Jump to content

Situazione fantacalcio

Recommended Posts

Ciao muli... Allora sto periodo tra gennaio e carneval, feste de organizzar, concerti de Vasco che spunta, concerti de Stef Burns, de Joe Satriani, esami, studio, tnt, e chi più ne ha più ne metta non go riva starghe drio al fantacalcio...

Adesso me ga scritto romanowar e dalla 23esima giornata ghe sarà un passaggio de consegne e diventerà lui el responsabile de tutta la baracca mentre mi sarò disponibile a dar una piccola man se xe qualche dubbio quindi podè cmq contattarme in caso de necessità.... Intanto oggi inserisco i risultati fin alla 21esima e finalmente aggiorno quelle cacchio cacchio de classifiche sperando de far in tempo :p

Me scuso con tutti per sta mia assenza, ma ormai non riverò gnanche giogar come semplice concorrente al fantacalcio.. per cui me tiro za fora delle classifiche senza crear ulteriori disagi.

Ringrazio particolarmente anche dondon che ga calcolado i risultati delle ultime giornate e me xe sta de enorme aiuto :)

Buon proseguimento a tutti e vinca el migliore!! :D

Edited by Cazzaballe

Orca ciò, pecà...no xè facile starghe drio a ste robe, basta un periodo incasinado e te son fregado...grazie cmq x quel che te ga fatto fin adesso :clapclap: ...ma veramente non te rivi neanche a postar la formazion in modo de finir el campionato?dai prova :D

Dai Cazzaballe fa un sforzeto e posta almeno la formazion :clapclap::clapclap:

E grazie per l'impegno (che xe enorme) che te ga dado fin deso :ave::ave:

Un ringraziamento anke a Romano :vabenon: ke ciapa in man la situazion e comunque se te ga bisogno qualche volta mandime un mp e cerchero' de esserte de aiuto come go fato prima con Cazzaballe

Ciao a tuti e buon proseguimento de campionato !!!!!!

se servi go fato i conti del mio orticello...

maxx 76,5

sasho detto el bulgaro 69

e go gufà contro Dondon eh eh eh : 65,5

romano :paiazorendo: no lo ga nianca calcolà... :D

Te ga avudo solo fortuna perche' iero impegna' col carneval de muja e no go studia' tanto la formazion :merodolodalrider:

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More