Malto Posted June 29, 2005 Report Posted June 29, 2005 Go verto questa discussion cussì qualunque curiosità gavè sul Giappone, sulla vita in Giappone, sui giapponesi ecc, feme domande qua, e tignimo l'altra discussion per le foto e i commenti sulle foto! B) chiedeme pur TUTTO, sarò felicissimo de risponderve SEMPRE!!!! a presto amici Malto Quote
remly Posted June 29, 2005 Report Posted June 29, 2005 visti i record di consumi di energia elettrica degli ultimi giorni e il desiderio più o meno nascosto di tornare al nucleare anche in italia (che tanto l'enel già possiede centrali nucleari all'estero), volevo sapere cosa si dice e si pensa in proposito del nucleare in Giappone, che è uno dei paesi con il più alto numero di centrali di questo tipo. Quote
Malto Posted June 29, 2005 Author Report Posted June 29, 2005 Mah in realtà da parte delle persone comuni l'interesse è scarso...l'importante è mantenere lo stile di vita e il tenore di consumo di energia elettrica e perciò al giapponese medio non importa come viene prodotta l'energia elettrica, basta che ci sia! E qui funziona TUTTO a energia elettrica (riscaldamento, condizionatori, cusina...). Insomma, ben venga il nucleare! Va detto inoltre che grazie al nucleare il Giappone è completamente autosufficiente. In ogni caso ultimamente in periodi particolarmente difficili (estate) quando i consumi salgono in maniera terrificante si istituiscono alcune "giornate del risparmio energetico" dove si spengono i condizionatori. Anche la proposta di Koizumi di andare al lavoro in maniche di camicia ci fa capire come l'attenzione dei giapponesi verso i problemi energetici stia aumentando. Quote
cenerentola82 Posted June 29, 2005 Report Posted June 29, 2005 E no xe mai stadi incidenti nele centrali? Visto anche che la zona me par la sia estremamente sismica? Quote
Tirabaralla Posted June 29, 2005 Report Posted June 29, 2005 Per quanto si diceva del clima... Non sapevo che Kyoto avesse una posizione così simile a Firenze (tra l'altro sono gemellate! ). Cmq si vede che questo tipo di posizione (con corsi d'acqua ma circondata da campagne e in una vallata, quindi protetta) era favorevole allo sviluppo di una civiltà fiorente... Grazie delle info, Malto Quote
Malto Posted June 30, 2005 Author Report Posted June 30, 2005 E no xe mai stadi incidenti nele centrali? Visto anche che la zona me par la sia estremamente sismica? Beh in realtà xe stadi dei incidenti, ma mai grossi e mai a causa dei terremoti...in genere per negligenze e operazioni sbagliade. Comunque i reattori nucleari giapponesi xe tutti de tipo "occidentale" a quanto ne so, e dovessi esser pieni de sistemi de sicurezza (anche perchè no i ghe servi per far bombe) Quote
Stefano79 Posted June 30, 2005 Report Posted June 30, 2005 Come xè le bollette della luce la de voi? In proporzion alle paghe costa de meno che in Italia? Solo per saver se sto nucleare convien veramente... Quote
Malto Posted June 30, 2005 Author Report Posted June 30, 2005 Guarda, a mi me vien ogni mese 16 euro de luce, contando che uso el forneleto eletrico per colazion e cena e el condizionator alla sera e alla mattina no me sembra mal... forsi funziona veramente! Quote
Stefano79 Posted June 30, 2005 Report Posted June 30, 2005 ...vedi ti Se za prima iero favorevole al nucleare deso pode immaginarve...16 euro, ve rende conto!? Te va fora una sera a ciorte una pizza e do birre e xè come se te gavesi paga la bolletta.....Magari in Italia una roba del genere Quote
Ghost Posted June 30, 2005 Report Posted June 30, 2005 Za cusi gavemo sprechi vergognosi. Se l'energia costassi veramente cosi poco anca qua... saremo come in giapon con le mascherine per respirar in città . Sprechi e magna magna delle società son questi i problemi energetici dell'italia. Quote
Malto Posted June 30, 2005 Author Report Posted June 30, 2005 Ma te sa che invece le mascherine no i le usa come pensemo noi per proteggerse dall'inquinamento? Le città in Giappone xe moooolto più grandi delle nostre, ma no le xe più inquinade delle nostre, forsi meno! Le mascherine i le usa quando i ga rafredor, per no trasmetterghe i microbi in giro alle altre persone stranudando e tossindo!!! Quote
Tirabaralla Posted June 30, 2005 Report Posted June 30, 2005 Boh... noi no gavemo condizionator ma mi pago tipo un 25 euri a boletta (quindi do mesi), cioè 12,50 al mese. Tegno aceso el pc tuto el giorno, praticamente e femo tute le altre robe normali. No xè che sparagnemo. Ehm... no xè che no gavè idea de quando spendi la vostra famija, muli? Quote
Stefano79 Posted July 1, 2005 Report Posted July 1, 2005 Boh... noi no gavemo condizionator ma mi pago tipo un 25 euri a boletta (quindi do mesi), cioè 12,50 al mese. Tegno aceso el pc tuto el giorno, praticamente e femo tute le altre robe normali. No xè che sparagnemo.Ehm... no xè che no gavè idea de quando spendi la vostra famija, muli? Eh...mi pago un poco de più de 12 euro al mese [OT] Te son "onnipresente" anche ti [OT] Quote
trert Posted July 1, 2005 Report Posted July 1, 2005 beh..ma quindi cossa ve lamentè che paghemo sai??? Quote
Starlite Posted July 1, 2005 Report Posted July 1, 2005 Si no go capì nianche mi Cmq a mi me vien bollettoni... E tignimo presente che probabilmente qua gavemo anche mille tasse, tassine, imposte, impostine, po' esendo praticamente monopolio ancora el prezo no xe reale, xe pur sempre quasi ancora parastatale o parapubblico... te ga voia... Comunque... go visto che i sta per cominciar la sperimentazion del novo Shinkansen con le orecie per le frenade de emergenza Ah.. no so se qualchedun gaveva za domanda' ne l'altra discusion.. ma i giappo i te par cusi' pervertidi come che se li pitura? Quote
Stefano79 Posted July 1, 2005 Report Posted July 1, 2005 Eh...mi pago un poco de più de 12 euro al mese Cito mi stesso Intendevo dir che anche a casa mia riva bollette bastanza pesanti..... Quote
trert Posted July 1, 2005 Report Posted July 1, 2005 mi me fa morir.. co te usi poco niente la luce e te vien la bolletta.. consumo luce 1euro.. tasse +10% +iva 20% +tasse sull'iva 90% ecc ecc.. Quote
Malto Posted July 2, 2005 Author Report Posted July 2, 2005 Ah.. no so se qualchedun gaveva za domanda' ne l'altra discusion.. ma i giappo i te par cusi' pervertidi come che se li pitura? SIII!!!! Quote
Juliet Posted July 2, 2005 Report Posted July 2, 2005 come te go za domandado (anke se nn te go posto una domanda specifica...) come xe el raporto dela popolazion con l'Imperator? ke funzioni el svolgi? ecc. Quote
trert Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 muli.. go chiesto a mio papà .. noi paghemo 75 euri al mese de bolletta.. come fe a pagar cussi poco?? vabbe che gavemo due pc verti 24 su 24 ed una casetta.. però cribbio.. 50 euro in più.. Quote
Stefano79 Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 muli.. go chiesto a mio papà .. noi paghemo 75 euri al mese de bolletta.. come fe a pagar cussi poco??vabbe che gavemo due pc verti 24 su 24 ed una casetta.. però cribbio.. 50 euro in più.. Sicuro che no sia 75 euro ogni due mesi? De solito le bollette xè bimestrali... 75 al mese me par tanto.....però in effetti 2 PC 24 su 24 Quote
trert Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 se te calcoli.. due pc.. uno con alimentator de 500W l'altro 400W... in totale 8 HD che lavora.. energia per la pompa per bagnar l'erba.. si.. cmq son sicuro che sia al mese.. Quote
Malto Posted July 4, 2005 Author Report Posted July 4, 2005 come te go za domandado (anke se nn te go posto una domanda specifica...) come xe el raporto dela popolazion con l'Imperator? ke funzioni el svolgi? ecc. Cara Juliet, el rapporto dei giapponesi con l'imperator xe parecchio distante, ormai...dopo la guerra se ga ridimensionado e el livel xe quel della monarchia inglese, funzioni de rappresentanza, gossip, e el paese lo governa Koizumi (ahia...) E PENSAR CHE EL IERA EL DIO IN TERRA, L'ANIMA STESSA DEL GIAPPONE!!! Quote
cenerentola82 Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 Eh. No xe più imperatori de una volta. Me ricordo mi co iera povero nostro Franz... Quote
Recommended Posts