Giada Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 Continuando sulla scia delle discussioni canine/feline/animaline, e visto che molti de voi ga un pelosetto a casa, volevo saver se gave previsto de metter un pacchettin sotto l'albero anche per el vostro amico a 4 (o 2, o 6, o 20) zampe. Mi ovviamente SI! Pensavo de ciorghe, alla mia gattina mutante e isterica, una delle quelle cuccette de pelouche che se inganza sui caloriferi cussi la pol far nanne al calduccio :-) Quote
babatriestina Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 ala mia ghe go regalado anni fa una cestina, bela, col cuscin, i volantini, un'altra la xe arivada in regalo.. le fa felici i Tigratini, i randagini ormai stanziali nel mio terazzo che se senti quasi gatti de appartemento. Quote
ale79 Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 mi alla mia cagnolina ogni hanno ghe fazo regali con pacchetto incluso e fiocchetto...gioghetti o robe de magnar o cuccette a seconda insomma no podessi far un nadal senza farghe i regali Quote
arska Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 son l'unico che me par poco furbo farghe regali de nadal a una bestia che del nadal no ghe frega asolutamente niente? (Più o meno come darghe un nome a un gato) Dopo, ovio, un osicin o una prelibateza no se ghe la nega mai, soto le feste Quote
Starlite Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 son l'unico che me par poco furbo farghe regali de nadal a una bestia che del nadal no ghe frega asolutamente niente? semo in due Quote
Ghost Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 (edited) son l'unico che me par poco furbo farghe regali de nadal a una bestia che del nadal no ghe frega asolutamente niente? Non è vero che non gliene frega nulla agli animali. Il mio cane Jary aspettava il natale con ansia e non vedeva l'ora di scartare il suo regalo come tutti noi. Sarebbe stato brutto che ogniuno di noi avesse avuto qualcosa da scartare e lui fuori dalla porta ad aspettare. Si aprivano i pacchi a turni. Un apre gli altri aspettano ed anche Jary aspettava pazientamente poi gli davamo il suo, lo scartava, faceva il giro ringrazioando e facendo le feste a tutti e poi tornava al suo regalo. Edited December 19, 2006 by Ghost Quote
merlodegraia Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 son l'unico che me par poco furbo farghe regali de nadal a una bestia che del nadal no ghe frega asolutamente niente? (Più o meno come darghe un nome a un gato) Dopo, ovio, un osicin o una prelibateza no se ghe la nega mai, soto le feste i cani xe animali da branco e i partecipa attivamente e con gioia a tutte le attività...i gati riconosi i loro nomi,e l osicin xe proprio la roba pegior de darghe perchè ghe fa mal de panza!!!! Quote
giuli Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 son l'unico che me par poco furbo farghe regali de nadal a una bestia che del nadal no ghe frega asolutamente niente? semo in due Non c'è 2 senza 3! Quote
trert Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 mi no go bestie.. e quindi no ghe fazo.. Quote
basketteam Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 ... un pacchettin sotto l'albero anche per el vostro amico a 4 (o 2, o 6, o 20) zampe. ... mi al mio millepiedi de guardia ghe volevo regalar le Nike Shox, ma 500 paia de scarpe me par una spesa non indifferente (come disi una mia amica: ghe voio ben ma... ) così go optà per un pigiamin in flannella (cusì anche lui dormirà al calduccio)... scherzi a parte, Betty xe atea, no festeggia ste feste religiose Quote
tuxav Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 Non c'è 2 senza 3! biggrin.gif non c'e 3 senza 4 xche farghe dei regali a una bestia che tanto no capisi el conceto de regalo ?!?!!? e tantomeno de nadal compleanni & co..... se ghe servi una cuccia se ghe la ciol nel momento che servi... so za che adeso piu de qchidun me odiera' ma x mi un can, gato, o bestia che sia va tratado da bestia.. senza monade, covertine, lenzioi, cucete trendy e monade varie xe tute robe consumistiche .... vardemo chi vivi a contato con le bestie tuto el giorno come i contadini.. pense' che lori ghe regali ale vacche el cerceto rosa in tinta con le scarpe?!?!? o che se meti rider se vedi un can con la covertina e scarpete ? x mi la seconda .. e son sicuro che queste persone ga sai rispetto x la natura e x gli animali anche se le loro vacche va in giro non al ultima moda Quote
tinuviel Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 Premetto che amo molto gli animali, ma, secondo mi, devi esser trattadi dignitosamente. Me spiego meio: go visto un servizio su MTV sui cani delle star, e quel che lori spacciava per amor, mi me sembrava giusto un "giogo per i paroni". Come xè stado ditto, xè giusto comprarghe quel che ghe servi, anzi! E ciorghe ogni tanto anche el gioghetto non pol farghe altro che ben! Ma un can xè un can, un gatto xè un gatto! Le feste no xè nel loro modo de pensar, xè ovvio che un can giogattolon ghe piasi verzer un pacchetto, xè rumoroso, xè divertente...ma no steme dir che se rendi conto che xè Nadal! El se renderà conto che xè una giornada speciale perchè xè tanta gente intorno a lui, perchè, magari, xè l'albero e el presepe (che a lui ghe piasessi "scartar" ) ma non aspetterà de certo babbo Natale! Vado un po' OT... ma conzarghe ai animali (de solito, soprattutto ai cani) robe che non xè nella loro natura, ghe pol far ben solo ai paroni (vedi collarini trendy, fiocchettini, capottini...). Credo che, in linea de massima, el regalo fa più contento el paron che el can Se a voi ve fa contenti, felo pur! Ma ve prego, niente collarini con i brillantini, tutù o papuzzette per cani.... Quote
Ghost Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 Come regalo al cane abbiamo sepre preso o un giocattolo nuovo o qualche leccornia speciale. Nessuna sciccheria strana. Solo robe che voleva lui. Mia madre ha provato a far regali anche ai gatti. Ma quelli si che danno poca soddisfazione. Non lo facciamo più. Come ha detto merlodegraia i cani sono animali da branco. Sentono quando vengono resi partecipi e quando vengono esclusi. Per quanto riguarda il discorso "gli si prende qualcosa solo quando serve... varrebbe la stessa cosa anche per le persone. Il natale non è una questione pratica. Fare i regali alle persone e tanto superfluo quanto fargli agli animali. Si festeggia il natale solo per floklore, per avere una scusa per far festa scartare i regali e star assieme. Quindi ogniuno è libero di fare regali a chiuque voglia rendere partecipe di questa festa. Se uno ha un animale e lo considera "parte della famiglia" e sa che l'animale è contento se reso aprtecipe allora nulla di male a far un pensiero anche per lui. PS: Mi riferisco ovviamente al natale "Laico". Quote
Bonovox767 Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 Voglio bene agli animali...ho due gatte, ed un cane ( pastore del carso) , ma non gli faccio regali per compleanno o festività varie... Io chiedo scusa, ma mi sembra alquanto improbabile che un cane scarti il regalo, e faccia poi il giro dei ringraziamenti, come se capisse che sta "scartando un regalo di Natale...ci manca che diciamo che se poi ulula sta intonando Jingle bells...semplicemente secondo me, si tende ad attribuire pensieri e ragionamenti umani alle bestiline a cui vogliamo bene... Però è giusto che chi tragga soddisfazione o gioia nel fare regalini ai proprio amici pelosi, continui a farlo... basta che non si cada nell'estremo, come giustamente diceva Tinuviel Quote
tuxav Posted December 19, 2006 Report Posted December 19, 2006 beh se entremo del discorso de xche far i regali a Nadal no finimo piu e andemo OT... podemo continuarlo volentieri su un altra discusion ... digo solo che mi el Nadal ga un certo valor .. che no xe far una festa x far regali ma xe altro che x mi val de piu .... e questo altro una bestia non lo pol capir e tantomento non pol desiderar un regalo .. se poi mi son contento a veder el can contento me sta anche ben.. ma che questo sucedi el 25 dicembre o el 8 de magio xe uguale x lui e x mi Quote
cucciolina Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 Savè quanto amo i animali, no? Molto più delle persone ma in questo caso rispondo NO, no ghe fazo el regalo a Theo o a Spyro o a Maggy. Anche perchè regali ghe li fazo sempre Theo ga un set de topini de tutti i tipi Rossi, gialli, verdi, che trema, con la molla, ecc ecc. sparsi per la casa Con questo non voio dir che son contraria. Ognidun coi propri soldi xe giusto che fazi quel che credi quando credi e se un vol farghe un regalo per Nadal al prorpio amico a quattro zampe, xe giusto che lo fazi. E no son neanche contraria a cappottini o fiocchetti perchè no xe una roba che ghe fa mal, anzi, magari xe più protetto dal freddo. No ghe vedo niente de mal, ecco. Molti no capissi che un bubu, un micino piuttosto che el criceto possi far parte della famiglia. Capisso che possi sembrar strano (anche se per mi xe una roba naturalissima) ma alla fine xe giusto che un se comporti come ghe par meio Che mal pol far? Ti te son contento perchè te ghe lo fa. La bestiuzza xe contenta perchè ga una roba nova...tutti felici e contenti quindi. Poi ognidun xe giusto che pensi come che vol Quote
mula alabardata Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 mi no go e quindi no fazo regali.. ma anche se gavesi no li faria! x lori nadal xe un giorno come un altro... Quote
molly Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 mi diria che ghe fazo regali tutto l'anno cocolandoli e viziandoli all'impossibile Quote
Giada Posted December 20, 2006 Author Report Posted December 20, 2006 Il natale non è una questione pratica. Fare i regali alle persone e tanto superfluo quanto fargli agli animali. Si festeggia il natale solo per floklore, per avere una scusa per far festa scartare i regali e star assieme. Quindi ogniuno è libero di fare regali a chiuque voglia rendere partecipe di questa festa. Se uno ha un animale e lo considera "parte della famiglia" e sa che l'animale è contento se reso aprtecipe allora nulla di male a far un pensiero anche per lui. Quoto. Comunque me sa che son stada stracapida: no son assolutamente una de quelle che spendi miliardi per robe inutili per le bestiuzze (tipo el capottin coi lustrini o robe del genere!), ghe ciogo le robe se le ghe servi e quando le ghe servi, no esagero coi zoghetti e neanche col resto. Però el caso vol che ADESSO, sotto Nadal, la micia gabbi fatto capir che ghe piasi star al calduccio andando a dormir sul calorifero, quindi no ghe vedo niente de mal a comprarghe la cuccetta e metterghela sotto l'albero. Ovvio che ela no sa cossa cavolo xe el Nadal, cossa servi l'albero o el presepe (a parte per giogarse con le balette e riempirse de brillantini, ovvio ) e no la me ringrazierà mica per el regalo! Però, volendoghe ben e considerandola un membro della famiglia, me par coccolo gratificarla con un regaletto utile che gavessi compra comunque ma che colgo l'occasion de comprar in sti giorni. E, a dirla proprio tutta, me da sai più soddisfazion farghe un regalo a ela piuttosto che dover comprar qualcossa per forza, senza aver nè voia nè idee, per qualche parente che vedo e sento solo a Nadal! Paragonar le bestiuzze che gavemo in casa con, ad esempio, i cani dei contadini me par un poco esagerà... ovvio che quei animali xe più "tempradi" e abituadi a non aver comodità, ma no credo che no ghe faria piazer anche a lori ricever una scatoletta de pappe un poco più bone Quote
Stefano79 Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 non c'e 3 senza 4 Femo 5 va A quel che xe za sta dito su pigiamini e grembiuleti per cani - che xe fatti per i paroni e non per le bestie - aggiungo che secondo mi el semplice fatto de aver un animal domestico xe per i paroni! Solo per el loro piacere. Mi go una tartaruga d'acqua dolce che ormai la gaverà un 15 anni, e tante volte penso che la ga avu sai sfortuna a venir al mondo, visto che la xe nelle mie mani e non in un laghetto dove saria giusto che la staghi. De magnar ghe dago prosciutto e formaggio, al contrario de quelle trapole de mangimi che xe in commercio e quando la iera picia gavevimo una resistenza subacquea fatta a posta per scaldarghe l'acqua........Ma questo vol dir trattarla ben? No, perchè in natura la dovesi cavarsela da sola e el semplice fatto che la go ciolta xe per el mio piacere personale..... Regali de Nadal? Ma per favor... Sì, una mini muta subacquea, no se sa mai che troppo tempo in acqua no ghe vegni i reumatismi.... Quote
orannez Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 Eccome, mi son un'altro de quei che ghe fà regali. Ma perchè gò piazer a fargheli. El 12 dicembre iera el compleanno de Teodora, e ghe gavemo regalado una cuccia nova più calda (quella prima ghe la gavevo fatta mi e cascava in tochi ) ed una zena speciale (un euro e mezzo de carpaccio). So benissimo che ela no gà capì assolutamente che iera el suo compleanno (de solito no la capisi gnente de gnente), ma mi iero contento de farghe pappa bona per un giorno invece che le solite scatolette o simili. Sul discorso che gli animali no capisi el nadal, ok, ma un fio de 6 mesi? o de un anno? Xe giusto farghe regali solo a chi riva a capir che xe nadal (e cosa xe nadal)? E, allora, cosa xe nadal? (no steme risponder, che dopo 'ndemo OT ) Quote
merlodegraia Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 (edited) Sul discorso che gli animali no capisi el nadal, ok, ma un fio de 6 mesi? o de un anno? Xe giusto farghe regali solo a chi riva a capir che xe nadal (e cosa xe nadal)? E, allora, cosa xe nadal? (no steme risponder, che dopo 'ndemo OT ) , te gà centrà in pieno el bersaglio!!!! Edited December 20, 2006 by merlodegraia Quote
arska Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 ma i fioi cressi, xe un "imprinting" .. cossa centra, po'? Quote
Giada Posted December 20, 2006 Author Report Posted December 20, 2006 Regalarghe una tutina a un picio appena nato me par alquanto insignificante dal punto de vista dell'imprinting . Se tratta solo de regalarghe qualcossa de utile. Lo stesso val per le bestiuzze! Cmq se savevo de tirar fora sto spolveron stavo zitta Quote
Miky Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 Io ai miei amori faccio sempre il regalo di Natale (solo a loro e a mia sorella) e gli faccio sempre la festa di compleanno e regalini quasi ogni mese... In fondo se lo meritano più delle persone!! Quote
Recommended Posts