Vai al contenuto

Nella mente dell'assassino


saretta

Messaggi raccomandati

Sabato sera visto el tempo non savevo cosa far... son andada in cine a veder "Nella mente dell'assassino". Bel! Ma ragazzi che salti sulla sedia!

Xè un thriller ma da cardiopalma..... In una scena in particolare, el mulo vicin de mi ga tira un urlo... mi son stltada dosso de mio moroso, paura!

Non so se gave letto la trama cmq se tratta de una squadra de agenti dell'Fbi che devi esser addestrada per i casi de omicidio e sequestro più ingarbugliati. Così i vien mandadi su un isola per l'addestramento e la succedi de tutto.

Ande a vederlo. Merita!

E dopo che lo gave visto ne riparlemo che non go capi una roba!

Link al commento
Condividi su altri siti

Lo go visto anca mi Sabato sera, ma no iera tanto de paura.

Iera figo zercar de capir chi che podeva esser el maniaco...

La scena più figa iera quela de la mula che la fuma la cicca, Saretta sà de cosa parlo.

Comunque merita de cagarse: andelo a veder perché xe una sfida capir chi che pol eser l'assasin!

Link al commento
Condividi su altri siti

...la scena del burattin me pareva la più figa, anche se me ga fatto un pò impression....

Mi stavo per vomitar... :blearghh:

Comunque mi puntavo sul nero...

Ma me piaxeria capir come l'assasin ga rivado a piazar tute le trappole. Lasa star dopo el caffè... Quele prima del caffè come le ga messe? El saveva za che i andava tuti la? E quando ghe xe andado lui? Boh?!? :confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×