Jump to content

Recommended Posts

Posted

metto il titolo in generale perchè cussì se pol parlar anche de altre robe simili che succedi...

go zerca altre discussioni ma qua su Trieste no iera... se poi volè unir con altre su off topic ecc fazè pur

su Il Piccolo de oggi xe un articolo de una mula 27enne che xe stada aggredida insieme al suo fidanzato e al papà de quest'ultimo vizin viale xx settembre da un gruppo de naziskin :(

la disi che lori i stava solo passando, che non li ga stuzigai e neanche vardai ma che questi de punto in bianco prima i ghe ga fatto el saluto fascista (due più veci) e poi ghe ga tira un pugno al papà e un colpo alla testa al fidanzato ..

bon che xe riva fora el portinaio dell'albergo che xe là e i nazi i xe scampai...

la mula disi che secondo ela i se la ga ciapa con lori perchè i ga i cavei rasta...

secondo mi inveze i se la gavesi ciapa con chiunque, trovando qualsiasi pretesto...

mi me fa una tristezza che non ve digo ste robe...

Posted

Bruta roba questa....cmq + che razzismo, ormai xe scuse come tante per sentirse ad esser giustificadi a far qualcosa de stupido :censura:

Una cicca rifiutada, un sguardo de troppo....ormai tutto xe lecito per tacar briga :incazzado:

Posted

Bruta roba questa....cmq + che razzismo, ormai xe scuse come tante per sentirse ad esser giustificadi a far qualcosa de stupido :censura:

Una cicca rifiutada, un sguardo de troppo....ormai tutto xe lecito per tacar briga :incazzado:

come no quotarte

Massimo :aaaaaatttillla:

Posted
anche se qua en peru se le vedi de tutti i colori

Perchè? Che genere de problemi xe là?

Qua de notizie dal Perù no riva praticamente niente.

Contine ti qualcosa.

Posted

a mi i nazi me fa propio schifo! :aaaaaatttillla:

mi li mandassi solo che 10 anni a lavorar in Cambogia a ricostruir quel che xe stado distrutto dall'ultima catastrofe ambientale.

Se poi el lavoro in giro per posti sfigai nel mondo finisi perche' non xe piu' posti bisognosi allora quel che resta ghe lo fazo scontar in un bel campo de lavor coatto in Siberia (per chi non lo sa stago parlando de un gulag) oppure in una miniera in Cina.

Se dopo 10 anni i xe ancora vivi bon per lori, altrimenti xe tutto de guadagna' per l'umanita'

:crylol:

Posted

Gavevo za dito qualcosa sui anni 60 in Viale . Qualchedun me ga risposto che i tempi xe cambiai. El Ga ragion iera cambiai ......adesso. :vino::vino:

Posted

Se i mettessi davvero i lavori forzati come pena detentiva (no qualche lavoretto leggero, ma roba pesante)

gavessimo almeno qualche mona in meno, quei che savendo de farla franca con poco o niente se permetti de far tutte le cag... che ghe passa per la testa.

Posted

Xe un fatto grave, sai grave,ma volessi chieder a sta mula

1- Perchè se ga fato viva apena diversi giorni dopo solo dopo gaver sentido del fatto de Verona?

2- Xe proprio sicura che no i ga fatto proprio niente? I Skinhead no xe persone a bolla,ok, ma no i va a menar gente per niente. Se no i ghe ga nè parlado, nè vardadi no sucedeva niente, anche se qualsiasi roba NO GIUSTIFICA EL GESTO.

E no volessi dir,ma dal altra parte i xe uguali identici spudadi...

Posted

iera scritto che i ga avu paura, per questo no i xe andai dalla polizia subito.. magari iera sotto shock... va saver... anche mi go denuncia chi me ga investi tipo un mese dopo anche se son nda subito in pronto soccorso ...

se qualcuno pol portar interamente l'articolo che iera su Il Piccolo me fa un favor :D

comunque dalla testimonianza del portinaio par che sia come disi la mula.. cioè che questi li ga menai per ben per poi scampar co xe riva lui...

mi comunque non mettessi la man sul fogo che no i mena senza una ragion :S.. ne go viste de tutti i colori :S

Posted

Sì sì va ben, no digo che no i li ga menadi...

Però ripeto, per mi qualche provocazion ghe la ga fatta... anche se qualunque sia NO GIUSTIFICA EL GESTO

Posted (edited)

el razzismo xè una delle malattie della nostra società...... purtroppo!!!

se trova sempre el mona che inneggia al razismo.... e sempre se li troverà.

e poi mi go l'idea che da quando xè la lega nord sia anche aumentà el fenomeno! (non voio entrar nel tema politico, voio solo esprimer un mio parer o pensier come dir si voglia)

ieri in bus passando per piazza ospedal go visto la firma dei nazi sui muri..... non so se le iera già prima del fatto in question.... me ga fatto un pò impressionm

Edited by saretta
Posted

No podemo far el gioghetto del "giro,giro tondo come è bello il mondo......", Xe incontestabile ( giornai e tv)che ultimamente le aggressioni ga una sola matrice. Lo so anche mi che dall'altra parte esisti uguali deficenti. Ma per adesso.....Per i veci come mi parlar de Viale , de Via Nordio via del Toro e via Paduina e zone limitrofe porta a ricordi molto brutti e tristi. Lasemo perder. Solamente una roba e credeme, no serviva nianche caminar a testa bassa. A buon intenditor..... :vino::vino:

Posted

Che sia sucesso non lo metto in dubbio ma se sa che le notizie in Italia le viaggia a squadroni, se domani isuccedi un fatto ancora più grave se gavra lo sciame de casi simili.

Con questo non voio dir e giustificar sti gesti orribili e non concepibili nel 2008 ma de fatti analoghi in viale ghe iera tanti nei anni 60 ma anche i 90, mi muletto che parlava sloven con tutta la clapa se tegniva sai lontan dalla parte del viale che va dal Rossetti alla Piazza Volontari Giuliani, girava sempre i soliti e se i sentiva sloven te ieri frega, due miei amici per questo motivo i se ga fatto 40 giorni de cattinara, ma all'epoca nissun ga scritto e dito niente sul piccolo, solo il primorski e de straffuggita.

Ste persone iera è sarà, rimani una parte dell'umanita che non se riva render conto che tutte le persone ga i stessi diritti e semo tutti uguali, lavori forzai non servi, ghe se3rvi inculcar la mentalità che tutti caghemo e tutti magnemo alla stessa magnera, che sia ricco o povero, nero o bianco o giallo, se parla sloven o italian o arabo, tutti quanti va il bagno...

Posted

Ma scusa diego, se parla de 2 aggressioni in 2 giorni, no xe l'ondata del terrore da anni...xe dai anni 80 che ste robe no xe più, comunque no xe solo questo in giro... E lora cosa dovemo dir de extracomunitari che violenta mulete (senza butarla sul razzismo,no c'entra niente che sia extracomunitari, mujesani o de chissà dove).

Pur a un mio amico un coi rasta ghe ga spudà perchè gaveva la maietta con scritto "Balilla". Se volemo podemo dir che xe solo una parte quela che sbaia. Per mi xe solo la parte che fa più notizia se fa cazade.

Tutti fa cazade a destra e sinistra, con l' unica differenza che quando xe stada per esempio tuta quela roba dei autonomi a Milano un per de anni fa iera semplicemente "Una minoranza che i partiti non condividi", chiuso el discorso qui.

Qua per i pestaggi de due teste (...) rasate se ga strumentalizzado. Cossa c'entrava se quei de verona iera Skinhead o dei Centri Sociali? No xe vignudo fora per motivi politici l' Omicidio (con la O più che maiuscola).

Prime pagine dei giornali tute in fila a far pappardelle sui movimenti Ultras e de Destra che con la question no c'entrava niente.

:piria::piria:

:bye:

Posted

Forsi gavè ragion voi. Son restado indrio coi tempi , el mio modo de interpretar la Democrazia del Paese

Italia xe diverso dal vostro. Quindi chiudo e ve saludo con immutata stima. :D:D:vino::vino:

Posted (edited)

savè quale xe el punto... che non dovesi neanche più esister i naziskin.. cioè digo... savemo tutti cosa ga fatto Hitler... come se pol esser cussi insensibili da andarghe drio a sta corrente de pensiero?? il razzismo poi esisti anche tra varie razze e fin qua son d'accordo, vedi sloveni e triestini, xe i primi che non i se pol veder... e no go ancora capi perchè.. o tra neri e bianchi ... e intendo dir soprattutto tra un nero che ga un lavor onesto quale dentista (ne iera una al maggiore sai brava) o barista... perchè posso capir el fastidio de un che chiedi l'elemosina ma chi lavora onestamente no vedo perchè giudicarlo e

comunque poco tempo fa iera un corteo fascista e sinceramente non me par che i iera cussi un gruppetto ristretto :S

x Maurice: e se xe solo magari un'ociada dada de sbieco che ga innesca la scintilla? te par normale? se un se vesti in maniera strana, o se rapa, o se metti centinaia de piercing xe ovvio che vegnerà guarda, giudica non xe dito ma guarda sì... e se te ghe tiri un cazzotto a un solo perchè te ga varda ben messi semo :S

Edited by molly
Posted

Non sapevo. Non ho sentito di fatti del genere a Trieste.

Di qualche rissa scopiata con procedura classica (sguardo, insulti, spintoni, piade) si invece.

Ma prenderei con le pinze l'eventuale rush di casi, non perchè non succedano, ma semplicemente perché ste cose succedono, ma i media se ne accorgono solo quando è di moda.

Come per le morti sul lavoro. Dopo la Tyssen sembra che ci sia stata un impennata di morti, ma non e vero. Ci sono sempre stati, ma non ne parlavano. Nessun incremento statistico. Abbiamo un medi di 4-5 morti al giorno.

Così era prima della Tyssen e così ha continuato dopo.

Riguardo a sta storia dei naziskin non sono nate con Verona le aggressioni. Sono aumentate a picco nel ultimo anno.

E questo nonostante la forte opera di contrasto come gl arresti fatti dalla polizia contro la rete Nazista che che organizzava il "turismo del olocausto" e le varie opere di repressione contro le frange estreme delgi Ultras (a destra e sinistra)

Non cresciuti numericamente questi estremisti, ma sorpatutto sono cresciuti in modo esponenziale i simpatizzanti e quelli che gli giustificano.

Perchè quelli che vanno con bastoni e taniche di benzina ad assaltare i campi die Rom sono pochi... quelli che sono più contenti che indignati per il fatto sono molto molti di più.

Posted

Ma non xe proibide le discussioni politiche?

Altrimenti vien fora tutto el mio razzismo.... esistenziale!

Se ci atteniamo ai fatti senza spiegazioni ideologiche penso si possa procedere traquilli.

E più politica la tua firma :p

Posted

x Maurice: e se xe solo magari un'ociada dada de sbieco che ga innesca la scintilla? te par normale? se un se vesti in maniera strana, o se rapa, o se metti centinaia de piercing xe ovvio che vegnerà guarda, giudica non xe dito ma guarda sì... e se te ghe tiri un cazzotto a un solo perchè te ga varda ben messi semo :S

Ma sì,ciò...son pienamente d'accordo con ti infatti xe da tuti i post dela discussion che digo che qualsiasi roba NON GIUSTIFICA EL GESTO.

No capime mal...no son qua per far l' avvocato difensor de nissun... tantomeno de do nazi psicopatici... me da solo fastidio che se lo fa una parte xe un conto e se la stessa roba la fa un'altra parte xe un altro... tutto qui. Per mi comunque Hitler e Stalin xe al stesso livel... xe l'esito de una guerra che ga reso "legale" un terrorismo invece de un altro...

Femose una bevuda e che i se scanni tra de lori :piria:

Posted

No capime mal...no son qua per far l' avvocato difensor de nissun... tantomeno de do nazi psicopatici... me da solo fastidio che se lo fa una parte xe un conto e se la stessa roba la fa un'altra parte xe un altro... tutto qui. Per mi comunque Hitler e Stalin xe al stesso livel... xe l'esito de una guerra che ga reso "legale" un terrorismo invece de un altro...

Femose una bevuda e che i se scanni tra de lori :piria:

Straquoto Maurice che ghe tien una ragion de oro, sopratuto sul fato che Hitler e Stalin xè su steso pian anca se come al solito chi vinzi una guera deta lege scondendo i propri scheletri in tel armeron, che sia un o l'altro. Inoltre, per restar anca in tema bevude, fra persone per ben anca de diferenti idee politiche, fazo volentieri una bevuda lo steso in compagnia (magari per qualcun inveze xè na roba imposibile solo de concepir) :vino: w el partito del Teran, l'unico partito che xè sia "rosso" e "nero", in ogni caso piasi sempre a tuti. :piria::petesoni:

:bye::bandieraalabarda: