assist Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Siccome go notado che in sto periodo i sondaggi xe quasi fermi, provo a rianimar questa sezion con questo interrogativo posto qui sopra. Vedemo come gli utenti del forum se poni nei confronti de una cosa ormai presente nella vita di tutti i giorni. Cita
saretta Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Eh.. ogni tanto si me piasi... ma non xè unì'abitudine.. vivo anche senza eh! Cmq me limito ai personaggi che più me interessa.. Cita
cucciolina Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Devo dir la verità. Ogni tanto vardo qualche notizia ma solo se me capita (magari se son su un sito o se xe pubblicado sul giornal) e me incuriosissi. Non de norma comunque Mai comprado giornai tipo Eva 3000 o Novella 2000. Che spreco de soldi! Cita
mula alabardata Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 tutto sommato ogni tanto no me dispiasi far babezzi... ma no ciogheria mai giornai solo de gossip! e come ga dito saretta, leggo e babo più volentieri dei personaggi che me interessa... Cita
assist Inviato 19 Agosto 2006 Autore Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Me limito giusto a commentar quel che basta Cita
Cazzaballe Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Mi no guanto ste cagade.. Cosa me frega mi dei VIP, mi no vado in giro pei telegiornai co me trovo la morosa.. E siccome lori xe come noi (se no pezo perche i se la tira.. ) no vedo come me podesi interessar.. Cita
Ghost Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Nonostante io sia "baba nell anima" non mi interesso gran che del gossip. Preferisco babezzi su persone conosciute quindi visto che guardo poco la tv per me i Vip sono personaggi sconosciuti Cita
trert Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 mi no me interessa.. però co son in salon da mia mama me vardo sempre novella 2000 x passar el tempo, no go mai letto un articolo, sempre sfogliado.. che inutilità Cita
iaga Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Mi no guanto ste cagade.. Cosa me frega mi dei VIP, mi no vado in giro pei telegiornai co me trovo la morosa.. E siccome lori xe come noi (se no pezo perche i se la tira.. ) no vedo come me podesi interessar.. Quoto tutto.. tranne per el fatto che mi no me trovo morose ma morosi Aggiungo anche che quando vado del paruchier.. eh.. go de spetar e a seconda dell'umor leggo quei giornalini stupidi (più che altro zercando i tai de cavei e i vestiti delle babe fotografade.. ) oppur el topolino (che no me ga mai piasso) Cita
Nona Picia Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 No poderia dir che no me piasi i babezzi,però con misura: quei giornai cretini che se vedi in giro no me interessa, qualche volta guardo le copertine e me digo che no me va sicuro de spender soldi per quei stupidezzi. ciao ciao Cita
babatriestina Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 de quela gente là no me interessa per gnente, no so ben gnanca chi che i sia, visto c he la più parte xe gente che bazzica in television, che mi no vardo. Ghe xe tante altre robe più interessanti a sto mondo. Cita
Matt Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 No me frega assolutamente niente... No gavè idea de quante riviste esisti solamente de babezzi, die almeno una decina xe poco...e sopratutto le vien comprade e tante...mi no rivo a capir. par che el mondo (o parte de esso) el gira in funzion de quel che fa quattro sfigai che gira per la television... mi resto ogni volta senza parole Cita
giuli Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 non me ne frega una mazza... Comunque piuttosto che spender soldi per giornali di gossip..basterebbe guardar Studio Aperto... Cita
Stefano79 Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Odio profondo per i pettegolezzi... Cita
giacomin Inviato 19 Agosto 2006 Segnala Inviato 19 Agosto 2006 Dopo 30 anni de tranvier che portava babe ciacolone in giro......... se volè scrivo un libro de gossip dal '74 al 2001... Cita
tifone Inviato 20 Agosto 2006 Segnala Inviato 20 Agosto 2006 No me interessa per niente,al più se me capita soto ocio guardo le foto che xè meno impegnative e no pol scriver cavolade Cita
iaga Inviato 21 Agosto 2006 Segnala Inviato 21 Agosto 2006 Ma tifone!! proprio ti??? mi pensavo che te fossi un da Novella3000 Cita
iguanadan Inviato 21 Agosto 2006 Segnala Inviato 21 Agosto 2006 se non ci sono donne nude non guardo neanche! Cita
trert Inviato 21 Agosto 2006 Segnala Inviato 21 Agosto 2006 se non ci sono donne nude non guardo neanche! io sfoglio veloce e se le trovo mi fermo un pochettino.. devi guardare sempre nei mesi estivi e qualche topless ti esce fuori Cita
SandroWeb Inviato 21 Agosto 2006 Segnala Inviato 21 Agosto 2006 se non ci sono donne nude non guardo neanche! io sfoglio veloce e se le trovo mi fermo un pochettino.. devi guardare sempre nei mesi estivi e qualche topless ti esce fuori Scommetto che ti, quando te vedi babe nude sul giornal, te salti a piè pari le foto e te se leggi i trafiletti Cita
molly Inviato 22 Agosto 2006 Segnala Inviato 22 Agosto 2006 ogni tanto vardo anche mi i babezzi .. però de solito vardo solo de quei che me interessa o me piasi Cita
iguanadan Inviato 22 Agosto 2006 Segnala Inviato 22 Agosto 2006 Scommetto che ti, quando te vedi babe nude sul giornal, te salti a piè pari le foto e te se leggi i trafiletti Certo, anch'io! Sono appassionato di panorami e spiagge! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.