Jump to content

Aerografo

trert

Recommended Posts

iera da tanto che no lo utilizzavo.. e ieri lo go riciolto in man per piturarme el casco.. chi de voi sa usarlo? xke go un per de domande che no go mai capido!

tipo: come diluì gli acrilici voi? che prodotto usè per protezion dalla piova?

vedemo se xe qualche aspirante artista nel forum..

no lo go mai usado (ma me piaseria imparar...go visto una mula al Triskel che fazeva splendide maiette con l'aerografo...), però uso spesso i acrilici, sia su carta che su legno/plastica, e se dovessi diluirli solo con l'acqua. Penso che per proteggerli contro la piova che esisti una "lacca" apposita, per el legno ghe xè, no so se se pol usar la stessa!

eh.. xke mi son andado a staranzan in un colorificio dove iera una vecia abb rinco povera.. e la me ga dito che i acrilici se li proteggi con una lacca (densissima) e nianche quella so come se diluissi..

no volessi che succedi come l'altro bellissimo casco che go fatto che alla prima piova.. :(:ikik:

te convien far una prova, saria pecà far danni...trova qualcosa delo stesso material. E se no, prova andar in un altro colorificio a chieder consiglio! Mi go una lacca specifica che i me ga dado in coloreficio, la go usada sia sul legno grezzo vernicaido che su quel plastificado. Xè vegnudo ben, ma ghe go dovudo dar 4 mani...

i acrilici dovessi ciapar un po' dappertutto, NON i xè resistenti all'acqua, anzi! (attento Trert! I acrilici con l'acqua va via, te grati un poco e va via completamente!). Ma credo esisti za polvere per far gesso za colorada!

argh.. no so xke arlon ma contavo su de ti :D pensavo te savesi doprarlo :D

mi e la manualità no andemo sai dacordo :D

disemo che con un poca de pazienza, qualcossa fazo.. ma el aerografo no lo go mai doprado..