Jump to content

El piano Acqua Alta


Recommended Posts

Sul Piccolo de domenica iera un articoletto riguardante un presunto "Piano Acqua Alta" ideado a suo tempo dall'assessor Bucci...de quanto go capido, tramite un collegamento satellitare del comune de Trieste che permetti de rilevar le variazioni altimetriche (ad esempio el livel del mar).

Sta roba xe sempre stada tenuda chiusa in un cassettin dopo el fallimentare "Piano Neve" :lol::D Idea comunque quantomeno interessante :rolleyes:

:bye:

Link to comment
Share on other sites

In merito all'acqua alta volevo contarve cossa go sentì in bus, sula 17, venerdì tornando casa dall'università.

Iera un tipo che telefonava e zigava bastanza, tanto che el iera a metà bus, e mi la del autista e sentivo perfetamente tuto.

Iera un, che me ricordo anche el cognome ma no lo scivo :D , dela Protezione Civile de Trieste che ciamava in giro diversi uffici (ala fine el doveva ciamar el talassografico) e se informava sul tempo previsto per sabato, sia meterologico che marittimo e, in particolare, el voleva informarse sul acqua alta.

Beh ala fine xe risultado, visto che el ripeteva tuto quel che i ghe diseva ad alta voce, che per sabato i prevedeva sciroco o libecio, e che con la marea alta saria stade concrete possibilità de acqua alta sule rive (lui ghe interessava perché la P.C. doveva far una esercitazion e i gaveva paura de dover rimandar). Inoltre i ghe gaveva dito che iera previste intense precipitazioni.

Diria che i uffici che el ga contattado xe stadi alquanto precisi. Me par che le robe, sabato, nel corso del giornada, xe andade propio cusì.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×