Jump to content

Recommended Posts

Posted

Raga!

go un dubbio enorme.

Ormai me accingo a far la quinta liceo al bel Oberdan B)

ma un dubio me tormenta...

CHE FACOLTA' VADO A FAR?

Pensavo Filosofia...

...ma m'hanno vivamente Sconsigliato.

se xe quachidun che ga fato o che conosci un poco meio sta facoltà o comunque psicologia ed affini...

...me podesi dar qualche info?

Grassssie!

Posted

Infatti...

Filosofia xè sicuramente una materia affascinante, ma ga "0" probabilità de trovar lavor. Cerca de trovar una facoltà in maniera da unir l'utile al dilettevole :D

:bye:

Posted

le unike facoltà ke ancora "paga" xe ing. arch. e scienze (tipo biologia sperimentale o cmq ke se leghi ala ricerca).

quel ke te piasi ti xe sai interessanti ma almeno alo stato atuale nn te dà sai ocasioni de lavor.

un consiglio...va a lavorar ke te ga più sodisfazioni...

Posted
un consiglio...va a lavorar ke te ga più sodisfazioni...

Eh...a livello de soddisfazione sul lavoro xè sai dura.

Mi ormai lavoro da anni e me pento de aver molà l'università...

Anche se conoso tanti laureati con tanto de master, guru ecc che xè lavoratori precari come mi :D

Posted
Raga!

go un dubbio enorme.

Ormai me accingo a far la quinta liceo al bel Oberdan B)

ma un dubio me tormenta...

CHE FACOLTA' VADO A FAR?

Pensavo Filosofia...

...ma m'hanno vivamente Sconsigliato.

se xe quachidun che ga fato o che conosci un poco meio sta facoltà o comunque psicologia ed affini...

...me podesi dar qualche info?

Grassssie!

Anche io volevo far filosofia. Ma dato che il lavoro non ce n'è ho cercato un latra via per saziare la mia curiosità di scoprire il come funziona l'universo.

Ingegneria dei Materiali che apparentemente non centra nulla :p

Giusto mix di tecnologia e teoria ti da i mezzi per capire il come (teoria) ed il perchè (ptratica).

E poi femo le cene di dipartimento :)

Posted

mi lavoro.. ma no me ne pento.. mi te consigliassi de far (come tutti) qualcossa che te servi a trovar lavoro, magari per filosofia un doman te pol laurearte lo stesso se proprio te piasi tanto!

Posted
ah... mi te consiglio ingegneria dei materiali che xe i piu' fighi de tuti biggrin.gif

se parlemo dei prof son d'accordo

x quel che riguarda la facoltà de sceglier, dipendi se cerchi qualcosa che ti possa dare un lavoro (e allora concordo con gli altri) o se preferisci la vita da universitario.

Forse x coniugare le due cose potresti fare interpreti, a patto che ti interessi

Posted

de sicuro lauree tecniche te da maggiori sbocchi nel mondo del lavor,lauree classiche te chiudi invece un mucio de porte, xe tantissimi laureadi in lettere,filosofia e psocologia che dopo la laurea i devi accettar lavori che non xe quei per cui i ga studiado e in cui i vien pagadi alla pari dei diplomadi perchè non xe richiesto un titolo de studio alto.

tien sempre presente ste robe:

-scegli una roba che te piasi

-valuta ben se te darà uno sbocco lavorativo

-l'università costa e tanto,probabilmente te la pagherà i tuoi,sii sicuro de non buttar i loro soldi, nel senso che te devi capir al più presto se la facoltà che te sceglierà xe quella giusta per ti.

bona fortuna.

Posted

piccolo appunto :offtopic: per tommy e ghost :

EPPY, xe el nick de una mula, no de un mulo :D lo dico, solo perche a legger i vostri post no me pareva tale :linguaccia:

Posted
Eh...a livello de soddisfazione sul lavoro xè sai dura.

Mi ormai lavoro da anni e me pento de aver molà l'università...

sarà l'esperienza negativa ke go avudo dell'università...ma ripeto ke lavorar te dà sodisfazioni; te se fa SOLO le tue ore te ciapi un do bori ke mal nn te fa e nn te ga de pensar ad altro. s

opratuto de sti tempi ke una laurea nn fa la differenza per trovar un lavor nn val la pena butar via tempo e soldi.

Posted
piccolo appunto :offtopic: per tommy e ghost :

EPPY, xe el nick de una mula, no de un mulo :D lo dico, solo perche a legger i vostri post no me pareva tale :linguaccia:

:confused:

Ok.

Riformulo:

Interpreti o comunicazione se cerchi tante amiche da presentarci :)

Posted

Filosofia xè materia de facoltà del lettere, che però non te da tanti sbocchi. Te podessi buttarte su Comunicazione o su Educazione.

Oppur te va a Scienze Politiche dove te ga la possibilità de inserir esami che pol anche non centrar un cavolo con la facoltà e te se metti filosofia!

Posted
piccolo appunto  :offtopic:  per tommy e ghost :

EPPY, xe el nick de una mula, no de un mulo :D lo dico, solo perche a legger i vostri post no me pareva tale  :linguaccia:

:confused:

Ok.

Riformulo:

Interpreti o comunicazione se cerchi tante amiche da presentarci :)

:rotfl::rotfl::rotfl: cussi va molto mejo!!! quoto el consiglio de Ghost, allora :clap:

• 2 weeks later...
Posted

ve perdono ve perdono.

ameto che dal nick no se capisi...

(grazie Matt per la precisazion :ehsi: )

comunque ora vederò un po' cosa far...go ancora qualche meseto de tempo, grazie comunque a tuti per la risposta :bye:

Posted

Mi no me pongo ancora sti problemi...... :punk: :punk

E co sarà el momento vederò....ora come ora non andassi neanche con una pistola alla tempia :foracolcul:

Anche se so che me serviria

Posted
Filosofia xè materia de facoltà del lettere, che però non te da tanti sbocchi. Te podessi buttarte su Comunicazione o su Educazione.

Oppur te va a Scienze Politiche dove te ga la possibilità de inserir esami che pol anche non centrar un cavolo con la facoltà e te se metti filosofia!

Comunicazione paga solo se te se sposti de Trieste... Milano per esempio. Mi son laureada da 9 mesi e fazo solo lavoretti tipo bar e roba del genere... e come mi xe messi tutti quei che no vol o no pol spostarse.