' una giornada stupenda, temperatura belisima e qualche nuvoleta che ogni tanto no stava mal questo xe el panorama dal rif. Pellarini sul sentier 616, la sella in alto a dx tra i due monti xe dove che dopo ghe riveremo (Sella Nabois) per strada ancora un poca de neve... !!! :D arivai su questo xe el panorama..! questi semo noi el ritorno xe sta un poco problematico x qualchidun che ga perso tochi x strada :D ma no vojo agiunger niente, forsi contera' mejo el direto interesa'!!! Quote
Maurizio72Ts Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Ok tuto ben e tuto bon. belisimo panorama, ma una domanda nassi spontanea. e le altre foto??? son sempio mi o le manca? Quote
mula alabardata Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 ora le vedo! ...el gaverà fini de bever e le gaverà inseride! Quote
tuxav Posted June 25, 2006 Author Report Posted June 25, 2006 uff go avu' qualche problema col resize adeso xe a posto Quote
Stefano79 Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 el ritorno xe sta un poco problematico x qualchidun che ga perso tochi x strada :D ma no vojo agiunger niente, forsi contera' mejo el direto interesa'!!! Ehm, disemo ch doverò comprar un per de pedule nove...go fato el ritorno quasi scalzo Sai bel giro comunque Quote
Maurice Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Beati voi el Pellarini xe un rifugio meraviglioso!!! E nel ultimo toco xe sempre neve!!!!! Quote
trert Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 ahahahaha no voio imaginar stefano senza siole povereto Quote
Maurice Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Se vado su e trovo tochi de siole per terra so de chi xe allora Quote
M4st3r Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Veramente spaziale ragazzi, ve ringrazio! La roba + incredibile xè sta x mi sonnecchiar un po disteso su una piera mentre scendevimo dalla sella, poi verzer i oci e non veder el soffitto della mia stanza ma ciuffi de nuvole che se rimescolava rapidamente, data l'alta quota... ... che roba, ah? Quote
Maurice Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 La roba + incredibile xè sta x mi sonnecchiar un po disteso su una piera mentre scendevimo dalla sella, poi verzer i oci e non veder el soffitto della mia stanza ma ciuffi de nuvole che se rimescolava rapidamente, data l'alta quota... Muli...Master xe un poeta e noi no lo savevimo Quote
trert Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 no no.. conossilo e te se corzerà che el xe solo fora coi copi Quote
M4st3r Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 no no.. conossilo e te se corzerà che el xe solo fora coi copi lol, beh, un po fora son de sicuro cmq sti posti me ispira, ciò. Quote
cucciolina Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 Bravissimi muli!!! Proprio una bella gita Noi dormivimo sì. Alle 7.15 me go girado dall'altra parte Quote
tifone Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 Che bel posto e chissà che bel fresco che iera,bravi muli ben fatta Quote
saretta Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 wow che bel!!!! bravi muli bel giro gave fatto! Quote
diego Posted June 28, 2006 Report Posted June 28, 2006 Ragazzi che bel posto che xe. Me ricorda una gita fatta con altri kofe come mi, semo andai in bici (de corsa) da Dogna per 12 Km in salita. Gavemo messo le scarpe de ginnastica e a piedi con le bici in schena semo rivai al Grego. Semo tornai dalla parte della Val Saisera fino a Valbruna e dopo a Dogna.Che giornada stupenda, tanta fadiga ma valeva. Quote
Maurice Posted June 28, 2006 Report Posted June 28, 2006 Ragazzi che bel posto che xe. Me ricorda una gita fatta con altri kofe come mi, semo andai in bici (de corsa) da Dogna per 12 Km in salita. Gavemo messo le scarpe de ginnastica e a piedi con le bici in schena semo rivai al Grego. Semo tornai dalla parte della Val Saisera fino a Valbruna e dopo a Dogna.Che giornada stupenda, tanta fadiga ma valeva. Ostia che bel Quote
diego Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Questi (mi compreso) xe el gruppo dei Kofe della famosa gita Dogna-Rif.Grego-Val Saisera-Val Bruna de cui parlavo .Salita verso el Grego Quote
diego Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Semo rivai sul Rif.Grego. Mi son el secondo da Destra Quote
cucciolina Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Voi sè matti In bici per quei monti... Saria morta alla prima salita mi Belle foto, caro Diego Complimenti per la gita! Quote
Recommended Posts