arska Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 Salve, ieri son andado a veder sta grande fiera de fotografia, grafica, stampa, ecc.. penso che questa sia la sezion giusta, se no xe cambiè pur :-) elenco espositori: http://www.associazioneacquamarina.org/the...006/project.php Alora, la fiera xe piutosto grande: se se solo lontanamente interesai de fotografia sto posto fa per voi :-) Da menzionar i stand dele grandi marche, tuti dotadi de postazioni per provar i ultimi modei (in genere de livel profesionistico).. nonchè varie mostre sia de fotografi profesionisti, sia de concorsi per diletanti, sia de vari istituti de arte e fotografia in giro per l'Europa. cossa altro dir: Grazie ala Panasonic che me ga fato provar machine per 20 minuti boni, veramente bona l'ottica. Un grazie anca ala Kodak che dava via decine de stampe dei "sui" fotografi (veramente spetacolari) Nota de demerito ala Pentax che me ga cavado el mio model preferito, la *ist :-( Tra le curiosità: La olympus fa un model de legno? (per mi, tropa roba ) http://www.photokina-show.com/0446/olympus...mpuscamerabody/ Per i nikonisti jera presente la D80.. che xe proprio bela, a vederla Notevole el nokia da 5megapixel (tra un poco forsi i celulari poderà efetivamente sostituir al 100% la compatte..) ..provado e fazeva veramente bone foto, per eser un celular. Pel software Apple ga presentado la nova version de Aperture (1.5) che continua a no convinzerme minimamente.. mejo Lightroom dela Adobe, ancora in Beta, per chi che vol.. Presentado anca Lightzone 2, che go ancora de provar a fondo, ma che no me par niente niente mal. http://www.lightcrafts.com Un fator positivo jera che ghe iera si gente ma njanca lontanamente tanta quanta che se trova a un SMAU, o a un CeBit. Me spiasi de no postar foto mie, ma la compatina sto giro la me ga (forsi) abandonado.. cmq se se interesai al argomento, prenotè un albergo/ostel/ecc per el prox anno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 Bellissima quela macchina de legno Acc, 5 megapixel su un cellulare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 Dev'essere veramente bella sta manifestazione (oltre a quella di Hannover dove ra andato AV) ... Magari per il prox anno un pensierino lo si potrebbe fare intanto Arlon vedi di postarci qualche bella foto della tua nuova città e raccontarci come ti trovi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted September 30, 2006 Author Report Share Posted September 30, 2006 intanto Arlon vedi di postarci qualche bella foto della tua nuova città e raccontarci come ti trovi Prima devo farle se risolvo con la machina posterò prima che rivo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 Belisimo el model in legno dela olympus!!!!!!! :D anche secondo mi tra pochisimo i cellu sostituira le compatte (ovvero, o le compatte vegnera dotade de telefono o i telefoni de zoom ottici) ... non x niente ultimamente diverse case come sony ad esempio, xe andade sul setor reflex dove sicuramente i margini de miglioramento e guadagno xe superiori... tanto molte persone za adeso xe contentone se riva far una foto con un cellu 2mp e meterlse su web... quanti de quei che ga le compatte stampa le foto ? e se lo fa no va oltre el 10x15 o al massssssimo 13x18.... mi me gavesi piasso sto ano andar al photokina e con piero gavevimo azzarda de veder quanto podeva costar.. quel che te frega xe el viaggio (oltre che el numero de birete post-fiera ) magari per el prossimo anno svejandose prima.... :D :D Altre novita' ? Te ga visto/prova' le fuji pro ? le sony ? come le sembra, in man? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted September 30, 2006 Author Report Share Posted September 30, 2006 Le fuji no jera per provar :-( le ga bastanza bei colori, ma no me entusiasma, in general.. Le sony le go pena pena vardade, go tignu in man la nova Alpha DSLR, par veramente un gran bel toco! A ocio ghe podera dar problemi ai concorenti.. me pareva veramente solida. http://www.dpreview.com/articles/photokina...ny/IMG_0681.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 si penso che sony podera darghe bataglia ale concorenti .. dipendera anche dal costo e dai obietivi .. iera la leica digit? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 no dirme.. podevimo esser la anche noi.. ma la fiera xe vardar ma no tocar o te pol interagir e provar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted September 30, 2006 Author Report Share Posted September 30, 2006 @tuxav: La Leica jera ma solo in vetrina.. con una specie de esposizion storica dei modei dei ultimi tot anni.. @trert: Jera più da tocar, ecc de quel che me saria spetado.. forsi proprio perchè no jera miliardi de persone E po' disemo che mi (e i altri con mi) jerimo veramente tra i piu giovani la dentro, gaveva più da vera e propria fiera che da baracon.. el che per mi xe decisamente positivo. altre domande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 altre domande? sisi 1) iera ancora qulachidun che presentava reflex 35mm o ormai iera solo digitali,ovvero esisti ancora la pellicola? 2) i la fa ogni anno o ogni due? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 1, 2006 Author Report Share Posted October 1, 2006 alora: 1) Qua e là ghe ne go viste, sicuramente la Leica ghe ne gaveva, più altre sparse in giro.. poche, ma jera. 2) credo proprio che sia annual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Dimenticavo una roba FONDAMENTAL La leica ga presentado al photokina la nova M8 (digitale) .. una f a v o l a -pecà che se no sbajo la doveris costar 4500/5000€!- info (tuto quel che se sa su de ela) http://www.photokina-show.com/0344/leica/d...ameras/leicam8/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 figa.. pecà che xe una compatta!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 per QUELA compatta, rinuncio tranquilamente a una reflex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 e che tenerezza la foto! i ga tute le novità, ma el corpo xe fato a imitazion dele vece machine anni 50, come la mia vecia Retina, che se no la pesassi un accidente la doprassi ancora! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 eh pero' la costa tropo per eser una 'compatta' .. tute le qualita che te vol ma secondo mi la xe totalmente fora mecato o la val x i 'colezionisti' ..... per quanto anche mi me piasesi gaverla.. cmq secondo mi le leica xe quele 35mm... e stop... le digitali perdi el fascino... no xe quel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts