Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato
Le autorità di Messico e Stati Uniti sono in allerta nel tentativo di contenere l'epidemia di influenza suina che si teme abbia già fatto 61 morti in Messico (venti i casi già accertati) e contagiato otto persone negli Stati Uniti. L'allarme è già esteso in tutti i Paesi latinoamericani: sono aumentati i controlli negli aeroporti e sono stati attivati piani sanitari di emergenza per evitare il contagio. Ma anche le autorità statunitensi sono molto preoccupate, dal momento che "la febbre suina non può essere contenuta". Secondo l'Organizzazione Mondiale della Sanità, "c'è il rischio di una pandemia" e la comparsa di questo virus è "una situazione seria", che è necessario seguire da vicino. "La situazione è seria e deve essere seguita con grande attenzione", ha detto oggi il direttore generale dell'Oms, Margaret Chan, che ha consultato un gruppo di 15 esperti internazionali.

......

La Ue: "Nessuna restrizione dei viaggi". Nessuna restrizione al momento per i viaggi internazionali, ma solo una prima valutazione dell'efficacia delle misure messe a punto dai singoli paesi. E' questa la conclusione della riunione in teleconferenza dei tecnici dei ministeri della salute dei 27 paesi dell'Ue sull'epidemia di influenza suina. Lo scambio delle informazioni ha riguardato in particolare le iniziative in materia di informazione ai viaggiatori e l'Italia ha presentato in proposito le misure predisposte dal sottosegretario Ferruccio Fazio quali la distribuzione degli opuscoli per chi va o proviene da Usa e Messico e l'attivazione del numero verde.

fonte: repubblica online

link: http://www.repubblica.it/2009/04/sezioni/e...rme-cresce.html

Inviato

bon, che chi de dover fazi el suo lavor, e se xe destin che finimo mezi sterminai, amen..

Personalmente, no go intenzion de farme paranoie per ogni SARS, galina vaca o porco che st mal :D

Inviato

Mi volessi capir.. tanto grave, tanto tremendo,, fin l'altroieri nissun parlava, po un dopopranzo le legio online su le Monde, Corriere della Sera e Repubblica, el giorno dopo lo trovo in prima pagina su tuti i giornai. E fin al giorno prima no iera malado nissun?

Inviato

pecà, perché almeno cò iera l'influenza dei polli iera pien de gente che no lì comprava più e mi magnavo come un porco spendendo poco :D

invece maial no me piasi più de tanto... forsi che andarà zo el san daniele ghgh

Inviato
pecà, perché almeno cò iera l'influenza dei polli iera pien de gente che no lì comprava più e mi magnavo come un porco spendendo poco :D

invece maial no me piasi più de tanto... forsi che andarà zo el san daniele ghgh

Ahaha, go fatto el stesso ragionamento anche mi :rotfl:

Speremo che cali la porzina :D

Inviato

che bel.. se tuti i se la fa indoso per el maial.. pien de coscioti de magnarmeli tuti mi!!!!!!! :tandul:

Alèèèèèèè Alga!!!!!!!!!!!

:bye::bandieraalabarda:

Inviato

xè vero.. xè viral, chiedo scusa :zopelcesso:

.. però i coscioti me li magno comunque!!! Del porco come se sa, no se buta via niente!! :porco:

Inviato (modificato)

Prima nel tg 3 i ga dito che sembra che sia un caso positivo a Venezia.....E stamatina i ga dito anche che i microbi e virus vari dela carne sparisci con la cottura da 80° in su... e desso fe voi quel che volè!

Modificato da Nona Picia
Inviato
Prima nel tg 3 i ga dito che sembra che sia un caso positivo a Venezia.....E stamatina i ga dito anche che i microbi e virus vari dela carne sparisci con la cottura da 80° in su... e desso fe voi quel che volè!

Bon pomerizo nona picia, se incontremo anca quà?

Par quel che riguarda "l'influenza dei Maiali" a mi, personalmente no' me toca, parché no' ghe ne magno, ma mio marì sì!

Inoltre me 'sai dispiasi par la zente che la 'stà mal e che la mori par 'stà roba qua, ma purtropo tute 'stè robe - a partir dela "Mucca pazza" in avanti - xe a causa del'omo ch'el vol sostituirse ala natura, solo par far schei più svelto, senza badar ale conseguenze. Lozicamente 'stà quà se solo che la mia opinion personal.

Ciau ciau, sempre con simpatia, Graziella (Lela)

Inviato
Mi volessi capir.. tanto grave, tanto tremendo,, fin l'altroieri nissun parlava, po un dopopranzo le legio online su le Monde, Corriere della Sera e Repubblica, el giorno dopo lo trovo in prima pagina su tuti i giornai. E fin al giorno prima no iera malado nissun?

Ciau ciau, babaTS, te gà visto che son rivada anca quà? Ve coro drio depertuto!

Par quel che riguarda la "febbre suina", gò zà espreso la mia opinion prima, rispondendoghe a "nona picia".

Sempre con tanta simpatia, Graziella (Lela).

Inviato

Leggio i giornai de oggi:

sul Piccolo: l'influenza no gavessi de esser ciamada suina, perchè i porchi no ghe n'entra, e la se trasmetti de omo a omo per via aerea ( immagino le classiche tracce de saliva)

Corriere della sera: i islamici protesta per el nome, e disi che i gaveva ragion lori, che i porchi xe effettivamente immondi e che i ga ragion lori che no i magna.

Tuto ciaro? :unsure::huh:

A mi me par che i scrivi sta roba per insempiar la gente... ( la Cittadella, cosa dirà la gente)

Inviato

Per mi xe qualche industrial dela farmacia che ogni tanto immetti qualche virus per far soldi con le medicine....Sarà un'idea sbagliada, ma me xe vignù sto dubio....

Inviato
Per mi xe qualche industrial dela farmacia che ogni tanto immetti qualche virus per far soldi con le medicine....Sarà un'idea sbagliada, ma me xe vignù sto dubio....

Non sei l'unica. Quando ho sentito al TG che in america hanno scoperto che "un anti virale di nuova generazione presente sul mercato da poco è risultato estremamente efficace contro questo virus" mi è venuto lo stesso dubbio.

L'abnorme quantità di soldi che gira attorno a questo business rende il rischio che ci sia dolo estremamente alto.

Direi che le industrie farmaceutiche non risentiranno della crisi.

Inviato
Non sei l'unica. Quando ho sentito al TG che in america hanno scoperto che "un anti virale di nuova generazione presente sul mercato da poco è risultato estremamente efficace contro questo virus" mi è venuto lo stesso dubbio.

L'abnorme quantità di soldi che gira attorno a questo business rende il rischio che ci sia dolo estremamente alto.

Spero che sia solo un'esagerazion, per quanto el dubbio sia legittimo. Perchè se xe veramente cusì...per una roba del genere son per la pena de morte per direttissima.

Inviato
In compenso mi gavevo de partir per New York questo sabato con l'azienda e son costretto a rimandar :pianto:

Influenza de :porco: del :meiostarziti:

Orca mare ciò, me dispiasi :(

Ma cosa i ga paura anche de andar a New York? Certo che le pare de massa xe veramente incredibili.

Alcuni credi che sto virus sia stado inventado dalle aziende farmaceutiche per far soldi, mi inveze me vien el dubbio che sia stado creado da un gruppo de persone che vol ciapar aerei per pochi euro grazie alle fobie della gente :D

Inviato
Spero che sia solo un'esagerazion, per quanto el dubbio sia legittimo. Perchè se xe veramente cusì...per una roba del genere son per la pena de morte per direttissima.

Se è vero non lo sapremo mai. I virus li coltivano nei loro laboratori per eseguire i test e gli studi necessari a creare questi antivirali... basta perdere le tracce di una sola goccia o fialetta... ed il gioco e fatto.

Possibilità di fare, tanto guadagno, rischio di esser beccati praticamente nullo. Come crimine è uno estremamente allettante se uno non si fa problemi etici. Dopo tutto gli esseri umani fanno crimini peggiori, con maggiori rischi di esser beccato e minor guadagno... cosa gli impedirebbe di seguir il guadagno anche in questo caso?

Inviato

Paranoie de massa o meno - comunque con zà tanti morti me par che no' se trati proprio de "paranoia" - no' xe par gnente difizile seguir el ragionamento de nona picia, come che gò zà dito ieri, anca se in t'un altro senso, no' ghe esisti al mondo roba più fazile de quela l'omo - no' vojo parlar solo de industrie farmaceutiche che, in 'stò caso, come in tanti altri, le xe solo che "l'indotto", prima ghe ne vien altro - che par far schei no'l gà el minimo scrupolo!

Volendo zitar anca Paolo79, la pena de morte no' la gà mai servido a gnente e 'ncora meno la serviria stavolta: se la vita se sacra lo steso razonamento el devi valer in ogni caso e in ogni senso! Naturalmente a parte quei casi in te'i quai se vol tignir 'na persona in "vita" anca se in stato vegetativo par ani o oltre robe simili, ma quà ris'cio de 'ndar in O.T., parciò me fermo.

La mia, in ogni caso la resta sempre e comunque un'opinion personale che no' la vol in nisun modo contrastar quela dei altri.

Ciau, con simpatia, Graziella.

Inviato (modificato)
Volendo zitar anca Paolo79

Paolo? :D

Mi penso che se l'avidità de qualchedun riva a tal punto da meter in giro un virus savendo che el xe mortale solo per poder guadagnar sull'antidoto, allora no ghe xe diritti umani che tegni. Adesso no voio tornar sul discorso za fatto in molti altri thread sull'utilità o civiltà della pena de morte perchè saria OT, volevo solo sottolinear che me xe difficile immaginar una cattiveria peggiore. Qua no se parla de un disperado X che fa una rapina e spara per coprirse la fuga, ma parlemo de gente intelligente, benestante, istruida, capace e a mente lucida. Quindi tutte le aggravanti possibili. In sti casi estremi son per la pena capitale.

Anche la mia xe una personalissima opinion, e per tanto "opinabile" :D

P.S Comunque ribadiso che voio pensar che la verità no sia questa.

Modificato da Stefano79

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro