arska Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Me chiedo cossa che pensè voi del forum che se posi far, perchè qua se un scorlon no ghe lo dà la società.. qualcossa ga de naser, no penso che se posi andar vanti cussì tuta la staxon..!! riporto la mia opinion, mesa in un altro thread: saria bel che la gente cominci a farghe ciapar PAURA ai giogadori. Fis'ci entrando, striscioni "cattivi" e altro.. i mati ga de sentirse dele m.. per mi, questa xe l'unica che funzionassi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giornalaio Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Senza star troppo a discuter, xè accetabile tutto tranne alcune cosette: - scarso impegno sin dai primi allenamenti - "giogadorini" senza arte nè parte che se permetti de far i capricci - chiara volontà de un "clan" da far fora Steffè - "seratine" fino a tarda notte, rendendo uno schifo alle partide... se Trieste continuerà a eser isola felice per nullafacenti che sverna tirando una bala a canestro, allora situazioni del genere podesi moltiplicarse... per cui, opto per la linea non dura, durissima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Mi credo che i tempi sia maturi per cominciar a far sentir ben che mai la nostra voce. No xe più tollerabile continuar ad assister a spettacoli indecorosi come quei delle ultime settimane: la situazion xe za scappada de man e credo sia giunta l'ora de cominciar a bloccar i manzi. Da domenica in poi se va a palazzo col chiaro intento de far capir a sti beduini che fa finta de zogar a basket che xe giunto el momento de far una scelta. O se onora la maia che se porta, oppur grazie e addio. Trieste no ga bisogno de questo tipo de persone, punto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Quindi domenica portare megafono, voce e fischietti!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Mi penso che con una partenza cussì xe poco de far. Comunque una mega protesta ghe sta'! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Sono d accordo con Gatto che hai microfoni di Furlan ha detto : "steffe' purtroppo allena il materiale che gli e' stato dato non puo' avere grandi colpe" andate a vedere la classifica siamo a zero senigallia a due le altre stanno scappando Gorizia ha battuto Forli ... forse gorizia ha le palle cosa che noi manca? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toga Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 come gavevo dito un poche de settimane fa me par a sandro saria ora de spiegarghe a sti putei che la maia che i indossa ga una storia e una tradizion che va rispettada. Magari anche con qualche sana piada in tel cul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 1277 Soc. ACEGAS APS TRIESTE Il Giudice Sportivo Nazionale sospende l'omologazione della gara in epigrafe in attesa di verificare il tesseramento dell'atleta Pilat M. e si riserva gli eventuali provvedimenti disciplinari (69,4 RE) l ho trovata su fip.it riguarda trieste -porto torres.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toga Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 saria bel saver, nel caso, quali xè i provvedimenti disciplinari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Sarìa stado bel se quella gara la vinzevimo.... Comunque...son a favore delle piade nel sedere....meio che i cominci a pedalar presto.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Comunque...son a favore delle piade nel sedere....meio che i cominci a pedalar presto.... Me trovo anche mi favorevole su questa line Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Gorizia ha battuto Forli ... forse gorizia ha le palle cosa che noi manca? Angeli,che se non sbaglio ha 40 anni, ha segnato 37 punti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GINOLATINO Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 "steffe' purtroppo allena il materiale che gli e' stato dato non puo' avere grandi colpe"andate a vedere la classifica siamo a zero senigallia a due le altre stanno scappando Gorizia ha battuto Forli ... forse gorizia ha le palle cosa che noi manca? Il problema resta lo stesso. I giocatori sono quello che sono. Se aggiungiamo gli infortuni (anche muzio e moruzzi ) la situazione diventa più che critica. Non vedo nessuna speranza di vittoria a meno di un cambio di 5-6 giocatori cosa impossibile. La squadra è questa fatta in estate e basta. Cosa può fare un allenatore se oltre non avere giocatori per allenarsi quelli che ha sono scarsissimi ? Perchè e stato preso Drusin che farà anche quello che può ma il risultato è veramentente ridicolo (cammina invece di correre). Contestare in malo modo i giocatori non credo abbia senso, i giocatori non hanno colpa se sono scarsi. Contestare piuttosto chi gli ha portati. Probabilmente non li ha mai visti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Contestare in malo modo i giocatori non credo abbia senso, i giocatori non hanno colpa se sono scarsi. Esser scarsi xe un conto, esser scazzadi e no voler sacrificarse xe un altro....non so se questa situazion sia dovuda solamente al fatto che el tasso tecnico xe mediocre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Esser scarsi xe un conto, esser scazzadi e no voler sacrificarse xe un altro....non so se questa situazion sia dovuda solamente al fatto che el tasso tecnico xe mediocre E mi non credo neanche che i sia così scarsi come i sembra adesso... I xe scarsi solo in - testosterone - orgoglio - dignità - spermatozoi (leggasi: cogl***i) - zervel - voia de far - rabbia agonistica - voglia de sudar per butar fora le tossine ingeride in feste e festini - voglia de sudar per fugar i sensi de colpa causadi da quell'enorme lubjanska magnada per zena - voglia de metterse in mostra in modo che qualchedun l'anno prossimo li ricompri (dopo che intanto noi semo fallidi) - interesse nel dimostrar che la pallacanestro non xe uno sport per fighette come el calcio - voglia de farse bei per le passerine in prima fila - ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Scarsi? Mah, per dir un a caso, Drusin iera un dei meio tiradori dela B1 fin l'anno scorso, perchè qua sta fazendo sto schifo? Muzio xe lontan parente de quel dell'altr'anno, Moruzzi idem, Pilat no xe un mona qualsiasi, ma anche lui afonda nel marasma generale... certo no xe una squadra da play off, ma gnanche da 50 punti a partida e 0 punti in sei partide... xe qualcossa che no va, i conti no torna, anche tegnindo conto dei infortuni, che se no xe una scusa che val al 100% comunque un certo peso gà... Sul cossa far, diria che bisogna farghe capir che qua se pretendi almeno impegno, nervi saldi e pedalare, e che i vertici societari se fazi vivi, almeno quando proprio no se pol far de meno, no solo in campagna eletorale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 questi non sono neanche uomini. Ricordo i famosi Laurel e "bad news" Barnes. Il primo segnava dai 30 punti in su (fino a 51) e vinceva le partite da solo, il secondo giocava decentemente di solito e quando voleva NON FACEVA VEDERE PALLA all'avversario per tutta la partita. E questo considerato che il loro hobby era quello di trom***si camionate di signore e signorine dai 18 ai 45 anni, altro che ste larve qua. Era forse un altro mondo ma quelli erano uomini, questi sono..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 e che i vertici societari se fazi vivi Credo che in una societa' assente non te vinzi neanche se te ingaggi Kobe Bryant e Shaq, forsi Chamberlain o Magic gavessi podudo vinzer da soli ma qua non xe speranza. Ricordeve solo che: El pese spuza sempre prima dalla testa.... capito Roby?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Perchè i se svei? Sostituir la camomilla col caffè... e se no funziona fisci ed insulti a partir da domenica... e se no funziona calci in cul fora del palazzetto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 fisci ed insulti a partir da domenica... e se no funziona calci in cul fora del palazzetto Allora, facciamo il "punto barca". Che siano da prendere a calci in c**o siamo tutti d'accordo, non ci piove, ma a parte l'intenzione, cosa fare praticamente??? A parte che bisogna ricordare che in primis sono da colpire presidente e GM, cosa fare? 1. Fischiare in Palazzetto? ok 2. Insultarli in palazzetto? Beh, da decidere come e cosa ma non so cosa gliene possa fregare. Se non si sentono parassiti cosi', dopo le figure fatte credo non li scuota piu' nulla. 3. applaudire ogni azione avversaria? ok 4. fare un bel striscione del tipo: "Non vi resta che la vergonga"? Chi lo prepara? 5. Alzarsi ed fare un giro del palazzetto appena cominciano a mollare andando a fare il tifo assieme ai tifosi ospiti? Serve poco ma si puo' pensare 6. Regalare a qualcuno di loro a mo' di tapiro di Striscia un grosso vaso di Nutella con un poster del tipo: "se ti versi addosso questa non cambi colore" Non mi viene in mente altro, forse entrare nello spogliatoio prima della partita con 2 doberman con museruola, avvertendo che in caso di sconfitta la museruola spariva???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Intanto se pol far venir un poca de gente in palazzetto fazendo pagar 1 o 2 euro el biglietto. Imparar dalla Triestina che inventa sempre qualche promozion... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Imparar dalla Triestina che inventa sempre qualche promozion Che stupidi che semo. Non se gavemo accorto che sti qua ga inventado la promozion dalla B1 alla B2. I xe a punteggio pieno.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 2. Insultarli in palazzetto? Beh, da decidere come e cosa ma non so cosa gliene possa fregare. Se non si sentono parassiti cosi', dopo le figure fatte credo non li scuota piu' nulla. Penso che gli insulti personali nei momenti de silenzio xe sempre bei... Robe tipo: "XXX pezzo de se te gà de camminar te pol tornar in friul!" O "YYY sta zitto e invece de lamentarte con Steffè incomincia a difender str***o" Al posto de XXX e YYY mettè due nomi (a caso) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ale79 Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 allenamenti a campo colonia alle 6 de mattino de lunedi ogni volta che i zoga senza cojoni.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzzy Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 saria de ricordarghe ai giogadori che xe dei ragazzi che ga la fortuna de far quel come lavor e che tanti xe ancora muletti che ga ancora de creser.. inutile che i se monti la testa, ma almeno i se la montassi vincendo... e alla società de farse un autoesame de coscienza su come mai funzionava meio tutto in b2 che adesso... za tante persone no vien più in palazzetto.. se no volemo perder anche quei 1000 che vien adesso.... xe de darse una mossa. pensando al passato, ma pensando anche al presente. a trieste questo xe.. se mi leggessi ogni giorno critiche sulla mia squadra, faria de tutto per farghe cambiar idea a tutti quanti, non sicuro me incazzeria o faria el prezioso col mio allenador. i "veci" ga accettado de far el sforzo anche quest'anno, qualchedun forse pentindose, ma se non vol far brutta figura con tutti gli altri, devi prender in mano la situazion. e se no volemo che la gente cominci applaudir per i canestri dei avversari xe el momento de darghe sotto. lo disevo anche l'altra setimana... sperando che la ventata de novità possi esser un segnale per la squadra, invece...boh. insomma.... dove xe la trieste vera? senza dir robe za dite da altri... vedemo de impegnarse muli sennò veramente tutti gli anni terribili passadi in queste condizioni , ma con la volontà de rinaser, xe andadi in fumo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts