Maurice Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 No so se iera za... Me sembrava de no. Comunque spero che vinzerà Obama,ma credo che ala fine la spunterà a sorpresa Mc Cain... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 go vota Obama,e credo che vinzerà Obama.... el problema purtropo xè che nonostante i dia un vantagio non da poco a Obama ghe xè el dubbio su quanti nei sondaggi disi el vero...perchè,come xè già successo con altri candidati neri, prima i diseva che i lo votava e poi...alla fine xè sta votado l'altro...questo per el fatto de no passar come razzisti durante i sondaggi. l'america ga già fato veder che xè capace de dir una roba e poi far l'altra durante le elezioni...spero no sia avanti cusì Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted November 3, 2008 Author Report Share Posted November 3, 2008 Proprio per questo go pensà che podessi vinzer McCain... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 (edited) no 'cori gnanca dir per chi voto (spero) anche se esendo là probabilmente no votassi.... Edited November 3, 2008 by arlon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
picia_tata Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 (edited) Mi spero per Obama anche se go l'impression che non sarà lui a vinzer .. Edited November 3, 2008 by picia_tata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Obama forever. Tutto disi Obama ma savemo che l'America xe el paese dei controsensi e magari nell'urna i ripensamenti pol far tremar la manina. Ripensamenti del tipo " un presidente nero? "un Afroamerican?" "e la politica estera.Spero che no succedi questo ma..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Obama x 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 (edited) Mi digo Obama x2 anche Però giusto ieri i me diseva quel che ga fatto risaltar dido a proposito dei sondaggi, cioè che i podessi esser deviadi da chi disi "voteria Obama" ma visto che xe nero dopo no lo vota. Inoltre i sondaggi i dà si tutti Obama in vantaggio però la forchetta xe ampià: se un sondaggio lo da in testa de 11 punti, un altro lo da in testa de solo 2 punti. E no so come xe fatti i sondaggi, ma spero che sia fatti in modo intelligente, perché no conta tanto el voto popolare ma come che vien accaparradi i grandi elettori associadi ai stati, per cui pol succeder (come per Bush nel 2000) che anche chi ga el numero de voti popolari maggiori, perdi per via del conto dei grandi elettori. El numero de grandi elettori assegnado a ciascun stato xe proporzionale alla popolazion e xe dado, se no ricordo mal, dalla somma dei senatori e deputati che quel stato ga alle camere. In ogni Stato, a parte Nebraska e Maine (se non erro), i voti elettorali vien assegnadi tutti a chi vinzi el voto popolare del singolo Stato. Inoltre xe de tener conto che vota tipicamente el 50% o meno dei aventi diritto ma i voti elettorali xe fissi per ogni Stato, indipendentemente da quanta gente va votar. Per esempio: Candidati: Caio e Toio Aventi diritto al voto: Pis'cianzi 100, Kolonkovec 20 Voti elettorali: Pis'cianzi 10, Kolonkovec 2 Votanti effettivi: Pis'cianzi 5 (4 per Caio, 1 per Toio), Kolonkovec 20 (18 per Toio, 2 per Caio) Totali voti: 6 Caio, 19 Toio ----> Toio ga più voti Voti elettorali assegnadi: i 10 de Pis'cianzi va a Caio che ga vinto a Pis'cianzi, i 2 de Kolonkovec va a Toio che ga vinto a Kolonkovec Riepilogo voti elettorali: 10 Caio, 2 Toio -----> vincitore delle elezioni: Caio Edited November 3, 2008 by Starlite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Gavemo visto come nelle elezioni politiche italiane el SDS no fa testo cmq mi votassi per Obama e spero che vinzi Obama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Obama 1 + 1. In ogni caso il post Bush sarà incarnato da un presidente che farà di tutto per smarcarsi dalla peggior amministrazione che l'America ha avuto dal dopoguerra ad oggi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Hmm...no me xe sai chiaro sto ultimo esempio, qualcosa no me batti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Obama 1 + 1.In ogni caso il post Bush sarà incarnato da un presidente che farà di tutto per smarcarsi dalla peggior amministrazione che l'America ha avuto dal dopoguerra ad oggi. mi no son sai convinto che questo succedi nel caso che vinzi Mc Cain...anzi secondo mi in certe cose che poderia eser un certo inasprimento...poi ben venga un cambiamento Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Mccain non vincerà...a causa della crisi economica che investe gli USA. Le elezioni dopo il 29' segnarono un ribaltamento delle elezioni precedenti e non mi meraviglierei se anche stati tradizionalmente repubblicani cambiassero d'orientamento. Indipendentemente dai problemi di politica estera gli americani (come molti) votano una mano sul portafoglio e l'altra magari a turarsi il naso... Quello che farebbe Mccain se fosse eventualmente eletto mi sembra quindi un discorso molto teorico. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Mi votasi Mc Cain...ma penso che sicuramente vinzerà Obama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dina Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Io volevo votare veramente, peccato non si possa.. comunque OBAMA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazz Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 voto Obama al cubo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 In Obama we trust Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Bel questo seggio elettorale (fonte: BBC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Alla fine votasi Obama anche mi. Penso che el vinzerà, ma no so quanto poderà cambiar l'America. E se el ga intenzion de cambiarla veramente, go paura che i ghe farà far la stessa fine de Kennedy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts