assist Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Rieccolo, un grande sondaggio dalle serie "sondaggi di un certo livello", che l'altro fine settimana ga visto alcuni membri dell'sds in un'accesa discussione a riguardo. Sotto con i voti!!! Mi go votado si sempre, saria secante dover alzarse nei momenti topici se magari qualcehdun te ciama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 ...el cell in cesso...NO...almeno in quei momenti un pò de sana tranquillità! bisogna concentrazione, applicazione, serietà xe momenti fondamentali all'interno della giornata! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 purtroppo si lo porto sempre in bagno perchè xè regolare che co son in bagno me ciama sempre qualcun! Ma come mai questo sondaggio cul-turale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 ovviamente lo porto.. xke se no go fumeti o riviste.. giogo a sneik e via Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 sempre, non solo, ma anche el cordless, tanto, pozado sul mobiletto accanto no da fastidio se nol sona. Xe una question de calcolo de probabilita'. Se lo porto me ga ciamado 3 volte i 5 anni. Se non lo porto xe matematico che el telefono squilla, magari qualcun che sbaglia numero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 dipendi... se speto ciamade si altrimenti no... preferiso portarme un fumetto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 non me lo porto! almeno là... e anche xkè no gavei el tempo materiale x far niente... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giacomin Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Penso che no xè bel che una persona te ciama e ti te rispondi.....ansimando cossa el penseria de ti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 NO! I celulari i va eliminai dala facia deeel cees.. ehm dela tera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 onestamente no me son mai posto el problema-! se go el cel in tasca vado in bagno e poi lo poggio sul davanzal,altrimenti lo lasso in camera o dove che iera prima...se i me ciama i spetterà! un mio amico ga el dono de ciamarme sempre co son in doccia e el cel poggiado fora...me secca sentirlo sonar a lungo e quindi verzo la doccia e rispodno, bagnando tutto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 NO! I celulari i va eliminai dala facia deeel cees.. ehm dela tera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 a m de solito i me ciama co son in doccia... no so se go una web nascosta in cesso per cui la gente sa quando son insavonado, ma capita spessissimo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Assolutamente no. Ve dirò de più, se me sona anche el telefono fisso co son in cesso, lo ignoro per principio. Troppe volte me xe capità de catapultarme fora del bagno, in condizioni che ve podè immaginar, per risponder al telefono.....telefono che puntualmente smetti de sonar pena stago per risponder Quindi laso perder, che soni pur, tanto se xe importante i riciama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Assolutamente no. Ve dirò de più, se me sona anche el telefono fisso co son in cesso, lo ignoro per principio. Troppe volte me xe capità de catapultarme fora del bagno, in condizioni che ve podè immaginar, per risponder al telefono.....telefono che puntualmente smetti de sonar pena stago per risponder Quindi laso perder, che soni pur, tanto se xe importante i riciama Mi me lo porto quasi sempre drio Quindi anche in bagno e no aggiungo altro che xe meio Chi sa, sa :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 ma che bruta vision stefano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Una tematica così importante meriterebbe un sondaggio nazionale... Lo proponiamo al TG1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Lo proponiamo al TG1? ..più che TG1 secondo mi una trasmission come "Lucignolo"...lo faria de sicuro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 no me son mai posta sto dilemma...penso che lo gaverò portado con mi solo un per de volte, se spetavo telefonade importanti...comunque, se xè importante, i te riciama, se no te ga pazienza, co te esci te pol sempre riciamar ti! Almeno in bagno star in pase! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 lucignolo: ehii voi popolo della notte.. sentiamo i giovani nei wc dei locali cosa hanno da dire in merito ai cellulari nel cesso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Lo proponiamo al TG1? ..più che TG1 secondo mi una trasmission come "Lucignolo"...lo faria de sicuro! Appunto! Vedo che anche Trert ha colto nel segno! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 El cel in cesso?no scherzemo dei.... Mai!!!! se no i me trova subito, i me riciama e che nova Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Mi il cell lo porto a volte in cesso ma solo perchè go i zoghetti su e cussì me passo il tempo,se malauguratamente i me ciama e lo go con mi sicuro che non rispondo,al limite riciamo appena esco o i me riciama P.S.:Cmq son anche daccordo con quel che disi Stefano,se i me ciama mentre son in gaby lasso che soni,m.p.c. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 soltanto quando fazo el bagno .. lo pozo sulla mensoletta... non se sa mai.. nel caso rivi messaggi..posso risponder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 no ghe penso asolutamente a portar el cellu in gabineto ! co rivo casa lo pozo de qualche parte e la el resta... speso anche con la suoneria sbasada. Tante volte lo laso anche distuda' tuta la domenica.... ahhh pase tranquilita' De note lo sero, e stago ben atento a farlo xche me xe capita' che un mio amico che se trovava in un paese con un fuso orario legermente sballa', mentre caminava ga inavertitamente e ripetutamente fato el mio numero senza acorzerse..ale 4 de matina :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Assolutamente si, e soprattutto se i me telefona rispondo e me vanto dei rumori che rivo far!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts