Vai al contenuto

Dubbio Universitario


Eppy

Messaggi raccomandati

Comunicazione paga solo se te se sposti de Trieste... Milano per esempio. Mi son laureada da 9 mesi e fazo solo lavoretti tipo bar e roba del genere... e come mi xe messi tutti quei che no vol o no pol spostarse.

Te cito appieno...mi son al terzo anno de comunicazion, e so za che se no anderò via de Trieste sai poco farò. Per fortuna che la voia de spostarme xè tanta...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go gavudo la fortuna de sceglier ben dato che go fato una facoltà che me piaseva (scienze statistiche attuariali) e che, almeno all'epoca, assicurava grosse possibilità de lavoro.

El rovescio della medaglia xe el fatto che le migliori posibilità non vigniva certamente da TS per cui go dovudo "accomodarme" sul treno e migrar a ovest.

Ormai xe 13 anni che son via e ve posso assicurar che ancora oggi uno dei momenti più bei xe quando dal treno (o più spesso dalla machina) se riva sula costiera e se vedi el mar.

I disi che i triestini xe legadisimi a Trieste. Per mi xe vero! Per questo, Frencie, me stupisi la "tanta voia" de spostarte che te ga.

Che tipo de paradiso te pensi de trovar lontano de Trieste?

Indubbiamente ghe xe tante robe nele grandi città del nord (e non solo del nord) che a Trieste no esisti (specialmente per quanto riguarda negozi, opportunità, spettacoli), ma te posso assicurar che quando te paragoni la qualità dela vita tra TS e, ad esempio, MI .... beh, no xe storia e te accetti anche el fatto de trovar sempre i negozi chiusi ale 7.30.

:bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go gavudo la fortuna de sceglier ben dato che go fato una facoltà che me piaseva (scienze statistiche attuariali) e che, almeno all'epoca, assicurava grosse possibilità de lavoro.

Orca.. che coraggi!! :D mi co go visto i esami me xè vegnù un colpo.. :D

Eh.. tutti no xè boni de far tutto! :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×