Jump to content

Golosi?

giacomin

Recommended Posts

Vado a giornate!

me piasi magnar, sia dolce che saldo, oggi però, gavevo voia de dolce.

Siccome in casaxe finidi biscotti e robe per la colazion, son uscido e go speso quasi 20 euri solo in robe dolci, biscotti, cioccolata, crostate, brioches ecc...che bel!

Vado a giornate!

me piasi magnar, sia dolce che saldo, oggi però, gavevo voia de dolce.

Siccome in casaxe finidi biscotti e robe per la colazion, son uscido e go speso quasi 20 euri solo in robe dolci, biscotti, cioccolata, crostate, brioches ecc...che bel!

......se no te rivi magnar tuto......mola un fiscio :rolleyes::p:D

una volta iero più golosa de adesso, disemo che son diventada un poco più morigerata! L'unica roba a cui no so resister xè al cioccolata, soprattutto quella fondente! Invece no me va sai tutti i dolci con creme e panna, preferiso una bella fetta de Sacher o una de crostata :lol:

Mi me considero goloso più che de robe dolci (che me piasi, ma no a quintai) per le robe salade :D

cmq abaso la nutella

w la crema lindt (e proveme a dir che quel impasto de zucheri xe meio!) :D

Arlon, te son la mi anima gemella! :D

che la nutella se la magni lori, se mi voio, ma fazzo solo per le feste, so farme zerti ciocolatini fati in casa :DDDD che la nutella se va a sconder..

de dolci, zerto, se passo in una Konditorei me la godo, ma no quele robe pronte industriali... bleah!

i dolci se se li fa in casa!!!

me piasi i salai, i diversi tipi de pan, magari fatti in casa ( qua ghe vol NonaPicia), pizza.. aah che xe ora de zena!!!!

Goloso si, ma con moderazion.

Me piasi de tuto e de più (dala nutela ai biscoti, tranne quei dolci che contien cocco :wacko: ), ma so trategnirme. Pol pasar anche mesi prima che me magno un poca de nutela, e anche quela volta poca :). Quel che xe meio sconder a casa mia xe el pan, visto che lo magnassi a vagonade.

@molly: oggi vado da Naturasi e controllo se la ga latte...

Xè vero! Anche mi son golossissima de pan, tra l'altro, el più "ingrassante", poco cotto e con tanta mollica :D

E i dolci fatti in casa xè la roba migliore, anche mi fazzo i cioccolatini ogni tanto (un per de volte l'anno), e le mie torte sparisi subito, soprattutto la Sacher ... co go magnà la prima volta una fetta al Sacherhotel (quel che ga inventado la ricetta) me son commossa! :DDDD Tanto bona!!! Valeva la pena i 7 euro a fetta!

soprattutto la Sacher ...

Una volta coi amici gavemo dito che la ne piasi e gavemo fato ( una ventina de anni fa) una gara de Sacher: ognidun ga portado una Sacher fata cole proprie man ( anche se mi sospetto che un ga barado e la ga ciolta pronta :down: )

Le gavemo gustade, giudicade, e dopo ancora magnado una fetina de ogniduna, e cola panna sora, per un anno no go podudo più magnar Sacher

ecole qua:

dscf3112fh9.jpg