Jump to content

Incredibile 3-3 a Bergamo !

Recommended Posts

Unione prima ad andare in vantaggio con un gran gol di Soligo da 25 metri e poi l'uno-due dell'Albinoleffe taglia le gambe e ad una papera di Campagnolo permette al bomber bergamasco di realizzare il terzo gol, sembra notte fonda per l'Unione ma poi San Giusto ci fa la grazia consentendo a Godeas di accorciare le distanze ed infine gran gol di Munari questa volta decisivo rispetto a Catania...

Adesso siamo soddisfatti a metà e forse a Genoa possiamo sperare l'impossibile dopo questa incredibile girandola di gol ed emozioni !

una bella iniezione di morale, ma c'è da dire che la difesa e in parte il centrocampo fanno un po' pena (non ho visto la partita, ma questo è quello che ho capito dalla radio)

Adesso siamo soddisfatti a metà e forse a Genoa possiamo sperare l'impossibile dopo questa incredibile girandola di gol ed emozioni !

Mi sa che a Genova, se non cambia qualcosa, prenderemo una valanga di gol e l'unica è segnarne almeno uno + di loro.

Peggiore difesa del campionato dopo quella della Salernitana ultima in classifica, girandola di emozioni sì, ma io preferivo meno emozioni e vincere al 90' per 1-0...

A Genova non ci andrà così bene, questo era l'Albinoleffe, quella rossoblù è la squadra più attrezzata della B...Se giochiamo come oggi ce ne torniamo a casa con 4 gol subiti, come minimo... :wacko:

Cussì non se va da nessuna parte... xe una squadra senza attributi, in serie B gaver fortuna non basta . Il risultato xe bugiardo.

Spero che i cambi, sennò che i cambi l'allenador perchè comincio anche a stufarme de veder partide indecorose.

Oggi ho visto davvero male l'unione sul piano tecnico. Ma alla fine un pò di grinta l'hanno messa se sono riusciti a pareggiare... anche questo è importante!

Non mi sento di giudicare nessun giocatore... tanto meno Rigoni... quando una squadra fa schifo, fa schifo in 11: non solo Rigo!

Però non posso non dire niente sul gol preso per colpa di Campa... pazzesco... per mezz'ora mi sono chiesta "perchè è uscito?"... non capisco... ha chiamato la palla? bianchi non ha sentito? non lo so.... ma dio mio.... che vergognoso!

Apparte questo... FORZA UNIONE!!!

..Spero che i cambi, sennò che i cambi l'allenador...

Non sempre xè la soluzion migliore.. e qua a mi me sembra che sia i giogadori che no sa star in campo.. eppur l'altro anno l'allenador iera el stesso, e ste capele no le go mai viste prima. Ma questa xè solo una mia impression..

:bye:

Come al solito xe el solito bicchier mezzo pien e mezzo svodo:

Mezzo svodo: gavemo ciapado gol del cacchio (se anche Campagnolo se metti a far uscite alla kamikaze semo a posto) e soprattutto ne gavemo ciapadi 3 anche oggi. Con l'undici titolare gavemo fatto una fadiga immane a far zogo.

Mezzo pien (e francamente quel che mi oggi voio sottolinear): per la seconda metà del secondo tempo i ga tirado fora le balle: lori ga sbaiado a pensar de gaver za vinto, noi bravi a far el secondo gol e a tirar fora el coniglio dal cilindro col gol de Munari. Tesser ga indovinado i cambi (e continuo a non capir perchè continuar a insister con Rigoni dall'inizio e non con Nardi...se qualchedun me lo pol spiegar me fa un favor, anche perchè me par che quest'ultimo in sto periodo sia + in forma de "Brad Pitt").

Xe un pareggio che val una vittoria, per tanti motivi: i 3 punti con el Crotone non ga lo stesso peso che un punto ciapado cussì a Bergamo, anche se iera l'Albinoleffe (sul 3 a 1 mi go pensado "xe finida" e invece...).

Ok per la reazion dimostrada, ancora mal invece in difesa: son assolutamente d'accordo che andar a Genova e zogar cussì de drio ne ciapemo 5 o 6....sfiga però stasera che gavemo perso durante el riscaldamento (!) Pecorari e con Pianu che salterà la partida de domenica perchè espulso stasera...

Non son d'accordo con chi disi che semo senza attributi: stasera gavemo forsi dimostrado de saverli tirar fora quando serviva...

Ricapitolando...non xe cambiado niente dalle ultime uscite, me ga piasso la reazion con annesso punto guadagnado, per el resto ne gavaremo de magnar de polenta per far ben...

Altre amenità nel mio articolo (savè dove trovarlo) :D

Me spiego meio: sul 3 a 1 i unici che giogava xe stai Moscardelli Godeas e Nardi... i altri dove iera???

Dove iera Tesser quando gavemo finido un tempo indecoroso e ne gavemo iniziado uno ancora peggiore dove a metà del secondo tempo iera el pubblico che fazevà za "olè" come quando le partide xe vinte e stravinte??? Cossa el ghe ga dito nell'intervallo per carigarli?

Non me piasi criticar la mia squadra ma credo che i sia un poco troppo leggeri psicologicamente e i stia prendendo sottogamba l'impegno... perchè se pol dir quel che se vol ma penso che tecnicamente da centrocampo in su questa squadra xe più forte de quella dell'altr'anno...

Me spiego meio: sul 3 a 1 i unici che giogava xe stai Moscardelli Godeas e Nardi... i altri dove iera???

Dove iera Tesser quando gavemo finido un tempo indecoroso e ne gavemo iniziado uno ancora peggiore dove a metà del secondo tempo iera el pubblico che fazevà za "olè" come quando le partide xe vinte e stravinte??? Cossa el ghe ga dito nell'intervallo per carigarli?

Non me piasi criticar la mia squadra ma credo che i sia un poco troppo leggeri psicologicamente e i stia prendendo sottogamba l'impegno... perchè se pol dir quel che se vol ma penso che tecnicamente da centrocampo in su questa squadra xe più forte de quella dell'altr'anno...

Mi la vedo cussì:

-al momento attuale non se pol far similitudini con l'anno passado, gavevimo chili e chili de talento nei zogadori della passata stagion, sto anno per el momento me sembra che, attacco a parte, gavemo serie difficoltà nei altri reparti;

-de conseguenza al punto qua sora, servi una squadra "operaia": basta lanci lunghi, zoghemo sta bala per terra, femo el facile (e te ga voia, qualchedun me dirà, se vedi tutto meno che questo :wacko: )

-se continua a puntar su titolari che non sta dando un buon contributo in campo: gavemo un Piva che lo gavaremo visto si e no una ventina de minuti, gavemo un Nardi che ogni volta che xe entrado ga fatto el suo (vedi anche el gol contro l'Empoli appena entrado)...ma sta gente farà sempre panchina?

Moral della favola: Tesser sa che zogadori che el ga, sa meio de noi quale 11 xe meio che vadi in campo, penso che sappi anche carigar sta squadra...purtroppo xe anche de dir che el se ritrova con un organico non de primo ordine, quindi per el momento ghe toca rangiarse come che el pol (sperando che a gennaio chi di dovere tiri fora la pila per qualche ritocco, altrimenti dura la xe)