Vai al contenuto

Austria


Messaggi raccomandati

Aprofittando degli esperti della zona (Av su tutti) mi piacerebbe saperne di + su questo splendido e vicino paese.. :DDDD

per esempio località sciistiche,

paesi adatti per far camminate

o che meritano una visita per qualche motivo! etc etc

Son molto curioso! :DDDD:D

Io ero solo a Vienna e Salisburgo :D

GRAZIE! :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Me par che disi i amici de Sandro in giro pel mondo senza specificar foto.. a mi i me ga portado in giro per tuta l'Austria de picia che ghe ne gavevo fin fora i oci, come città diria de zontar Innsbruck che xe molto bella e anca Graz, Klagenfurt. Come montagne, no xe che la scelta, iera qua un servizio sulla Zillertal, xe le Lienzer Dolomiten, el Grossglockner, i laghi della Carinzia (Woerthersee e Weissensee), Bad Kleinkirckheim dove che va tanti mii amici, ....

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me piasi sai de inverno la zona de Lienz (mitica la fabrica dela Loacker :D), e come citadina Klagenfurt. Tute 2 bastanza vizine) .. anche Innsbruck xe sai bela, si!

Dopo, per sciar Flachau e Flachauwinkel no xe niente mal.. cmq qua speto anche mi consigli :D

xe de dir che no la go girada quanto gavessi voludo (.. sarà mai tempo? :D)

Link al commento
Condividi su altri siti

Un posto che voleria passar e fotografar xe in Carinzia Hochosterwiz, xe un castel su una collina, el castel sarà come tanti, ma messo cussì lassù sul cocuzzolo el fa pensar al castel dei cartoni animati de Cenerentola de Disney.El xe un poco oltre Klagenfurt, andando in direzion de Vienna.

Link al commento
Condividi su altri siti

Me par che disi i amici de Sandro in giro pel mondo senza specificar foto..

[MOD]

I amici de Sandro in giro pel mondo

SEZIONE FOTOGRAFICA CON POSSIBILITA' DI UPLOAD: hai fatto un viaggio in Tanzania, in Papuasia o semplicemente a Cimolais e hai immortalato quei momenti con la tua digitale?

Condividi le tue foto con la comunità del forum!

:D

[/MOD]

dopo gaver puntualizzado :p

mi no conosso sai l'austria.. me fazo trasportar dall'esperto..

te posso dir che noi ierimo ad obertauern (vedi discussion o gallery sui nostri siti) e iera bel.. ma el problema xe che se no te sa el tedesco te se tachi :D

xe sai bel per sciar per bever e per balar :D

Link al commento
Condividi su altri siti

intanto xe inverno e cominciemo con ..

per esempio località sciistiche

uhm mi iero a Obertauern e come disi piero le foto le xe online... son sta a Flachau e in Zillertal (le foto de Zillertal xe sul mio sito. ma xe estive :D ) e in un paeseto disperso in Stiria dove pero' cmq l'altro anno iera la coppa el mondo de snowboard (gavevo posta le foto, se te zerchi 'montagna' in sta sezion te le trovi :D).

Devo dir che per sciar Zillertal me ga piasso piu de tuti, sia per la quantita de piste (compreso ghiacciaio) .. sia per la quantita de neve .. sia x la vita apresski :D Xe un poco lontaneto ma se te fa una setimana e te calcoli un girno x 'ndar e uno x tornar te se diverti :D

questa xe una foto del ghiacciaio sta estate... coverto dalla plastica x ridur lo sciolgimento.. :(

img_0831.jpg

questo xe come iera ridotto el ghiacciaio in certi punti.. povero :(

img_0839.jpg

Flachau xe altretanto bel x i apresski ma meno come piste (piu facili....) in entrambi i posti cmq xe sai pochi italiani.. diria praticamente zero.. sopratuto in Zillertal dove se parla praticamente solo olandese e tedesco .. ( e inglese )

iero a Badkleinkirchheim ma nei ultimi anni xe sai poca neve... no xe mal nianca Gerlitzen (sora el lago de Ossiach) .. poca gente e x far una sciadina in giornada xe ottimo.. solo che xe un panetton e xe pochissima neve :( Nassfeld la odio :D tropa gente, tropi italiani, piste che alle 12 xe sfasciade :D Obertauern xe secondo mi el posto piu bel in Austria dove pasar 3/4 giorni :D xe vizin, bele piste, neve e otimi apresski :D

se te servi info x alberghi, link maila.. :D

devo dir una roba... sia Zillertal che Flachau xe posti economici nel senso che prenotando con un minimo de anticipo te trovi x dormir/colazion a 20/23 euro e le stanze xe grandi e i xe sai ospitali.. magnar .. con 10/12 euro te zeni, dopo dipendi quanto te bevi :D :D :D Obertauern, sul passo xe careto xche xe solo albergoni ma se te se fermi prima o dopo te trovi anche la x 20/30 euro dormir/prima colazion :D I skipass costa come in Italia piu o meno.

Link al commento
Condividi su altri siti

cmq mi col mio tedesco pessimo :D in austria no go mai avudo problemi a farme capir con l'inglese..

me iero dimentica de Gerlitzen, efetivamente. Consigliadissimo per sciar in giornada.. poche piste ma sufficienti.. quasi solo che locals e apres ski veramente divertenti :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Sono appena tornato da Linz, capitale dell alta austria.

La cosa positiva e' la quasi totale assenza di turisti italiani visto la lontananza (530km circa da Ts)

Affascinante vedere il Danubio e la zona centrale della citta'.

Servizi pubblici efficentissimi e alberghi economici ( il mio 68 euro la doppia con prima colazione a 5 minuti di bus dal centro. albergo in stile rustico, pulitissimo a gestione familiare).

Mi hanno raccontato che invece il capodanno a Villaco era caratterizzato dalla totale assenza di austriaci.... c erano solo italiani....

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×