Vai al contenuto

Prima de tuto mi son...


Messaggi raccomandati

  • Risposte 62
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Beh, go praticamente za risposto nel sondaggio "come parlarghe ai propri fioi".

Son triestina prima de tutto, perchè amo trieste da sempre. Perchè el triestin xè la mia prima lingua e perchè..

..ragazzi.. gavè visto come xè bella Trieste? :wub::D:wub:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

ITALIANO..ma qst è evidente..nn essendo triestin...Cmq mi sento a pari merito ITALIANO e ROMANO...l'italianità è una cosa, che può sposare benissimo con il sentimento di appartenenza a una città..ecco il mio ordine

1- ITALIANO, ROMANO

2- EUROPEO

In secondo luogo me potrei sentir anca Triestin...forse go esagerà, ma in un certo modo me sento legato a qst città, e soprattutto alla gente nata sotto l'insigne alabardata..

Link al commento
Condividi su altri siti

nel ordine: triestin, miteleuropeo, europeo, citadin del mondo :D

Ma Triestin xe la roba piu importante.... el resto xe tuta una conseguenza, con tuto el rispetto e senza voler sembrar quel che no son pero' me trovo piu a mio agio in una cita come Vienna piutosto che a Roma ...

:bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

anche mi prima de tuto go messo europeo... ben o mal credo el fato che l'europa sia più o meno unida, dopo esser sta el posto dove xe nate do guere mondiali xe una dele robe più bele de sti anni... e xe ancora mejo girarla senza dover passar confini o cambiar soldi...

Dopo de quel me sento triestin, ovviamente... :bandieraalabarda: anche se in realtà el mio sangue vien de l'istria nobilissima... :p che no xe prevista nel sondaggio :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi son l'unica, fin adesso, a sentirse Cittadina del mondo. El che no significa affatto che no sento anche la mia triestinità o la mia italianità (anche se qualche volta, con sto paese de memele che ogni tanto se trovemo, me vien un nervoso che me ciaperia e scamperia in Finlandia), solo che adoro talmente tanto le altre culture, son cussi tanto assetada de saver e de conosser e me sento cussi ben quando che viaggio che me sento davvero cittadina del mondo.. aver studia tre lingue e tre culture me ga ovviamente aiuta in questo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi son l'unica, fin adesso, a sentirse Cittadina del mondo. El che no significa affatto che no sento anche la mia triestinità o la mia italianità (anche se qualche volta, con sto paese de memele che ogni tanto se trovemo, me vien un nervoso che me ciaperia e scamperia in Finlandia), solo che adoro talmente tanto le altre culture, son cussi tanto assetada de saver e de conosser e me sento cussi ben quando che viaggio che me sento davvero cittadina del mondo.. aver studia tre lingue e tre culture me ga ovviamente aiuta in questo.

Petrarca? :D

Straquoto dalla prima all'ultima parola! Mi no me sento cittadina del mondo. Mi son cittadina del mondo. :)

Ciò non implica che non ghe tegno alla mia triestinità o alla mia stupenda città per cui nutro un amore smisurato :wub:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

NOOOoooOOooooOOoooOOOo! Cene Hai clamorosamente omesso una importantissima opzione: Io prima di tutto mi sento Istriano come i miei nonni.

L'ho imparato poco per volta e soprattutto me l'hanno fatto notare e come se un certo modo di essere avesse inspiegabilmente saltato una generazione.

Sarà che sono un pò tirato su tutto...e già il fatto che scrivo "un pò è abbastanza indicativo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Qua entra in balo ancora una volta, per quanto me riguarda l'età: Lo digo con cognizion de causa, a casa mia se parlava 3 lingue,Triestin, Italian e Tedesco, la mia vecia anche l'Inglese la mastigava.Oltre a questo la cultura della mia famiglia iera sicuramente Mteleuropea.Senza andar per le lunghe go avudo sempre la convinzion che esser Europeista, come se disi adesso, noi Triestini ierimo sa in tempi non sospetti e questo lo disi la storia. Go tralasa el fatto de SENTIRME PRIMA TRIESTIN PERCHè SARIA STA TROPPO EVIDENTE. :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Petrarca? :D

Straquoto dalla prima all'ultima parola! Mi no me sento cittadina del mondo. Mi son cittadina del mondo. :)

Ciò non implica che non ghe tegno alla mia triestinità o alla mia stupenda città per cui nutro un amore smisurato :wub:

:bye:

Petrarca in effetti!

Son contenta de trovar qualchedun che me capissi in toto :D

Link al commento
Condividi su altri siti

me rendo conto che quando vado fora de qua go difficoltà anche con l'italian...

già..brutta storia quella de esser madre lingua triestin!

cioè son orgogliosa de esserlo,però a volte me trovo in difficoltà a esprimer certi concetti in triestin o cmq ancje co parlo con non triestini me vien de parlar sempre in dialetto!

:bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

cmq me sento triestina,ma non solo x questo!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×