trixie Posted May 10, 2008 Report Posted May 10, 2008 Buondì muloni, me presento son Manu, ve seguo de un sacco de tempo el sito xe troppo cocolo e a parte lo sport trovo sempre un sacco de discussioni interessanti e notizie, xe un piazer leggerve. Son batuda de anni ( battuda classica del marì che disi te ga più anni del presepe), me piasi el basket (al momento no la Pall. trieste....), me limito a seguir la mia picetta che zoga nei campionati giovanili e me da un sacco de soddisfazioni , el campionato de A1 e l'NBA Ciao Quote
cucciolina Posted May 10, 2008 Report Posted May 10, 2008 Ciauuuuuuuuuu Trixie, te go già letto più de qualche volta Me par de gaver capido che la tua picia zoga con la Libertas Ben rivada e bona permanenza Quote
iaga Posted May 10, 2008 Report Posted May 10, 2008 Ciao e ben rivada! Buon proseguimento e divertite con noi Quote
Mamo Posted May 10, 2008 Report Posted May 10, 2008 Buona permanenza... Tua fia se ciama Alice? Quote
basketteam Posted May 10, 2008 Report Posted May 10, 2008 benrivada... se gavemo letto e scambià opinioni a distanza già più de una volta viva il basket in rosa Quote
trixie Posted May 12, 2008 Author Report Posted May 12, 2008 grazie grazie!!! nulla sfugge all'occhio vigile di Cucciolina.... si si la xe libertas! cuor de mama ( )non pol star zita, la iera sul piccolo de giovedì con intervista e foto la superFrency... x @mamo la fa Francesca de nome e la xe ancora piccolina, immagino che te se riferisi ad Alice la nostra nazionale( ) idolo de Frency ciao a tutti per BT fra gropi, malanni etc. non te go mai intivà in palestra te son forsi a Bagnaria Arsa giovedi? Quote
trixie Posted May 12, 2008 Author Report Posted May 12, 2008 Grazie super mega ultra extra paron de casa!!! i hope i will survive in this Jungle (Mariaaaaaa anche in inglese me fe scriver.... go fini scola ai tempi de Mosè.... non me ricordo.....) x cucc. che picio che xe el mondo, Trieste po Quote
basketteam Posted May 12, 2008 Report Posted May 12, 2008 no purtroppo no ghe la fazo... cmq uno dei prossimi allenamenti conto de passar Quote
Recommended Posts