basketteam Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 oggi, mi e Titti semo andai in piazza Barbacan a veder una manifestazion canina con sfilata e piccola manifestazion de agility finale... xe sta un pomeriggio diverso, molto divertente, ve posto alcune foto dei cani presenti... incominciemo con Titti e el suo Blitz questo xe un povero Labrador con una muleta che ghe fazeva de tutto e questo, con una pazienza inaudita se lasava far... Quote
basketteam Posted October 1, 2006 Author Report Posted October 1, 2006 altri cani della manifestazion... questi fazeva agility... che bravi!!! e questa iera la più brava, una border collie de 7 anni velocissima, una scheggia veramente, pecà che no son rivà a immortalarla in azion, ma ve la fazo veder che la se godi un poco de meritato riposo Quote
molly Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 te son sicuro sia un border collie... non ga i colori del border collie... Quote
basketteam Posted October 1, 2006 Author Report Posted October 1, 2006 alla fine altre 2 foto de Blitz tanto per far contenta Titti (ah in realtà Titti e Dido gaveva indetto un sondaggio tra i amici per el nome del can e mi gavevo proposto Alfio, poi vedendolo secondo mi ghe stava anche ben... ...ma no i lo ga voludo Quote
basketteam Posted October 1, 2006 Author Report Posted October 1, 2006 te son sicuro sia un border collie... non ga i colori del border collie... a mi i me lo ga vendudo per Border... disendome che xe un tipo particolare col pel così... tra l'altro el gaveva un ocio azzurro e l'altro marron... altra nota a margine el can grande che fa slalom xe un Rhodesian, un can utilizzado in Africa per la caccia ai leoni, la stazza xe notevole e de come che i lo trattava anche l'indole non me pareva troppo mansueta... infatti no i lo lasava un attimo solo, el paron el coreva con lui e la parona lo spetava all'arrivo per placcarlo appena el finiva el giro... i lo teniva a debita distanza da tutti i altri cani... Quote
trert Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 forsi iera meio far una discussion nova sulla manifestazion.. Quote
Bonovox767 Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 Piccolo OT a proposito di cani... Hanno aperto un Washdog Selfservice 24h su 24 in Via F. Severo. Quote
trert Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 [MOD] Creada una discussion apposita.. [/MOD] Quote
molly Posted October 2, 2006 Report Posted October 2, 2006 beh non xe de sicuro de razza pura, sarà incrocia (come quel de mia mamma)... el fatto stesso che ga un ocio de un color e uno de un altro lo dimostra dopo accurate ricerche ammetto che xe un border collie.. seppur mai visti cussi... e xe per l'esattezza un blue merle border collie Quote
_titti_ Posted October 2, 2006 Report Posted October 2, 2006 Il pomeriggio di ieri è stato proprio bello...i cani che facevano agility sono dei veri fenomeni...!Vorrei provare a fare anche col mio..ma mi sa che devo aspettare che si "svegli" un pò..! È ancora troppo pauroso! Quote
basketteam Posted October 2, 2006 Author Report Posted October 2, 2006 beh non xe de sicuro de razza pura, sarà incrocia (come quel de mia mamma)... el fatto stesso che ga un ocio de un color e uno de un altro lo dimostra dopo accurate ricerche ammetto che xe un border collie.. seppur mai visti cussi... e xe per l'esattezza un blue merle border collie Molly scusa, scusime tanto... scusime davvero se gavevo ragion mi... dai la prossima volta magari tocherà a ti... Quote
_titti_ Posted October 4, 2006 Report Posted October 4, 2006 Per una volta che hai ragione non montarti la testa.. Quote
Recommended Posts