trert Inviato 3 Novembre 2007 Segnala Inviato 3 Novembre 2007 me son ricordado de no gaver messo le foto della toscana!! eccovene un paio! el viaggio xe stado fato in agosto da mi e martina, tra la zona del chianti ( ) argentario, siena, etc. ed ecco i classici paesaggi.. purtroppo iera zero verde.. uff i girasoli.. che go scoperto che no i gira nel senso del sol!!! ma i ghe da sempre le spalle!!! arghhh!!! qua semo sul parco nazionale della maremma.. sai bel.. e quatti quatti semo ndadi fin a 2 metri da sto cerbiatto sta volpe invece la scorazzava vicin de noi.. ma la iera in fase cerca-cibo tutte le altre foto le xe sia sul mio sito: pPhoto :: Toscana :: tempodiaframma.com oppur nel bar Politeama de viale XX settembre (di fronte al Rossetti) Cita
giuli Inviato 3 Novembre 2007 Segnala Inviato 3 Novembre 2007 Oh bravo..finalmente le hai messe Cmq dice Maurice ..MAREMMA che belle Cita
tinuviel Inviato 3 Novembre 2007 Segnala Inviato 3 Novembre 2007 iera ora che te le mettessi! mi son innamorada de quella dell'uva, la fa veramente vegnir voja de magnarla! bel bambi!!!! Cita
molly Inviato 3 Novembre 2007 Segnala Inviato 3 Novembre 2007 mi me piasi la volpe... che bellaaa Cita
basketteam Inviato 3 Novembre 2007 Segnala Inviato 3 Novembre 2007 ogni volta che vedo le foto de Trert o de AV me passa la voia de metter le mie... xe troppo belle... bravo Piero!!! Cita
trert Inviato 4 Novembre 2007 Autore Segnala Inviato 4 Novembre 2007 grazie ragazzi per l'uva iera un caldo atroce e ierimo abbusivamente in un campo de un contadin Cita
tuxav Inviato 4 Novembre 2007 Segnala Inviato 4 Novembre 2007 mi te go za dito quel che penso sul tuo sito cmq bele tute ... anche se quela del uva stampada la xe legg. diversa .... e se vole veder ste foto ve stampade ve consiglio de andar al Bar Politeama che le xe esposte .. ! Cita
Malto Inviato 5 Novembre 2007 Segnala Inviato 5 Novembre 2007 (modificato) Mulo, niente da aggiunger a quel che te go za dito de persona.... te sa... TE A-DO-ROOOOO!!!!! :D Modificato 5 Novembre 2007 da Malto Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.