Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dopo Gheddafi, dopo Gaucci, dopo i cinesi, arriva le voci de un possibile acquisto della Triestina da parte de una cordata de imprenditori milanesi che xe sul mercato dei mobili...Berti ga confermado che xe za avviade le trattative ma che le xe ben lontane da una conclusion...

Cossa pensè?

Posted

Za el fatto che Berti confermi non me va sai... vol dir che xe robe ancora campade per aria... secondo mi le robe migliori xe quelle segrete... B)

Posted

Mi penso, inveze, che qualcosa bolle in pentola, lo gavè dito in tanti dopo che i sta cambiando el sito ufficiale, perchè proprio adesso dopo tanti anni? E me dirè mata, me lo digo anche da sola, ma gaverò nostalgia del pres. specialmente co nol sarà più in panchina, l'unico presidente che se senta in panchina. Cmq, come sempre, no ne resta altro che star ala finestra, e captar tuti i minimi movimenti.

:confused::forzaunione::aleunione::forzamuli::unione2::bandieraalabarda:

Posted

personalmente posso solo dir che me basta che sia gente seria (che i sia de Trieste o de altra parte d'Italia cambia poco se te son persona a posto) e che paghi regolarmente i stipendi e che no mandi a remengo la squadra in poco tempo....se no sbalio ghe semo za pasadi per sta strada...e saria legittimo sperar de no tornarghe più.

Posted
Za el fatto che Berti confermi non me va sai... vol dir che xe robe ancora campade per aria... secondo mi le robe migliori xe quelle segrete... B)

Ghe ne gavemo sentide tante, una de più...

Anche mi penso che se el Pres. gavessi negà saria sta più probabile che vegni fora qualcossa

Posted
... e che no mandi a remengo la squadra in poco tempo....

Beh.. se xè possibile saria el caso che no mandi a remengo tutto anche dopo tanto tempo! :D

:bye:

Posted

Anche ieri sera i ga continuado a ripeter che la trattativa con sti milanesi podessi esser rivada a un punto cruciale...ma forsi xe i giornalisti che no bevi col tappo :D

Spetemo ah... :bye:

Posted

Pararia che le trattative con l'IPG sia za a buon punto...Berti in un primo momento restassi al timon della società, supportado dai nuovi imprenditori milanesi...

Posted
Pararia che le trattative con l'IPG sia za a buon punto...Berti in un primo momento restassi al timon della società, supportado dai nuovi imprenditori milanesi...

IPche???? Chi ne sa qualcosa?

d.

Posted
IPG è una società immobiliare che aveva già interesse a costruire qualcosa in regione...

una miliardata di Thank you, come fosse un BOT :D

ciauz!

d.