giuli61 Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 chi e' il giocatore che non ha reso come dovrebbe? Quote
paladozza ritorneremo!! Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Nell'ordine: 1)Drusin 2)Lorenzetti 3)Cagnin 4)Tagliabue 5)Moruzzi 6)Muzio Non considero Losavio, Cigliani e Valentini perchè non li go mai visti, Pilat perchè xe rivà l'altro giorno e i fioi perchè non xe da lori che bisognava aspettarse le robe! Quote
Rolf Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Drusin perche' doveva essere la nostra arma in piu' (puach!!!) - per mi el porta anche sfiga, provemo a sbatterlo in tribuna, se vinzemo go trova' la ricetta magica. Lorenzetti perche' oltre che scarso xe anche La societa' perche' gavessi dovudo congelar gli stipendi almeno a sti 2 m**i Quote
settoreemme Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Mi go votado Lorenzetti perchè i lo gaveva presentado come un fenomeno per la categoria. Drusin no me ga deluso perchè savevo che iera un de categoria inferiore, come me diseva el mio amico che ghe ga zogado contro tante volte. Ma forsi i farà ben più avanti tutti e due... Quote
giuli61 Posted November 14, 2006 Author Report Posted November 14, 2006 Ma forsi i farà ben più avanti tutti e due... Basta che per san Nicolo' ghe regalemo NBA2007 cosi' i gioca tra de lori Quote
settoreemme Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 La societa' perche' gavessi dovudo congelar gli stipendi almeno a sti 2 m**i ...ma cossa, anche i li paga??? Quote
AndyS Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Mi go votà per la "strana coppia" Quote
settoreemme Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Ma forsi i farà ben più avanti tutti e due... Basta che per san Nicolo' ghe regalemo NBA2007 cosi' i gioca tra de lori Quote
orannez Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Drusin... xe quel da cui me aspettavo de più, ma xe quel che gà dà de meno e col suo atteggiamento indisponente me fa rabiar ancora de più... Quote
giuli Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Drusin... xe quel da cui me aspettavo de più, ma xe quel che gà dà de meno e col suo atteggiamento indisponente me fa rabiar ancora de più... Pienamente d'accordo con ti! Quote
paladozza ritorneremo!! Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Ma forsi i farà ben più avanti tutti e due... Basta che per san Nicolo' ghe regalemo NBA2007 cosi' i gioca tra de lori Per mi i se realizza più con Master and commander!!!! Quote
giuli61 Posted November 14, 2006 Author Report Posted November 14, 2006 podemo sempre regalarghe quei canestri de basket per fioi con la baleta de plastica Quote
Lele26 Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Go vota drusin e lorenzetti, anche se anche cagnin se merita una nomination per uscir dalla caaaaasa! Quote
gufo805 Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Mi go votà Drusin e Lorenzetti sperando ke S. Nicolò fazi el miracolo ke i se svei !!! Quote
pinaard Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Go vota drusin e lorenzetti, anche se anche cagnin se merita una nomination per uscir dalla caaaaasa! Eh beh, me par proprio una cativeria gratuita questa su Cagnin Quote
basketteam Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Drusin tutta la vita, a Lorenzetti ghe concedo el beneficio del dubbio anche se no son più tanto convinto Quote
giuli61 Posted November 14, 2006 Author Report Posted November 14, 2006 Go vota drusin e lorenzetti, anche se anche cagnin se merita una nomination per uscir dalla caaaaasa! Eh beh, me par proprio una cativeria gratuita questa su Cagnin Concordo con ti , se avessi fatto il sondaggio chiedendo il migliore, avrebbe avuto la maggioranza dei voti... Quote
SandroWeb Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Sicuramente Drusin, almeno per l' "esperienza" che doveva portar alla squadra. Lorenzetti anche lui alquanto mediocre, ma xe un mezzo ragazzin con la testa matta... Quote
ale79 Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 scontado ma drusin...ma disemo che mi iero molto dubbioso sul suo acquisto.... anche se ancora più sconta dovessi ir un poco tutti...va ben... Quote
diego Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Nissun, perchè in questo momento no li calcolo nianche degni de esser ciamadi tali. Quote
arska Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 go messo nisun perchè la delusion xe l'insieme.. a parte pochi Quote
cucciolina Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Voto Drusin. Le aspettative più grandi se le gaveva su de lui Quote
alvin66 Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 ho votato drusin.doveva essere la nostra bocca di fuoco in attacco.non arriviamo neanche sui 60 punti il piu' delle volte.quindi... Quote
80 revival Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Nell'insieme con tutta l'attenuante degli infortuni la delusion più grande xe la squadra nel suo complesso.Per quanto riguarda i singoli sicuramente Drusin per el rendimento e Tagliabue e Lorenzetti per quei atteggiamenti indisponenti.I se meritassi solo che .Cagnin nonostante no me gabbi piasso nell'ultima partida che el se ga beccado con Furio devo dir che se sbatti e che al momento no lo condanno.Alla fine cmq xe la squadra nel complesso che se ga de dar una sazia sveiada. Quote
pinaard Posted November 14, 2006 Report Posted November 14, 2006 Comunque devo darghe ato a chi ga dito de subito che el Druso forsi no xè quel zogadoron che tuti se spetava. Far un solo anno de B1 a 20 punti de media no vol dir niente, xè posibile farlo, la bravura del zogador xè quela de riconfermarse sui stesi livel l'anno sucesivo. E ciò no sta acadendo per niente. Per sto motivo quà non credo posi eser definida delusion. Mi go sai più paura che gavemo ciapado una cantonada... Quote
Recommended Posts