Vai al contenuto

Grigliata in riva al mare


Messaggi raccomandati

Come xè za sta proposto, verzo sta discussion per tutti quei che gavesi voia de organizzar una serata in spiaggia tra amici, griglia, carne e birete. Magari se podesi rivar za de pomeriggio, far el bagnetto e dopo prepararse per la zena. Cusì da esser sicuri de becar i posti migliori, perchè d'estate xè più de una compagnia ad aver sta idea :D

Dirìa che se pol far un venerdì o sabato sera...

Per el posto mi consiglierìa là dei Filtri o a Canovella...xè tranquillo e xè meno probabile trovar el pienon come a Sistiana-cave.

Allora, chi ghe sta?

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 121
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

beh.. sistiana cave anche se xe gente xe tanti postisini dove metterse..

tra tutti xe quel che me ispira de più..

xke i filtri desso ghe xe el local che fa za robe in riva al mar mentre alla canovella xe longhi de raggiunger.. anche se tra tutte xe la piu appartada dove poder far griglia.

ma la guardia costiera tollera le grigliate?? o xe come x i falò??

Link al commento
Condividi su altri siti

Xè sempre meio zercar de far el fogo su una conca in modo che dal mar se vedi el meno possibile (anche se comunque se vedi). Comunque a quell'ora le motovedette dovesi esser in porto...Xè quele classiche robe che no se podesi far ma alla fine fa tutti...mi personalmente no go mai visto che i vegni a controllar. In fin dei conti el mar xè de tutti e finchè un sta là senza lassar scovaze no vedo el problema...

Link al commento
Condividi su altri siti

Te gavesi ti una griglia a gas da portar? Mi son sprovvisto purtroppo...

Comunque se rivemo metter insieme un gruppetto come quel del meeting o del Triskell (come numero intendo) sarìa l'ideale per una roba del genere.

L'altro anno iero a una mega grigliata in Friuli, ierimo una trentina de lori...alla fine se formava gruppetti separati de 7 o 8 persone...xè pecà.

Ad ogni modo sollecito tutti a dar la disponibilità!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

bon dei...anche se el periodo xe nero me uniso al gruppo,meio dopo el 25 per mi (paga) prima disemo che son con l'acqua alla gola anche se podessi attinger alle riserve postali che me impongo sempre de non tocar. per el giorno mi me andassi ben de venerdì o sabato ma devo veder co torno sul lavor che non me gabbi cambià el turno.

Link al commento
Condividi su altri siti

bon dei...anche se el periodo xe nero me uniso al gruppo,meio dopo el 25 per mi (paga) prima disemo che son con l'acqua alla gola anche se podessi attinger alle riserve postali che me impongo sempre de non tocar. per el giorno mi me andassi ben de venerdì o sabato ma devo veder co torno sul lavor che non me gabbi cambià el turno.

Penso che no ghe sarà problemi de soldi...no xè come andar a zena fora. Per le grigliate in spiaggia se va a far la spesa in supermercato e metendo alla grande 10 euro a testa te magni e bevi come un suin :D , xè questo el bel.....amici, aria aperta, mar...e se spendi pochissimo! Per mi xè el modo migliore per passar una serata estiva :ok:

Link al commento
Condividi su altri siti

Iaga sperò te stia parlando de portar un po de babe :p

Magari arriviam ad una composizione paritaria.

Qualcuno di voi è un bravo fuochista?

Magari Stefano e qualcun altro chitarrato può portare il necessario far un po d'intrattenimento.

Cosè una grigliata al mare senza una chitarra?

Link al commento
Condividi su altri siti

Iaga sperò te stia parlando de portar un po de babe :p

Magari arriviam ad una composizione paritaria.

Qualcuno di voi è un bravo fuochista?

Magari Stefano e qualcun altro chitarrato può portare il necessario far un po d'intrattenimento.

Cosè una grigliata al mare senza una chitarra?

Per el fogo Trert proponeva la griglia a gas...(no so se la ga lui) seno in qualche maniera se rangemo...

Per la chitarra posso anche portarla ma son sai cisto...no la toco da un paio de mesi :down: , però, se i vien, pol sempre sonarla Jazz o Matt che da quel che go capì i xè salidi spesso sul palco :rotfl:

P.S. caverò quela foto dal mio profilo, a scanso d'equivoci :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

allora, go due griglie a gas, ma una bombola sola..

per quanto riguarda la data a mi me va alla perfezion qualsiasi giorno prima del 10 agosto che poi parto.

come fuochista no me la cavo mal anche se xe meio no verzer fuochi.. meio el gas!

Link al commento
Condividi su altri siti

Ottimo per la griglia Trert.

Mi dirìa che se pol za fissar una data de riferimento, in modo che chi vol partecipar possi organizzarse per tempo. Ve va ben SABATO 30 LUGLIO?

Perchè tra gli interessati che go sentido, alcuni ga esami nelle prossime settimane e altri no pol in agosto.

Calcolè un pomeriggio al bagno e una nottata da sballo in spiaggia :rotfl:

Postè la vostra partecipazion, me raccomando!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

bon!

iniziemo con le iscrizioni allora!!

femo prezzo a testa oppur che ognidun porti qualcossa?? mi diria 8euri a testa.. xe piu facile!

iscritti:

Stefano79

trert

tommy781

altri??

mi porterò anche un due esterni/e vedemo.. piu semo piu se magna e bevi!

ah si.. per stefano! mi el mezzo lo go.. se volè..

Link al commento
Condividi su altri siti

bon!

iniziemo con le iscrizioni allora!!

femo prezzo a testa oppur che ognidun porti qualcossa?? mi diria 8euri a testa.. xe piu facile!

altri??

mi porterò anche un due esterni/e vedemo.. piu semo piu se magna e bevi!

ah si.. per stefano! mi el mezzo lo go.. se volè..

Dirìa che se pol far colletta tipo 8 euro a testa...xè più comodo

Grazie per l'auto :ave:

Per gli esterni.....mi preferirìa "esterne" :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×