Jump to content

Recommended Posts

Posted

xe caldo e vien fora ste domande/discusioni :D

mi penso che se dovesi spostarme x motivi de lavor e dovesi sceglier un posto, el posto ideale saria in Europa... tra Germania e Olanda, probabilmente mejo l'Olanda.

de star qua in Italia onestamente no me frega un tubo, o TS o fora... :D

Digo cusi ma so za che staro' qua vita.. pero' risponde voi adeso :D

Posted

lo go modifica' xche mancava dele opzioni, ripeto che mi 'ndasi in Europa .. probabilmente Germania o Olanda, mejo l'Olanda x certi punti de vista forsi.... :D cmq de restar in Italia no me frega, o TS o fora :D

ma tanto so za che restero' qua a vita :wacko:

:D :D :D

Posted

Ma tutti paesi del nord, ciò :incazzado: Mi go freddo... :rolleyes:

Come ghe go dito ad AV vado a vender stufe a Bombay :D :D :D No gaverò successo ma almeno starò ben :D

A parte i scherzi. No savessi proprio. Non me immagino viver lontan da Trieste. La amo troppo :wub:

No so proprio cossa dir. Ghe rifletterò :)

Posted

Go votado 3 anche se le opzioni de Olanda e Inghilterra le scarto con certezza...no andasi mai a viver là :D

Se devo sceglier un altro paese dove andar a viver, digo la Spagna. Un paese bellissimo con gente molto ospitale. Se però parlemo de lavoro, quel dipendi un po' dal settor in cui ognidun de noi lavora.....Come posti e stipendi me ispirasi anche i paesi nordici come la Finlandia :rolleyes:

Posted

digo altro perchè per el mio lavor non xè che vado sai lontan a meno che non chiedo un trasferimento dove voio mi....

Cmq se podessi andassi a Tenerife, dalla mia amica, me aprissi una bella scola privata per b/i italiani e via

Posted

son l'unica che ga risposto che resto a Trieste :rolleyes:

ciò me piasi troppo sta città... non rivasi starghe lontan... eppur xe sai giovani che disi che Londra xe meio, che xe più vita...

ma mi qua non me manca niente... divertimento xe - basta no puntar alle discoteche :lol: , per passeggiar spazi verdi xe e xe el mar - non podesi viver senza il mar...

si xe posti dove il mar xe sai meio... zo in Puglia o in Croazia... ma xe sempre qualcosa che non me convinzi...

qua go il mar e il carso .... cosa posso voler de più?

insomma resto qua :lol::lol:

Posted

bah se parlava de motivi de lavor, no divertimenti... anche mi me piasi star qua, pero' se te fosi nela necesita de 'ndar via de TS per lavor... penso che in Puglia o Croazia no sia proprio tute ste posibilita' :D

Posted

zerco un altro lavor a Trieste mi ... mi non molasi Trieste per niente...

se poi parlè de un periodo momentaneo... allora punto Genova che ghe assomiglia a Trieste ma appunto momentaneo... poi torno a Trieste ... altrimenti vado piuttosto lavar i corridoi a cattinara che ndar via da qua :lol:

Posted

premetto che la prima scelta comunque xè Trieste, go votado Europa per più de un motivo. La xè vicin de casa e gavessi meno problemi de "inserimento"!

Paris me piasi troppo, ma gavessi problemi con lingua. ALlora sceglieria MAdrid o Vienna, città differenti, ma in cui me son trovada sai a mio agio. Da come i me la descrivi, diria anche Dublino (me ispira tanto l'Irlanda!) ma no ghe son ancora stada...

Posted

O Trieste o fora dell'Italia.. me par ovvio..

..se proprio dovesi andar via de Ts.. roba che no voio.. beh..

..ghe saria tante opzioni.. in Europa se i legami qua a ts xè sai forti.. fora dall'Europa se no.

Paesi a caso saria Spagna, Austria, Belgio e Olanda.. anche paesi più nordici (Svezia, Norvegia e Finlandia)... ma prima volesi far un periodo de prova.. per el clima e la gente :D

Per i paesi ancora più lontani.. penso che sia d'obbligo un paese con un clima simile al nostro.. e con spiagge bellissime :D

:bye:

Posted

Nonostante sia sai ligado a Trieste, me ga tocado moverme per poder provar a far nela vita el lavor che me interesa far (designer grafico) :) E poso confermar che xe un posto che te aprezi solo co te son via...

Go de dir che nel resto de italia no andassi proprio mai, trope le robe che vedo come negative (ligade al ambiente general) rispeto a quele positive (che dipendi in genere solo dale singole persone) , a parte forsi Bozen.

Deso per un per de anni vedo come che xe la situazion in Europa. Tornassi cmq in qualsiasi momento in Nova Zelanda :D ma xe lontanuz.. cmq l'Europa del nord a ocio me va ben, xe de dir che nei piani xe sempre el desiderio de poder tornar, ale meio condizioni posibili, però.

Posted

Mi go risposto Italia e specifico, possibilmente no tropo lontan de TS e magari in montagna, anche se me piasi anche el mar. L'Italia me piasi tuta e, per dir la verità, me piasi anche l'Austria, ma solo per vacanza più o meno longa.Comunque dipenderia assai de dove che me manderia el mio eventuale "datore di lavoro"!!

Ciao ciao :D