giacomin Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Mi no saveria dir quanto goloso son, ma per darve un'idea ve posto la foto de un mio sogno ricorrente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Vara Giacomin, te digo solo che sabato me go fatto fora mezzo barattolo de nutella col cuciarin :D De solito no vado pazza per i dolci ma quel giorno proprio ghe voleva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Vado a giornate! me piasi magnar, sia dolce che saldo, oggi però, gavevo voia de dolce. Siccome in casaxe finidi biscotti e robe per la colazion, son uscido e go speso quasi 20 euri solo in robe dolci, biscotti, cioccolata, crostate, brioches ecc...che bel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giacomin Posted October 9, 2006 Author Report Share Posted October 9, 2006 Vado a giornate!me piasi magnar, sia dolce che saldo, oggi però, gavevo voia de dolce. Siccome in casaxe finidi biscotti e robe per la colazion, son uscido e go speso quasi 20 euri solo in robe dolci, biscotti, cioccolata, crostate, brioches ecc...che bel! ......se no te rivi magnar tuto......mola un fiscio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 golosa? certo che si!! mi disemo che son golosissima dei dolci.. soprattutto de quei cioccolatosi o con creme! dolci con marmellate o roba con frutto un pò de meno.. ma se magna cmq! appena go l'occasion li magno, senza farme troppi problmei de diete o robe del genere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Golosissimoooooo de tutti i dolci e dolcetti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Mi me considero goloso più che de robe dolci (che me piasi, ma no a quintai) per le robe salade cmq abaso la nutella w la crema lindt (e proveme a dir che quel impasto de zucheri xe meio!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 una volta iero più golosa de adesso, disemo che son diventada un poco più morigerata! L'unica roba a cui no so resister xè al cioccolata, soprattutto quella fondente! Invece no me va sai tutti i dolci con creme e panna, preferiso una bella fetta de Sacher o una de crostata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Secondo mi el cibo xè el più grande piazer della vita (si si.. quel no te abbandona mai ).. spesso no so resister, e se vedi , a qualsiasi tipo de cibo.. dolce soprattutto. Quindi son golosa.. molto golosa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Ve dirò, i dolci in genere me piasi ma so resister bastanza alla tentazion. L'alimento a cui me xe più difficile rinunciar xe el pan, ne magno tantissimo.....e anche se no sembra, fa ingrassar...e tanto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 mi son molto golosa, soprattutto de cioccolata! del tipo che el vaso de un kilo de nutella ga durà molto ... molto poco!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy781 Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 tolto il cibo rimane ben poco nella vita.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 tolto il cibo rimane ben poco nella vita.... parole sante!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Adoro mangiare cose buone in generale, ed i dolci non fanno eccezione. Non mi abbuffo per questioni "glicemiche". 1 fetta di torta e sono soddisfatto. 2 fette ed ho la nausea. Alla terza sono KO con più zuccheri che globuli rossi nel sangue. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Mi son super golosa.. però causa intolleranza al latte ultimamente me devo limitar... ah la nutella ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Mi son super golosa.. però causa intolleranza al latte ultimamente me devo limitar... ah la nutella ... va da Natura sì, te trovi tante bone "cremine" senza latte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 soso go compra quella alle carrube.. ma me nausea... troppo dolce.. eheh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 no te piasi quella alla cioccolata fondente? Me par che no la gabbi latte e la xè sai bona son un po' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Mi me considero goloso più che de robe dolci (che me piasi, ma no a quintai) per le robe salade cmq abaso la nutella w la crema lindt (e proveme a dir che quel impasto de zucheri xe meio!) Arlon, te son la mi anima gemella! che la nutella se la magni lori, se mi voio, ma fazzo solo per le feste, so farme zerti ciocolatini fati in casa che la nutella se va a sconder.. de dolci, zerto, se passo in una Konditorei me la godo, ma no quele robe pronte industriali... bleah! i dolci se se li fa in casa!!! me piasi i salai, i diversi tipi de pan, magari fatti in casa ( qua ghe vol NonaPicia), pizza.. aah che xe ora de zena!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Goloso si, ma con moderazion. Me piasi de tuto e de più (dala nutela ai biscoti, tranne quei dolci che contien cocco ), ma so trategnirme. Pol pasar anche mesi prima che me magno un poca de nutela, e anche quela volta poca . Quel che xe meio sconder a casa mia xe el pan, visto che lo magnassi a vagonade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 x tinuviel: quella fondente non la go mai vista... andrò zercarla deso che te me ga dito... riguardo la lindt... che booona.. ma costa el doppio... ah si tanto non posso magnarla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 @molly: oggi vado da Naturasi e controllo se la ga latte... Xè vero! Anche mi son golossissima de pan, tra l'altro, el più "ingrassante", poco cotto e con tanta mollica E i dolci fatti in casa xè la roba migliore, anche mi fazzo i cioccolatini ogni tanto (un per de volte l'anno), e le mie torte sparisi subito, soprattutto la Sacher ... co go magnà la prima volta una fetta al Sacherhotel (quel che ga inventado la ricetta) me son commossa! Tanto bona!!! Valeva la pena i 7 euro a fetta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 soprattutto la Sacher ... Una volta coi amici gavemo dito che la ne piasi e gavemo fato ( una ventina de anni fa) una gara de Sacher: ognidun ga portado una Sacher fata cole proprie man ( anche se mi sospetto che un ga barado e la ga ciolta pronta ) Le gavemo gustade, giudicade, e dopo ancora magnado una fetina de ogniduna, e cola panna sora, per un anno no go podudo più magnar Sacher ecole qua: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 beh se te becca voia un giorno de far un'altra mi una fettina vegno volentieri ad assaggiarla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 che roba che se rivadi a far.. penso che in compagnia mia i xe tuti pronti ad assaggiar ma nisun a cusinar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts