Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Siccome go notado che in sto periodo i sondaggi xe quasi fermi, provo a rianimar questa sezion con questo interrogativo posto qui sopra. Vedemo come gli utenti del forum se poni nei confronti de una cosa ormai presente nella vita di tutti i giorni. :lol:

Inviato

Devo dir la verità. Ogni tanto vardo qualche notizia ma solo se me capita (magari se son su un sito o se xe pubblicado sul giornal) e me incuriosissi. Non de norma comunque :) Mai comprado giornai tipo Eva 3000 o Novella 2000. Che spreco de soldi! :D

Inviato

Mi no guanto ste cagade.. Cosa me frega mi dei VIP, mi no vado in giro pei telegiornai co me trovo la morosa.. E siccome lori xe come noi (se no pezo perche i se la tira.. :D ) no vedo come me podesi interessar..

Inviato

Nonostante io sia "baba nell anima" non mi interesso gran che del gossip.

Preferisco babezzi su persone conosciute quindi visto che guardo poco la tv per me i Vip sono personaggi sconosciuti :)

Inviato

mi no me interessa.. :D

però co son in salon da mia mama me vardo sempre novella 2000 x passar el tempo, no go mai letto un articolo, sempre sfogliado.. che inutilità

Inviato
Mi no guanto ste cagade.. Cosa me frega mi dei VIP, mi no vado in giro pei telegiornai co me trovo la morosa.. E siccome lori xe come noi (se no pezo perche i se la tira.. :D ) no vedo come me podesi interessar..

Quoto tutto.. tranne per el fatto che mi no me trovo morose ma morosi :D

Aggiungo anche che quando vado del paruchier.. eh.. go de spetar e a seconda dell'umor leggo quei giornalini stupidi (più che altro zercando i tai de cavei e i vestiti delle babe fotografade.. :D ) oppur el topolino (che no me ga mai piasso)

:bye:

Inviato

No poderia dir che no me piasi i babezzi,però con misura: quei giornai cretini che se vedi in giro no me interessa, qualche volta guardo le copertine e me digo che no me va sicuro de spender soldi per quei stupidezzi.

ciao ciao

Inviato

de quela gente là no me interessa per gnente, no so ben gnanca chi che i sia, visto c he la più parte xe gente che bazzica in television, che mi no vardo.

Ghe xe tante altre robe più interessanti a sto mondo.

Inviato

No me frega assolutamente niente...

No gavè idea de quante riviste esisti solamente de babezzi, die almeno una decina xe poco...e sopratutto le vien comprade e tante...mi no rivo a capir.

par che el mondo (o parte de esso) el gira in funzion de quel che fa quattro sfigai che gira per la television... mi resto ogni volta senza parole

Inviato

non me ne frega una mazza... :D

Comunque piuttosto che spender soldi per giornali di gossip..basterebbe guardar Studio Aperto... :merodolodalrider:

Inviato
se non ci sono donne nude non guardo neanche! :D

io sfoglio veloce e se le trovo mi fermo un pochettino.. devi guardare sempre nei mesi estivi e qualche topless ti esce fuori :D

Inviato
se non ci sono donne nude non guardo neanche! :D

io sfoglio veloce e se le trovo mi fermo un pochettino.. devi guardare sempre nei mesi estivi e qualche topless ti esce fuori :D

Scommetto che ti, quando te vedi babe nude sul giornal, te salti a piè pari le foto e te se leggi i trafiletti :D

Inviato
Scommetto che ti, quando te vedi babe nude sul giornal, te salti a piè pari le foto e te se leggi i trafiletti :D

Certo, anch'io! Sono appassionato di panorami e spiagge! :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro