SandroWeb Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Il 22 gennaio 2011 chiuderà la Upim di Largo Barriera, dovuta a un calo drastico delle vendite. Molto probabilmente, al suo posto, verrà messo in opera un nuovo supermercato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 bruta notizia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puntina Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Il fatto che strutture cosi' debbano chiudere, fa veramente pensare. Dispiace per qualche dipendente che restera' forse a "piedi". Mi chiedo: ma i piccoli negozietti della citta', come fanno a resistere alla crisi. Tutelerei gli imprenditori minori(di fronte mi sembra ci sia gia' una coop ???)destinando l'immobile ad altro uso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted December 29, 2010 Author Report Share Posted December 29, 2010 In realtà, da quanto si evince dal quotidiano locale, nessuno degli attuali dipendenti finirà per strada...e questa è già una buona notizia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Beh, se se riva a garantir el lavoro ai dipendenti no ghe vedo niente de mal. Xe troppi negozi de vestiti in giro, poco de far, se uno de questi vien convertido in qualcosa de più redditizio no vedo el problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Beh, se se riva a garantir el lavoro ai dipendenti no ghe vedo niente de mal. Xe troppi negozi de vestiti in giro, poco de far, se uno de questi vien convertido in qualcosa de più redditizio no vedo el problema. Perchè , de supermercati non ghe ne iera già bastanza? comunque i xè stai furbi a tirar fin le feste e far la liquidazione prima dei saldi dei concorenti mi me dispiaxi un pò perchè avevo sempre trovato un buon raporto qualità-prezo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Perchè , de supermercati non ghe ne iera già bastanza? Beh, ma almeno quei vendi qualcosa de socialmente più indispensabile de cravatte e reggicalze Che poi per uno che sta proprio in centro no xe che ghe ne sia cusì tanti. La concorrenza sui beni primari pol solo che far ben alla salute, secondo mi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Secondo mi, in una location del genere (centrale, semi-pedonal, visibile, bus, etc..) o ghe xe qualcossa drio (niente investimenti, banche, etc), opur xe semplicemente un altro caso de inettitudine e poco acume comercial. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Visto che mi la frequentavo, devo dir che za, come anche el Upim in corso, i ga cambiado col tempo e no i xe più al altezza de una volta. No mal, ma inferior a quel in corso, la sezion vestiti ( mi seguo quela per donne), come migliaia de altri negozi e negozietti la sezion "bellezza"- anni e anorum che la sezion drogheria no esisiti più...un per de zogattoli, modestissima cancelleria e le bela sezion "casa2 dove che per anni go fato la spesa iera ridotta a un per de scaffai e del resto la ospitava mobili e tovaie Croff. no più pignate, tecini, pirofile.. e tanta bela roba che nei anni compravo. Insoma, i sera quel che iera za el ombra del Upim de una volta. E in più mal frequentado, che un per de anni fa mentre che vardavo maie i me ga sfilado el portafoglio dela borsetta. Me ga tocado rifar TUTTO: carta de identità, patente, carte de credito, bancomat... dopo un per de settimane .. i lo ga ritrovado e portado in questura , senza, i bori, ovvio. Ma intanto mi gavevo dovudo andar in giro per uffici.. denunce, duplicati.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nona Picia Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Xe vero che Upim no xe più quel de una volta, che gaveva bela roba de tute le qualità e generi senza aver prezzi esorbitanti....me dipsiasi per mia nuora che, lavorando per una cooperativa de pulizie de fora, probabilmente, per no dir sicuramente, la resterà in strada...Iera pochi i soldi che la ciapava, ma i iera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 me dipsiasi per mia nuora che, lavorando per una cooperativa de pulizie de fora, probabilmente, per no dir sicuramente, la resterà in strada... giusto ghe pensavo, come che la sia colegada col suo lavor, ma se la lavora per una coooperativa diferente, i troverà de far lavori sicuro in altri loghi vizin.. adesso i apalta assai le pulizie e no xla e direttamente dipendente dela Upim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts