Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

Per certi bar e tabacchini della mia zona sta girando da alcuni giorni un foglio de raccolta firme contro un fantomatico spostamento della sede del Piccolo. Da quel che go capì i responsabili del gruppo L'Espresso, de cui el Piccolo fa parte, ga deciso sta roba per contener le spese de stampa.

No legio sai sto giornal, che reputo sai cul, ma in ogni caso no penso che i scriveria qualcosa a riguardo.

Qualchedun sa forsi qualcosa de più in merito?

Confesso che i un baretto me son fatto inzinganar e go firmado anche mi la petizion, più che altro per i posti de lavoro che andasi persi :rolleyes:

Da quel che me xe sta dito ormai sto trasferimento xe quasi sicuro...

Modificato da Stefano79
Inviato
più che altro per i posti de lavoro che andasi persi :rolleyes:

Perchè, di grazia, andasi persi dei posti de lavoro?

I pensa de spostar la sede del quotidiano de Trieste in un'altra città, regione o stato?

Inviato (modificato)

Sì, da quel che i me ga dito i pensa de spostar la sede de stampa del giornal, me par in veneto. Tipo per accorpar la stampa de più giornali del stesso gruppo, riducendo cusì i costi e el personal.

Almeno mi ve la vendo come la go sentida :(

Modificato da Stefano79
Inviato

Sì, no xe la sede della redazion ma el logo de stampa per unificar tuti i giornai del gruppo: el Piccolo no xe più un giornal indipendente e alora i paroni comanda: i edicolanti esponi la protesta disendo che stampandolo fora sede el ariverà più tardi in edicola al mattina. E zonto mi, come credè che el ariverà? su gomma su strada, imagino, de qualche tipografia veneta, cussì per contribuir al intasamento dela A4.

Però xe de notar che finora el Piccolo xe ancora a 1 € contro i 1.20 de altri giornai.

Inviato

però go anche sentido dir che un dei distributori del ns giornal el ga dito che el giornal pol partir de qualsiasi parte d'Italia purchè el rivi qua all'ora giusta.....anche sea mi me par dificile che el rivi all'ora giusta a Ts partindo , per modo de dir, de Palermo.....

Inviato

I lo stampassi a Padova.

Stemo diventando una succursale de Padova: là gavemo el smistamento della posta, la sede dell'Acegas-Aps, tra poco anche el Piccolo.

Che, per inciso, el costa poco e el val niente.

Inviato

Più robe se fa su scala local, meio xe per tuti.

Impuntarse per ste robe me par ben che sensado; stampar un giornal a Padova per Trieste xe una monada da qualsisi punto de vista.

Nonchè un ulterior motivo per no ciorghelo.

Inviato
Più robe se fa su scala local, meio xe per tuti.

Impuntarse per ste robe me par ben che sensado; stampar un giornal a Padova per Trieste xe una monada da qualsisi punto de vista.

Nonchè un ulterior motivo per no ciorghelo.

come la posta ..te spedissi una lettera da trieste x trieste e la passa par el veneto(sempre padova se non sbaglio....)i disi che i risparmia......mi non go mai capido cossa i risparmia,ma qua semo ot

Inviato

El progetto (demenziale ) iniziale diseva de spostar el stampaggio del Piccolo e e de altri giornai Padova perche el gruppo Espresso voleva unificar tutto per el solito incurabile problema de costi (minori). Adesso pareria che grazie all'interessamento de Tondo el trasferimento sarà spostado a Amaro in Carnia. La vendo come la go comprada ma pareria che questa sia la soluzion "quasi" finale. Ancora una volta la poitica del profitto vince.....evviva.!!!!! :down::down::vino::vino:

Inviato

Lanfur malefici, i ne porta via el Piccolo :D

Mah, no so cosa pensar.

Quel che me par che sia assurdo xe in ogni caso che el quotidiano de Trieste sia stampado in luogo diverso da Trieste.

No so quanto costi mantignir una rotativa, ma capiso che, essendo Il Piccolo parte de un gruppo editoriale, costi meno gaver un unico centro de stampa per diversi giornai e poi spedirli in giro. Evidentemente i gaverà fatto due conti e i costi de trasporto che vien a crearse in pù xe cmq minori che mantignir la rotativa a Trieste.

I quotidiani purtroppo de cossa vivi? De contributi statali e de pubblicità, non sicuro del "prezzo de copertina".

Ma alla fine semo sempre la... quanta gente compra el Piccolo e quanta gente in più saria disposta a comprarlo se questo podesi far restar qua la rotativa?

Ma a parte el problema de gaver el Piccolo un'ora più tardi in edicola la mattina, qua alla rotativa andassi persi posti de lavor? Saria licenziamenti?

Ma La Stampa, el CorSera, La Repubblica che no i li stampa a Trieste, a che ora i riva?

Certo, no saria più le due edizioni che xe o che almeno iera fino a qualche anno fa, che me ricordo che poco dopo la mezzanotte passava per i locali un mulo a venderlo caldo de stampa.

Mah... no so quale sia el vero problema qua.

Chi ga l'abbonamento online sicuro no se acorzerà de niente.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro