Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mi go votado per la prima opzione: gavemo un pubblico da A1 (quasi), un palazzo da Eurolega e aspettative ambiziose...xè plausibile che sia un pression non indifferente se paragonada alle altre realtà (per esempio me par che a Corno i ga una palestra de 250 posti..)

Ovviamente spero che la squadra se adegui all' ambiente e non viceversa (no ne tocherà miga andar a zogar in una caponera x farli senti a loro agio.... :D )

Posted

Ciao a tutti!Son novo qua e questa xe la prima risposta che vado a scriver in questo forum:quale modo migliore per cominciar che fazendose un sondaggio( go scelto questa zona qua perchè me piasi el basket, sia vardarlo che zogarlo!)??

Giustamente la prima scelta xe quela + adeguata,ghe mancheria che no ghe fossi aspettative per una squadra che l'altro anno stava nei piani alti. [premetto che purtroppo non rivo a seguir tantissimo la squadra.....me informo sui giornai quando posso]Comunque, oltre a questo secondo mi xe anche de calcolar el tipo de giogo che alcune squadra pol propor.......purtroppo tra A-1 e B-2 ghe xe un divario tecnico notevole (bella scoperta dirè voi) e questo incidi in quanto in queste categorie se la butta de più sul gioco fisico che su quello tecnico- tattico:alcune squadre lo fa + de altre e magari capita che con un arbitraggio accondiscente su questo tipo de gioco, a prescindere dal fattore campo, incidi sul rendimento della squadra.

Posted

Meio cussì allora :D

Tornando al discorso Acegas...credo che dovessimo seguirli in casa con più entusiasmo e con maggior attaccamento. Me spiego: tante volte go notado una certa freddezza quando segnemo un canestro e frasi ingiuriose quando sbaiemo un sottoman...xe ovvio che tutti quanti vol veder la propria squadra vinzer e convinzer, xe de renderse conto però che el livel xe questo :D

Ma xe anche vero che dopo un'estate de ciolte pel cul xe za qualcossa gaver 2000 persone in palazzo...

:bye:

Posted

dunque mi go risposto "causa presidente simpatico" in realta penso che sia un misiot de + cause xche sicuramente zogar in un campo tipo corno senza spazi laterali e zogar al palats xe tanto diverso, considerando che sti zogadori vien x lo + da questi campeti e no sicuro da campi del NBA. Credo che sicuramente el publico pol influir ma non cusi' a lungo, lo capiria nela prima, nela seconda.. ma ormai no +. quando i zoga, se i xe concentrai, el publico no i lo senti, come no le senti nianca i arbitri.

ciau ciauuU! :D

Posted

X Sandroweb: questo tipo de comportamento che qualche tifoso pol gaver(ripeto qualche tifoso,non esisti far discorsi generici), ovvero commenti critici quando se sbaia e freddezza per le cose giuste purtroppo xe normale: me xe capitade + volte quando andavo in palazzetto sentir commenti del genere.....mi la definiso scarsa cultura sportiva che altro no volesi dir che se se basa proprio sulle cose superficiali.....

Posted
X Sandroweb: questo tipo de comportamento che qualche tifoso pol gaver(ripeto qualche tifoso,non esisti far discorsi generici), ovvero commenti critici quando se sbaia e freddezza per le cose giuste purtroppo xe normale: me xe capitade + volte quando andavo in palazzetto sentir commenti del genere.....mi la definiso scarsa cultura sportiva che altro no volesi dir che se se basa proprio sulle cose superficiali.....

Disemo che le critiche sempre xe stade e sempre ghe sarà, in qualsiasi serie e a qualunque livello se zoghi, non solo nel basket. Quest'anno a Trieste xe aspettative de promozion come giusto che sia, visto che la squadra xe forte per la B-2 (anche se sarà de star attenti ai play-off de no ciapar inculade come la Reyer l'altro anno...).

Quel che va fatto secondo mi xe far re-innamorar la gente al basket, cosa non facile se te ghe pensi ben, con tutta la cultura cestistica che gavemo dopo tanti anni de alto livello...Tanti poi a mio avviso vien al PalaTrieste e pretendi de veder alley-hoop de Muzio con la schiacciata a due mani de Mariani :lol:

Posted

Sandroweb:"Disemo che le critiche sempre xe stade e sempre ghe sarà, in qualsiasi serie e a qualunque livello se zoghi, non solo nel basket. Quest'anno a Trieste xe aspettative de promozion come giusto che sia, visto che la squadra xe forte per la B-2 (anche se sarà de star attenti ai play-off de no ciapar inculade come la Reyer l'altro anno...).

Quel che va fatto secondo mi xe far re-innamorar la gente al basket, cosa non facile se te ghe pensi ben, con tutta la cultura cestistica che gavemo dopo tanti anni de alto livello...Tanti poi a mio avviso vien al PalaTrieste e pretendi de veder alley-hoop de Muzio con la schiacciata a due mani de Mariani "

Scusa.....in un tuo passaggio colgo un controsenso,dopo te me dirà ti se me sbaio: come pol esser che gente che ga una cultura cestistica de punto in bianco perdi la passion per el basket?? Ovvio che certe situazioni fa mal ( vedi Stefanel per far un esempio), ma questo non vol dir che un devi lasar star tutto quanto aspettando appena che la squadra torni in A1.

Giustissimo xe gaver aspettative nei confronti de una squadra che ga i mezzi per andar su,ma gaver anche un poca de umiltà non faria assolutamente mal.

[Queste xe le cose che non me va....se un xe tifoso lo xe fino in fondo e non solo quando fa comodo perchè la squadra sta in alto.]

Posted
Scusa.....in un tuo passaggio colgo un controsenso,dopo te me dirà ti se me sbaio: come pol esser che gente che ga una cultura cestistica de punto in bianco perdi la passion per el basket??

Ovviamente no volevo metter sullo stesso pian cultura cestistica e passion, me son spiegado mal :) Volevo intender questo: dopo tutti i misfatti de sta estate (dalla LegaDue se doveva ripartir dalla B1, dopo semo finidi in B2 ecc ecc) la passion in tanti se ga spento, come logico che sia.

Go tirado in ballo la cultura cestistica solo per dir che tanti ga el palato troppo fin per venir a vardar una B2 :)

Posted

Xe normale che la passion un po' xe venuda a mancar....xe la seconda batosta che ciapemo dopo quela che xe stada con stefanel.....anke a mi ste robe me ga fatto mal.

Cmq adesso dovemo capir che semo in B2 e che el giogo xe quel che xe, i palazzetti grandiosi no xe + e che no podemo restar attaccadi agli eventi passati ma guardar al futuro.

Posted

Anche mi penso che no sia un solo fator a causar queste diferenze de giogo tra casa e trasferta, forsi el fato de zogar in un palazeto dove fin ieri se vedeva squadroni de A1 xe una dele cause, el publico esigente xe un'altra, conseguenza de la prima, no gavemo però considerà che a parte Corno in casa gavemo incontrà le squadre più forti, Pordenon e Venezia, anche contro chi te zoghi conta.

Posted

Come volevasi dimostrare, ieri gavemo zogado veramente mal in trasferta :D

Attendo comunque la fine del giron d'andata per un commento globale.

@assist4: go messo a posto el tuo nome nei post precedenti :)

Posted
Come volevasi dimostrare, ieri gavemo zogado veramente mal in trasferta :D

Attendo comunque la fine del giron d'andata per un commento globale.

@assist4: go messo a posto el tuo nome nei post precedenti :)

Grazieeeee!!!!!! :clap:

:ave::ave::ave::ave:

Posted

una sconfita in trasferta ghe pol star, no xe un dramma... vardando el tabelin in ataco ga segna' sempre i soliti... evidentemente no gavemo difeso unca come ga dito i giornai... bah... speremo ben mercoledi :D

ciau ciau!

Posted
una sconfita in trasferta ghe pol star, no xe un dramma... vardando el tabelin in ataco ga segna' sempre i soliti... evidentemente no gavemo difeso unca come ga dito i giornai... bah... speremo ben mercoledi :D

ciau ciau!

No xe un dramma per chi non ga le ambizioni che dovessi aver 'sta squadra.

E per vederli zogar meio me sa che dovaremo 'spetar ancora un poco...