Vai al contenuto

Disappunto per un articolo de "Il Piccolo"


Messaggi raccomandati

Sfogliando Il Piccolo di oggi sono rimasto sorpreso nell'imbattermi a pag. 17 in un grande ed evidente articolo dal titolo

" Sbarca su Internet il Blog della città... 12.500 messaggi sulla vita nei rioni" ...

Leggendo il titolo uno pensa di trovarsi la descrizione di un portale,magari di nuova apertura, mentre in realtà si sta parlando di un semplice forum (ci tengo a precisare che non ho assolutamente nulla contro suddetto forum) del quale si descrive per filo e per segno cosa si trova, di cosa si parla e via dicendo... :ciacole:

Più che altro non capisco il senso dell'articolo: :confused:

- o fai una panoramica sui forum cittadini dopo esserti informato (cosa che secondo me il giornalista non ha fatto) e allora ci metti dentro anche SDS (dal momento che i 100 mila messaggi raggiunti non son bruscolini :p ) Cayo Effe, ATrieste e via dicendo :ehsi:

- o mi sa tanto che stai facendo una bella pubblicità per far contento qualcuno :rolleyes:

- o sei convinto (giornalista) che il forum del quale stai parlando sia l'unico su tutto il web che parli di Trieste :crylol:

Che ve ne pare? :D

forse dovremmo mandare una bella mail a sto qua e fargli fare una visita guidata del SDS in ogni sua sezione :p

Link al commento
Condividi su altri siti

- o sei convinto (giornalista) che il forum del quale stai parlando sia l'unico su tutto il web che parli di Trieste :crylol:

propendo per questa mista alla "piazer per qualchedun" :D

ma pensando mal propendo per l'ignoranza... chi ga scrito l'articolo non naviga, non zerca, non sa...

e xe grave, perche' se no te sa, no te devi scriver articoli :D

se no te sa, prima te se informi, e dopo te scrivi :D

:disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

giuli, anche Cayo Effe iera stado segnalado tempo fa....

Francamente me stago chiedendo anche mi con che criterio xe stade fatte ste segnalazioni....ma no digo altro altrimenti rischio de esser de parte :D

Se non altro, son contento per l'amico giacomin :) I sta fazendo un buon lavoro là :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Perchè fare 1 articolo su X siti di trieste quando puoi fare X articoli su un singolo forum?

Chiacchiere di questo tipo sono un ottimo riempitivo del ultimo minuto.

Il favore può essere possibile ma nonostante la mia propensione a veder complotti ovunque per me qua è più probabile che sia semplice tattica giornalistica.

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme se no go rivado risponder prima ma gavevo el computer dal "dotor" perchè no'l se sentiva tropo ben ..... 5 virus piutosto brutini :incazzado:

Non nascondo che semo stai "piacevolmente" sorpresi anche noi da questo articolo che, voio precisar in risposta alle "velate polemiche" non el xè stà "richiesto" da nessun iscritto del nostro forum.

Se gavemo messo in contatto con la redazione del quotidiano la quale ne ga informado che l'articolo provien da una collaboratrice esterna. Persona a cui ghe gavemo richiesto de meterse in contatto se non altro per ringraziarla ma anche per segnalarghe i altri forum. (Questo prima de legger tutte queste critiche)

Son pienamente d'accordo che non semo el solo forum che xè a Trieste, ghe ne xè diversi, tutti differenti tra de lori e tutti importanti e degni de de esser citai sul giornal locale, come xè stado cità più volte con indiscusso merito el forum de Caioeffe, cussì dovessi esselo tuti i altri....... ma no stè criticarne ingiustamente a noi che GIURO!!! no centremo.

@ Giuli prima de scriver: ....- o mi sa tanto che stai facendo una bella pubblicità per far contento qualcuno .... parliamone...... visto che se conosemo :ehsi:

.......... per i altri commenti posso dir che pur essendo d'accordo sul'esser incazzai perchè i ga parlado solo de uno e, a questo punto, digo "purtroppo el nostro", me ga fato mal le critiche de quei che ga pensado de un nostro "scoop" per farse conoser.

Me fermo quà perchè pe'l momento son troppo incazzà.

Modificato da giacomin
Link al commento
Condividi su altri siti

Beh.. non vedo el problema de un'eventuale pubblicità presso el giornal local.. non ghe xè stada e ok, ma in caso contrario non vedo perchè dovessi esser un problema.. se un vol farse pubblicità xè libero de contattar el piccolo o altrio giornali sia locali che non. :D

Poi.. trovo vergognosa la disinformazion dei giornalisti in sé.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

semplice forum (ci tengo a precisare che non ho assolutamente nulla contro suddetto forum)

Direi che la frase sopra si commenta da sola,

Comunque caro Giacomin io me la sono presa per la mancanza di logica, coerenza e disinformazione che emergono palesemente dall'articolo... e lo stesso effetto me lo avrebbe fatto anche se avessero parlato di un qualsiasi altro forum e non necessariamente del vostro per il quale,ripeto, porto il massimo rispetto...

E qui chiudo :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Me fazo portavoce del forum in qualità de amministrator e soprattutto in qualità de amico de giacomin.

Non go pensado minimamente a una vostra "sburtada" nella segnalazion odierna : ve conosso ben da tanto tempo e no voio che se crei dell'astìo per sta question che alla fin fine xe una putanada :D

Mi parto dal presupposto che no ghe devi esser concorrenza tra forum...casomai collaborazion :) (mi go in mente da tempo l'idea de costituir un ring de forum triestini...ma questo xe un altro discorso) Mancassi altro crear antipatie per ste robe...ma neanche per idea :ehsi:

Sicuramente quel che se semo chiesti xe come vien fatti questo tipo de articoli: el taglio che xe stà dado iera particolare...ma penso che tutto se fermi là, al puro stato de informazion. Senza troppo marciarghe sora, ecco :)

Forse i commenti più "coloriti" de qualche utente qua dentro vien fora dal particolare affetto e attaccamento che se ga per el SDS...e non per denigrar i altri...credo sia questo el punto :)

Come go za scritto sora, son contento per voi perchè stè conducendo veramente ben le robe: tanto meio per el vostro forum se qualchedun della carta stampata se ga accorto de voi :D

Salutoni :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Me fazo portavoce del forum in qualità de amministrator e soprattutto in qualità de amico de giacomin.

Non go pensado minimamente a una vostra "sburtada" nella segnalazion odierna : ve conosso ben da tanto tempo e no voio che se crei dell'astìo per sta question che alla fin fine xe una putanada :D

Mi parto dal presupposto che no ghe devi esser concorrenza tra forum...casomai collaborazion :) (mi go in mente da tempo l'idea de costituir un ring de forum triestini...ma questo xe un altro discorso) Mancassi altro crear antipatie per ste robe...ma neanche per idea :ehsi:

Sicuramente quel che se semo chiesti xe come vien fatti questo tipo de articoli: el taglio che xe stà dado iera particolare...ma penso che tutto se fermi là, al puro stato de informazion. Senza troppo marciarghe sora, ecco :)

Forse i commenti più "coloriti" de qualche utente qua dentro vien fora dal particolare affetto e attaccamento che se ga per el SDS...e non per denigrar i altri...credo sia questo el punto :)

Come go za scritto sora, son contento per voi perchè stè conducendo veramente ben le robe: tanto meio per el vostro forum se qualchedun della carta stampata se ga accorto de voi :D

Salutoni :bye:

Ringrazio Sandro per aver colto al 100% il mio pensiero che voleva puntare il dito sul modo di presentare un articolo e non di sicuro per creare astio... :ehno:

Spero che Giacomin e tutti gli amici che ci son dall'altra parte capiscano :amicici:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

propendo per questa mista alla "piazer per qualchedun" :D

@giacomin

Non volevo dir che fossi una roba negativa in se', sul serio, anche se fossi stada richiesta, né accusar nisun de qualche "malacondotta" se non, eventualmente, chi ga scritto l'articolo, per el fatto che pareria non se gabi preocupado minimamente de dar un'ociada in giro per internet, e ga descritto una roba in modo, secondo mi sbagliado.

El vostro forum, a cui son iscritto e che passo spesso cucar anche se no partecipo (nemmeno me loggo perche' no me ricordo la password :rollesyes:) non xe l'unico forum de Trieste che sia degno del nome forum :D

E chi ga scritto l'articolo evidentemente no naviga mai e no frequenta nianche el vostro forum me par, perche' navigando e frequentando se conoseria quale che xe la realta' del mondo internet triestin, che devi esser la base per scriver un articolo su questo tema, in modo da poder metter obiettivamente in luce le robe, roba che chi ga scritto non ga fatto, sia per ignoranza della materia, sia, quindi, perche' iera l'unico forum che conoseva e, in questo senso, voleva far piazer a qualchedun.

Questo xe el mio fastidio, niente altro.

:amicici::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

te ringrazio per l'accoglienza, capo

se son passà xe solo perchè no go resistì

PS- prima de far tanto casin , ve sè domandadi come mai tempo fa, el nostro caro

Piccolo, ghe gaveva fatto un bel spot al sito/forum de CayoEffe?

..e ma par che in quel'ocasion nissun ga fato tanto l'indignado...

...e me par che el vostro forum xe anche linkado là de noi

..e me par che fin a oggi nissun se ga mai scontrà

...e me par che 'desso go finì

steme ben

Link al commento
Condividi su altri siti

...e meno mal che gavevo chiarido subito le robe...

Comunque...voio far un discorso conclusivo. Me scuso da paron de questa baracca se qualchedun se ga sentido "offeso" per quel che ga dito certi utenti. No se ga voludo attaccar in ALCUN MODO trieste.forumer.it . Qualchedun ga voludo porse solamente un interrogativo. PUNTO.

Poi se non pesto mi i pie per questa question, non vedo perchè lo devi cominciar a farlo i altri.

Chi xe intervenudo in un primo momento ga avudo el modo de chiarir tutto. Go avudo un colloquio chiarificator con i simpatici paroni dell'altra baracca e xe finido tutto a tarallucci e vin.

Per mi el discorso xe chiuso, spero che lo sia anche per tutti i altri perchè, come go dito a Pino no ga proprio senso far pupoli per ste robe. E alla fine mi e lui se semo fatti la ridada e me par che no ghe sia stadi morti o feridi.

Ultima roba: personalmente rivo a viver ben senza un articolo de giornal che me segnala. 500 e passa de lori li go tiradi su senza Bugiardel e simili :)

Per altri scambi de battude, suggerisso i MP. Meio non far flame, no gavemo estintori a portata de man.

Grazie

Link al commento
Condividi su altri siti

e ti Giuli, che problemini te ga?

no capiso questo attacco personale nei confronti de giuli che ga fato solo una segnalazion su articolo de un giornal e no ga parla' mal del vostro forum ... te podevi decisamente risparmiartelo. ma cmq no preocuparte, penso che nisun de noi perdera' tropo tempo a risponderte, tranquilo !

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×