Vai al contenuto

Triestina - Pordenone / Mercoledì 21 marzo / Ore 20.30


Messaggi raccomandati

7 ore fa, Guiz dice:

Tutto par tranne che rilasadi, anzi zoga a volte con troppa foga. Ga carenze tecniche, soprattutto a centrocampo e nei terzini, evidenziade sempre più da in campo dove pare sia impossibile stare in piedi. Parlavo ieri con Milanese lamentandome che nel secondo tempo gavemo concesso troppo campo, la risposta xe stada che fare gioco sul quel campo più passa la partida più diventa impossibile e quindi l'unica soluzione xe lanciare lungo e buttarse sulle seconde palle. Secondo mi vero fino ad un certo punto, personalmente questo esperimento de zogar più centrali non me ga piasso, penso che semo meio quando tentemo de sfondar sulle fasce. Però ripeto questo xe un campionato cussì, il SudTirol in due partide ga tirado in porta una volta e mezzo e ga vinto due partide, noi de occasioni ne creiamo molte de più, ma o va sui pali interni o appena alte. Ai play off ghe anderemo cmq ma difficilmente da settimi, anche se basterebbe vincere due partide de fila...

 

Premetto che no xe per caldeggiar el ritorno de Sannino ma solo per spiegar cos che intendevo dir...

Sannino in realta' non gaveva una media punti ssai piu alta...1.36 

Pero' Sannino gaveva ciolto in man una squadra completamente nova con moltissime lacune de organico e quindi dopo el mercato sostanzioso de gennaio che ga visto rivar due titolari determinati come Coletti e Lambrughi, l'idea del tutto legittima sulla carta iera che questa squadra gavessi ciapa' un passo diverso.Anche alla luce del fatto che i problemi in difesa e centrocampo iera stadi appunto affrontadi in sede de mercato la dove gavevimo za el miglior attacco del giron.

Perche' mi capisso se adesso te ghe rispondi a Gimmi che manca alcuni tassei tecnico tattici cossa che te intendi, ma digo in realta' che adesso stemo ssai meio che el giron de andata come organico e el passo xe quel uguale identico.Segnemo assai meno e ciapemo meno gol.

Quando xe sta el cambio de mister, se te se ricordi mi qua sul forum e no solo mi se stupivimo( anche Gimmi se me ricordo ben, che alcuni bollava la stagion ormai come " de transizion",che  molti de fatto anche senza voler descriveva  el cammin de far come una sorta de vivacchiamento alla giornata, in attesa dei play off che sia el decimo o el quinto posto per poi partir con un novo progetto el prossimo anno.E diversi gaveva scritto che l'anno non xe miga fini' e che invece no ne iera preclusi certi traguardi specie con l'organico rafforza'.

Le occasioni per scalar la classifica xe stade innumerevoli perche' tutte quelle davanti ga rallenta',compreso el Padova el Renante xe addirittura crola', l'unica che ga da un accelerada de brutto xe sta la Reggiana ma i partiva come noi o sotto de noi., e noi de ste occasioni no gavemo podu approfitar. Come mai?

Perche' secondo mi el cambio de mister ga fato rilassar la squadra mentalmente. Xe vero tuti cori de piu' ( e come te go dito questo per certi versi me fa nervi ma afari miei...)ma vedo anche che tuti cori anche un po dove cazo che i vol,e essendo casca' tute le colpe( de cossa po?dei problemi fra Sannino e Milanese? E cossa centrava la squadra? Perche el vero vulnus xe che la squadra non gavessi mai dovu' esser neanche al corrente de quei problemi)addosso a Sannino ed essendo lui nda via come el capro espiatorio, tutti a mio avviso pur tornando a dar un apporto entusiasta e a impegnarse a livello de corsa...se ga un po' deresponsabilizza' a livello de ricerca del risultato, quella tension che go senti' allentar sul forum, che iera all' insegna de " la stagion ormai xe andada cussi'" me ga parso e me par andando avanti con la guida tecnica Princivalli che se gabbi impadroni' anche della squadra, per cui i pareggi lassa el rammarico fino un certo punto,perche' comunque me go impegna' go corso ,go suda ' la maia da professionista, ma se el risultato no ariva non xe drammi ne rosigamenti ne per i tifosi ne per i giogadori ne per la dirigenza e per cui "alla fine tanto andar ai palyoff da terzi o da settimi xe la stessa roba" che tanto Milanese no pol miga lamentarse se manca i risultati, per primo lui con la scelta ( indifferente come maturada) de cambiar mister o de provocar el cambio e de meter una pezza come Princivalli ga deresponsabilizza' la squadra rispetto el finale de stagion. Insomma me par che sia cala' la tension verso el risultato la dove che la serenita' non manca( ma qualche volta quest ultima xe nemica della tension agonistica e della volonta' ferrea de portar a casa i tre punti anche con le onge e coi denti) ma no percepisso piu' fame, fame che secondo mi Sannino trasmetteva, anche magari rompendo i coioni

E la causa de tanti pareggi secondo mi xe anche questa, in una squadra che adesso come adesso xe ancora e ex novo un cantier tattico, in cui la percezion xe che tanto basta andar ai playoff, e che tanto el mister ghe vol ben a tutti e la competizion interna xe assai meno tesa.

Perche' la voia de vinzer la volonta' de no acontentarse, l'ambizion non cressi cossi' ai bordi del campo, va coltivade. E anche se te parti da quinto o da sesto ,e quindi mentalmente non xe facile no ciapar un andazzo da crociera, saria sta' importante inveze star sul pezzo comunque.

Ormai questo xe e non xe question de fortuna o meno...perche' i pai te li ciapi anche perche' no te son lucido o concentra' che la porta xe sufficientemente larga per far gol anche non proprio in angolin( diseva Rocco che  pal xe un tiro sbaglia').A mi me rimani el rammarico  de come gavessi podu' finir la stagion se Sannino gavessi affronta' coi novi innesti el giron de ritorno continuando el suo lavor che dal punto de vista tattico iera de sicuro migliore de quel de Princivalli.E penso che quel no iera proprio el momento per le cambio de guida tecnica..perche' podeva esser el momento in cui decollavimo.

Infine el campo si xe vero xe un schifo, ma le scuse come sa chi ga impara' a conosserme qua mi no le accetto mai anche se motivate...che comunque in trasferta non xe che femo prestazioni tanto diverse.

Rivar ai playoff pieni de entusaismo e determinazion saria importante...perche' non se sa mai...questa rosa secondo mi no ga precluso alcun risultato  in categoria.

Modificato da L'omo vespa
Link al commento
Condividi su altri siti

A mio modo di vedere, l' allargamento della zona playoff è assurdo e dannoso

Da' la possibilità a chi è arrivato decimo di eliminare chi è arrivato secondo, tenendo presente che una partita secca è cosa ben diversa da un turno playoff come nel basket

E come giustamente rimarcava il Vespone, può facilmente diventare una zavorra psicologica tale da trasformare in un  "successo"  l'approdo ai playoff come nona o decima di una squadra come la nostra 

Che con l' innesto di Coletti e Lambrughi dovrebbe arrivare minimo quinta

Link al commento
Condividi su altri siti

10 minuti fa, andyball dice:

A mio modo di vedere, l' allargamento della zona playoff è assurdo e dannoso

Da' la possibilità a chi è arrivato decimo di eliminare chi è arrivato secondo, tenendo presente che una partita secca è cosa ben diversa da un turno playoff come nel basket

E come giustamente rimarcava il Vespone, può facilmente diventare una zavorra psicologica tale da trasformare in un  "successo"  l'approdo ai playoff come nona o decima di una squadra come la nostra 

Che con l' innesto di Coletti e Lambrughi dovrebbe arrivare minimo quinta

Una decima per eliminare una seconda però deve vincere 2 turni in trasferta in gara secca più due turni andata e ritorno in cui si inseriscono le quarte e le terze per poi arrivare ad affrontare una seconda che inizia al quinto turno il suo cammino, mica spiccioli..

Link al commento
Condividi su altri siti

2 minuti fa, Stefanuzzo dice:

Una decima per eliminare una seconda però deve vincere 2 turni in trasferta in gara secca più due turni andata e ritorno in cui si inseriscono le quarte e le terze per poi arrivare ad affrontare una seconda che inizia al quinto turno il suo cammino, mica spiccioli..

Appunto e non se capissi ben perche' mai no dovessi esser importante arrivar piu' in alto in classifica possibile.....capisso se gavessimo la rosa della Fermana...ma noi rivando secondi o terzi gavevimo discrete chances...considera anche che venir a giogar in un stadio Rocco bel pien con la bella stagion i playoff...no xe cussi' agevole per nissun....

Go fini' sto anno per come xe anda' le robe coi tifosi e con la societa' per farme l'idea che la piazza de Trieste alla fine non xe una piazza poi cosi' tanto ambiziosa....e che fame poi non ghe ne xe cussi tanta, opur per i tifosi xe la fame ma no i ghe credi...

Link al commento
Condividi su altri siti

25 minuti fa, Guiz dice:

Secondo mi te teorizzi solamente vardando i risultadi, mentre in realtà in campo ga zercado de vinzer sempre... 

No go dito che non se ga zerca' son sicuro dela bonafede dei giogadori,del impegno ,ma forse per certi versi no gaver vinto alcune volte ga brusa' troppo poco....perche' Princivalli xe pena riva', e se tendi a proteggerlo,perche' tanto ai playoff andemo lo stesso, perche' prima iera sempre e solo colpa de Sannino e  adesso non xe colpa mai de nissun,secondo mi  xe piu' sotile el discorso..secondo mi xe vegnu' a mancar la tension,el killer istinct e l'istinto de sopravvivenza, quel robe che anche se non te meriti i tre punti te li scavi perche' se devi perche' se no buto via quel che go fato fin qua, perche' nonme dago pase tutta la settimana se no... ma no vedo cativa volonta' da parte dei giogadori...i giogadori mentalmente sta come che te li tien anche...No vinzer per una squadra che ga comunque un organico de tuto rispetto per la categoria dovessi dar fastidio...

Inveze inconsciamente el messaggio che permea l'ambiente  xe che sti pareggi va anche ben...cos' te vol dirghe a Princivalli? Niente xe riva' in corsa cussi'.Ai giogadori? Niente iera tuta colpa de Sannino e anche se i ga paregia' i ga fato el suo...alla dirigenza? Niente perche' xe la dirigenza...e cussi' se se paregia cinque volte  va ben uguale..

A mi non me va ben...

Mi voio ricordar che questa squadra ga cambia' mister nel momento in cui gaveva distrutto el Renate  in trasferta senza novi innesti...se una rosa non sta piu drio al  mister magari rugnando una partida del genere no la fa...

 

El pareggio della Juve ( che resta prima con 2 punti sul Napoli e ga fatto un filotto de vittorie impressionante  ) con la Spal xe sta vissu' come un mezo dramma dalla tifoseria,e ghe fa girar i cojoni a tuto l'ambiente bianconero a manetta .....giogadori compresi per farte capir...ma questo rendi forte un ambiente...anche se xe una gran rottura de bisi ...

scusa se tiro fora sempre la juventus ma xe solo come esempioe parlo de quel che conosso meio...ma no xe ovviamente l'unica realta' che podevo citar

Modificato da L'omo vespa
Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso, Stefanuzzo dice:

A tutti ghe ruga pareggiar con El Santarcangelo, con El Ravenna e con la Fermana, per dir le ultime che me da sai fastidio, ma no Pol darme fastidio un pareggio rivado al 94' quando ormai iero za pronto ad andar via incazzà come un treno..

A mi me ruga cinque paregi de fila. Perche' no te da fastidio de l'ultimo paregio eser andai soto come polastri in casa?

Lassa star che te la ga refada ma no te ga concluso niente de novo in calssifica.

Link al commento
Condividi su altri siti

1 ora fa, L'omo vespa dice:

Mi voio ricordar che questa squadra ga cambia' mister nel momento in cui gaveva distrutto el Renate  in trasferta senza novi innesti...se una rosa non sta piu drio al  mister magari rugnando una partida del genere no la fa...

 

El Renate al ritorno ga perso contro tutti ed i novi innesti iera za in campo...

Mai dito che la rosa non andava drio a Sannino, magari a qualchedun ghe stava sule bale, ma non ghe ga mai remado contro. Te sa benissimo, anche se a volte te fa finta de non saverlo, che xe andado via per altri motivi...

Link al commento
Condividi su altri siti

18 ore fa, Guiz dice:

El Renate al ritorno ga perso contro tutti ed i novi innesti iera za in campo...

Mai dito che la rosa non andava drio a Sannino, magari a qualchedun ghe stava sule bale, ma non ghe ga mai remado contro. Te sa benissimo, anche se a volte te fa finta de non saverlo, che xe andado via per altri motivi...

Si ma quando li gavemo incontrai no i iera ancora in crollo verticale... Cmq El fatto che sia andà via  per altri motivi no inficia quel che digo, anzi lo avvalora è mi no fazo  finta de no saverli... 

Link al commento
Condividi su altri siti

el problema de 'sta squadra xe el centrocampo, la bassa resa de porcari e bracaletti. una caterva de bale butade avanti pareria a caso. troppi lanci sbagliai e anche troppi semplici passaggi orizzontali buttadi via. pecà che in mezzo no sia nissun in grado de far un poco de ordine. risolto questo, la squadra xe bonissima, per mi

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi no. La squadra xe bona a prescindere, se non guardemo al valor assoluto ma relativo ai competitors. Xe una carenza mentale la cosa più grave, quella carenza ben evidenziada dall'omo Vespa, con el quale, quando no'l parla de Juve, quindi piuttosto raramente, me trovo d'accordo. Non semo cattivi. Lo dixeva anche Sannino,ma la cosa adesso che l'alibi non xe più, se manifesta più chiaramente.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×