Vai al contenuto

27 utenti hanno votato

1. 1. Verrai al PalaTrieste nella prossima stagione?

• SI
      9
    • NO
      6
    • Devo ancora pensarci su
      12

Messaggi raccomandati

Inviato

Visto che se parla tanto della prossima stagion e del fatto che alcuni de noi andarà piuttosto in osmiza o a veder el Bor....vedemo un pochi de numeri!

E saria bel che, oltre a indicar la propria preferenza, ghe sia anche una giustificazion de fondo :D

Inviato

se xe vero che steffe va via ghe xe qche posibilita in piu che vegno a veder le partide sempre che ghe sia un cambiamento e dele idee chiare e rispeto vero i tifosi... a mi me va anche ben se i disi semo cisti, femo una b2 con quei pochi soldi che gavemo.. no ste sperar niente. Ma DISELO!

diversamente trovero altro de mejo de far nei weekend, magari andaro veder le partide del coach Basketteam o el Bor dove credo che le robe sia fate per amor verso questo sport e non perche i se senti obligai a farlo o per ritorni economici/politici.... l'impresion xe che nisun vol far la figura de quel che ga 'affosa' la pall.ts perche' ghe perderia come immagine.... quindi i se passa la patata bollente un con l'altro fin quando un giorno no sara + nisun in palazeto e alora no i ghe rimettera la faccia...

Inviato

Sì, ghe andarò! Ghe andarò semplicemente perchè amo questo sport e ghe tegno alla Pall. Trieste. El Bor posso andarlo a veder lo stesso visto che i gioga spesso de sabato così come el Venezia Giulia, così come le giovanili de Azzurra e quant'altro.

Inviato

Sì, ghe andarò! Ghe andarò semplicemente perchè amo questo sport e ghe tegno alla Pall. Trieste. El Bor posso andarlo a veder lo stesso visto che i gioga spesso de sabato così come el Venezia Giulia, così come le giovanili de Azzurra e quant'altro.

anche mi amo questo sport ma quel che gavemo visto sti 3 anni xe ben lontan dal sport che amo e nisun fa niente per migliorarlo e visto che el mio tempo libero xe tuto soma limitado preferiso, in caso, dedicarlo a chi dimostra serieta e intresse.. no a chi me prometti de tornar ai vertici e dopo se ritrovemo in questa condizion penosa spendendo una marea de soldi che xe quasi un insulto per le squadre de b1 che gaveva meno budget ! Se a TS vegnera mai forsi fora un giorno una squadra de vertice che sia pall.ts, bor, don bosco.. beata l'ora... son attaca ala mia citta alla fine.. xche de storico della pall.ts purtrppo xe rimasto niente ... :(

Inviato

premesso che non ne avrei il tempo per motivi di lavoro ho simulato di avere tempo libero e mi sono posto il quesito virtualmente.

La risposta e' NO, fino a che qualcuno non compra la baracca e torna almeno in Legadue e' troppo triste.

Anche perche' in B2 non e' basket come siamo abituati a vederlo in partite serie, sembra di vedere partite di A2 dei primi anni 70 - uno strazio.

:cesso:

Inviato

Sinceramente son sai combattuda. Go l'abbonamento dal 1992 e mollar xe dura... però anche soffrir de novo sui spalti e ciaparse nervoso come l'altro anno... boh. Lo deciderò prossimamente...

Inviato (modificato)

nonostante tutto,penso che qualche partita andro' a vederla.specie se si lottera' per qualcosa.ma di sicuro non esultero' per una eventuale ed auspicabile(anche se poco probabile,viste le premesse)promozione.

Modificato da alvin66
Inviato

Certo che ghe andarò seppur in b2 xe triste.Ma xe troppo facile seguir una squadra solo quando la va ben.Mi gavevo l'abbonamento quando la Triestina iera nei dilettanti e in C2 perciò el problema de categoria poco se poni.

Inviato

Non so' come sara' la squadra, percio' lo decidero' prossimamente..... pero' mi piace il basket, sono un appassionato della Pall.Ts da tanto, la seguivo (Ginnastica) in serie C (quella si' che era una pena di gioco) quando al massimo si arrivava a 300 (mi pare) spettatori in via Monte Cengio! Ma se le premesse sono buone e per ora non lo sono, ci andro' sicuramente anche se non spesso.

Inviato

Ci vado sicuramente e gli ultimi due interventi (80revival e whitesnake) riassumono il mio pensiero.

E con me sicuramente ci saranno Semprelapiupicia e sorella e sicuramente qualche trasferta la faremo (Oderzo certamente vero Elvio? :D )

Inviato

Sinceramente son sai combattuda. Go l'abbonamento dal 1992 e mollar xe dura...

D'accordissimo, e anche mi son abbonà dal 92!

La roba che me dispiasi xe che ormai me ne frega ben poco: me ricordo quando me incazzavo per una sconfitta (che incazzadura per quel -54 a Treviso l'anno de Zandam e compagnia..); adesso inveze B2, B1, Steffè, Guidi o Masala che sia me ne frega veramente poco. I xe veramente rivadi a mazarme ogni entusiasmo.

Inviato

NO. Sia che fosi qua che no (ma sarò in giro), quel briciolo de entusiasmo lo go perso, TUTO.

So che qualcossa doverò dir :D ma eviterò più de tanto anca de seguir la stagion sul forum, ecc.

Come se diseva: meio morti che in B2. Se i vien ripescai un minimo de interese me podesi tornar. In B2? Che i falisi pur de novo, no me frega una banana, a sto punto.

Inviato

Ci vado sicuramente e gli ultimi due interventi (80revival e whitesnake) riassumono il mio pensiero.

E con me sicuramente ci saranno Semprelapiupicia e sorella e sicuramente qualche trasferta la faremo (Oderzo certamente vero Elvio? :D )

No mi voio Marostica per giogar a scacchi in piazza :D .Ridemo per no pianzer :cherobeara:

Inviato

Mi vegnerò solo per veder i miei amici de una vita e farme do ridade vardando E.

Se lo spettacolo sarà alquanto deprimente podemo benissimo vederse fora de quell'ambito....con E.xe proprio ridade ma lo stesso semo cascadi in basso :angry: .

Inviato

go risposto che ghe devo ancora pensar...

cioè, no se poni per mi el problema della serie, no me "spaventa" la B2, ma vojo serietà e un minimo de organizzazion. Anhce mi go l'abbonamento da una vita, go decine de trasferta, me rabiavo co perdeimo e iero supercontenta quando vinzeimo... Go saltà l'anno della B2 perchè iero rabiada per l'atteggiamento societario, perchè no ghe credevo alle loro parole... poi la squadra sembrava impegnarse, me mancava l'ambiente e tuti i amici che incontravo là. Cussì go visto tante partide, quasi tute nel giron de ritorno.

Vederemo, vederemo cosa i combinerà, come i sarà organizzadi. Son andadada a veder partide de C1, sopratuto derby (co iera DonBosco e Lattecarso insieme), e me son sempre divertida.

Dipenderà dallo spirito della squadra e da come se comporterà la società.

Anche mi go el tempo libero limitato, se go de rabiarme come sto ano, preferiso passar le mie domeniche invernali fazendo bele pasegiate al fresco o bevendo una bireta in apreski...;):D

Inviato

ma cosa se dovesi 'ndar a far in palazeto!?!?!? qualchidun me lo spieghi....

mi credo che sto anno no i gavera nianca el coraggio de propor una campagna abbonamenti... o almeo spero che i gabbi el bon gusto de evitar una similie paiazada!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro