Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Vado a giornate!

me piasi magnar, sia dolce che saldo, oggi però, gavevo voia de dolce.

Siccome in casaxe finidi biscotti e robe per la colazion, son uscido e go speso quasi 20 euri solo in robe dolci, biscotti, cioccolata, crostate, brioches ecc...che bel!

Inviato
Vado a giornate!

me piasi magnar, sia dolce che saldo, oggi però, gavevo voia de dolce.

Siccome in casaxe finidi biscotti e robe per la colazion, son uscido e go speso quasi 20 euri solo in robe dolci, biscotti, cioccolata, crostate, brioches ecc...che bel!

......se no te rivi magnar tuto......mola un fiscio :rolleyes::p:D

Inviato

:DDDD:DDDD golosa? certo che si!! :D

mi disemo che son golosissima dei dolci.. soprattutto de quei cioccolatosi o con creme! :DDDD

dolci con marmellate o roba con frutto un pò de meno.. ma se magna cmq! :D

appena go l'occasion li magno, senza farme troppi problmei de diete o robe del genere! :grin:

Inviato

Mi me considero goloso più che de robe dolci (che me piasi, ma no a quintai) per le robe salade :D

cmq abaso la nutella

w la crema lindt (e proveme a dir che quel impasto de zucheri xe meio!) :D

Inviato

una volta iero più golosa de adesso, disemo che son diventada un poco più morigerata! L'unica roba a cui no so resister xè al cioccolata, soprattutto quella fondente! Invece no me va sai tutti i dolci con creme e panna, preferiso una bella fetta de Sacher o una de crostata :lol:

Inviato

Secondo mi el cibo xè el più grande piazer della vita (si si.. quel no te abbandona mai :D).. spesso no so resister, e se vedi :D:rolleyes: , a qualsiasi tipo de cibo.. dolce soprattutto. Quindi son golosa.. molto golosa.. :D

:bye:

Inviato

Ve dirò, i dolci in genere me piasi ma so resister bastanza alla tentazion. L'alimento a cui me xe più difficile rinunciar xe el pan, ne magno tantissimo.....e anche se no sembra, fa ingrassar...e tanto :(

Inviato

Adoro mangiare cose buone in generale, ed i dolci non fanno eccezione.

Non mi abbuffo per questioni "glicemiche".

1 fetta di torta e sono soddisfatto.

2 fette ed ho la nausea.

Alla terza sono KO con più zuccheri che globuli rossi nel sangue. :)

Inviato
Mi son super golosa.. però causa intolleranza al latte ultimamente me devo limitar... ah la nutella ... :pianto:

va da Natura sì, te trovi tante bone "cremine" senza latte :D

Inviato
Mi me considero goloso più che de robe dolci (che me piasi, ma no a quintai) per le robe salade :D

cmq abaso la nutella

w la crema lindt (e proveme a dir che quel impasto de zucheri xe meio!) :D

Arlon, te son la mi anima gemella! :D

che la nutella se la magni lori, se mi voio, ma fazzo solo per le feste, so farme zerti ciocolatini fati in casa :DDDD che la nutella se va a sconder..

de dolci, zerto, se passo in una Konditorei me la godo, ma no quele robe pronte industriali... bleah!

i dolci se se li fa in casa!!!

me piasi i salai, i diversi tipi de pan, magari fatti in casa ( qua ghe vol NonaPicia), pizza.. aah che xe ora de zena!!!!

Inviato

Goloso si, ma con moderazion.

Me piasi de tuto e de più (dala nutela ai biscoti, tranne quei dolci che contien cocco :wacko: ), ma so trategnirme. Pol pasar anche mesi prima che me magno un poca de nutela, e anche quela volta poca :). Quel che xe meio sconder a casa mia xe el pan, visto che lo magnassi a vagonade.

Inviato

x tinuviel: quella fondente non la go mai vista... andrò zercarla deso che te me ga dito...

riguardo la lindt... che booona.. ma costa el doppio... ah si tanto non posso magnarla :incazzado::pianto:

Inviato

@molly: oggi vado da Naturasi e controllo se la ga latte...

Xè vero! Anche mi son golossissima de pan, tra l'altro, el più "ingrassante", poco cotto e con tanta mollica :D

E i dolci fatti in casa xè la roba migliore, anche mi fazzo i cioccolatini ogni tanto (un per de volte l'anno), e le mie torte sparisi subito, soprattutto la Sacher ... co go magnà la prima volta una fetta al Sacherhotel (quel che ga inventado la ricetta) me son commossa! :DDDD Tanto bona!!! Valeva la pena i 7 euro a fetta!

Inviato
soprattutto la Sacher ...

Una volta coi amici gavemo dito che la ne piasi e gavemo fato ( una ventina de anni fa) una gara de Sacher: ognidun ga portado una Sacher fata cole proprie man ( anche se mi sospetto che un ga barado e la ga ciolta pronta :down: )

Le gavemo gustade, giudicade, e dopo ancora magnado una fetina de ogniduna, e cola panna sora, per un anno no go podudo più magnar Sacher

ecole qua:

dscf3112fh9.jpg

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro