Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Venerdi pomeriggio iero con Kiri al mar e gaveimo ciolto la granita... e ghe fazo co doveimo spostarse: speta che finiso de magnar la granita... e lui me fa:ma non se disi bever??? e mi ghe fazo: boh... e lui me fa: bon altro sondagio de verzer sul sito de sandro... ed ecco qua...

voi come disè???

Inviato

eh.. xe caldo.. :D povereti :D

[OT] saria de verzer sta benedeta sezion sondagi!! sempre più convinto [/OT]

mi bevo e magno..

andemo a bever la granita.. e dopo alla fine la magno!

Inviato

Giustamente l'altro giorno Kiri me ga fatto notar che dopo che iera mezz'ora sotto el sol iera impossibile magnarla la granita :lol: ma ovviamente mi me riferiso alla granita appena ciolta eh :lol:

Inviato

Me magno la grattachecca (scuseme ma granita no se pol proprio sentir...xe piu forte de mi :lol: )...cmq in teroia anche io de solito uso altri "verbi" ne magnar ne bever, ma tra i due scelgo magnar :p

Inviato

Tra i due scegliessi magnar,ma come la mula alabardata opto per "Ciogo una granita". E la storia finissi là. La ingoio tutta prima che qualchedun me chiedi se stago magnando o bevendo :D

Inviato

dovevo meter anche la risposta "altro" me sa... qua xe chi non ga mai usa dir bever o magnar ma cior, finir e basta... :unsure:

comunque per il momento pari merito tra magnar /magnar e bever :lol:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro