Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trie - Arezzo 2-1 Baù e Rigoni

CHE SODDISFAZION... due gol ad Angelo... e lori ga rivado a segnar solo su rigor, anzi... no iera rigor... perchè Pinzan lo gaveva paraso... 'azzo!!!

BENON dei... VI VOGLIAMO COSI'!!!

Eder e Rigo... :petesoni:

Un bacio

Posted

Ale, te ga trovado proprio la parola giusta: SODDISFAZION, termine che gavemo dimenticado za da parecchio tempo a questa parte.

La prova de ieri sera xe doppiamente convincente perchè, oltre a farne tornar alla vittoria molto bene, ne dà una carica emotiva assoluta (altro che l'1-0 con la Salernitana dell'altra settimana).

Importante soprattutto la risposta de tutta la squadra, in particolar de Rigoni che gavemo (giustamente) bistrattado che xe rivado a far una prestazion super, una delle migliori da quando xe a Trieste.

:bye:

Posted

Più che altro mi sottolineria la prova dell'insieme...la squadra ghe xe ancora...el spogliatoio sembra unito con l'allenador...se xe cussì come me ga sembrà anche contro l'Empoli Tesser non xe da cacciar... Xe che adesso xe preocupante la situazion infortuni...

Posted
Xe che adesso xe preocupante la situazion infortuni...

Tien conto che Tarantino e Moscardelli iera fora per l'influenza (38° de febbre proprio ieri mattina), quindi penso che lori sia recuperabili; Esposito xe entrado quindi se ga ristabilido. Quel che me preoccupa xe la doppia contrattura muscolare de Godeas, visto che un zogador del genere val mezza squadra; no stava ben neanche Princivalli, cussì come Baù (lui però xe uscido per crampi).

A parte Tulli che savemo ben che infortunio el ga, speremo de recuperar ben che mai tutti i altri :petesoni:

Posted

Grande grande Unione! Grande grande soddisfazion ieri...veramente troppa roba! I xè stadi grandiosi, i dovessi esser sempre così! E scuseme, so che son de parte ma grande Pinzan!!!!! Ghe go anche fatto i complimenti dopo...non pode dirme che non ga fatto el suo parando el rigor...peca che dopo i ne ga segna lo stesso...

Per mi migliori in campo : Baù, Pinzan e Rigo! :paiazorendo::bandieraalabarda:

Posted

e' fatta.... che strana sensazione.

Me l'ero quasi dimenticata la sensazionee d'uscire dal rocco con quel calore nella pancia (che no xe birra) con quel sorrisone a 2000 denti.

Gavemo vinto, una partita x contro una squadra y (neanche tanto y... tanti ex buoni e cattivi) eppure.... mi sento cosi' bben che potrei mettermi a ballare adesso ^__^

ciao mullllliiiii

eppy**

:lol:

Posted
Pinzy ieri ga giogado ben... e son contenta per lui... perchè bon son de parte, dell'altra parte... ma il caro numero 12 xè pur sempre un veterano ormai ;)

Mi sembra inoltre (correggetemi se sbaglio) che Pinzan sia il giocatore in organico con più militanza nelle file della Triestina, quindi è pur sempre la nostra bandiera. :bandieraalabarda:

Se parerà sempre come ieri, sarà difficile soffiargli nuovamente il posto... :rolleyes:

Posted

Si', giusto ieri ci pensavo... E' quello che gioca con noi da più tempo! La 5 stagione...

Baù 4 stagione.

Rigoni 3 stagioni e mezza, era arrivato in gennaio del primo campionato di B!

Se Tesser deciderà de metter sempre Pinzan in campo... i doverà giogar sempe ben in modo de no farme indormenzar...