Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sabato sera visto el tempo non savevo cosa far... son andada in cine a veder "Nella mente dell'assassino". Bel! Ma ragazzi che salti sulla sedia!

Xè un thriller ma da cardiopalma..... In una scena in particolare, el mulo vicin de mi ga tira un urlo... mi son stltada dosso de mio moroso, paura!

Non so se gave letto la trama cmq se tratta de una squadra de agenti dell'Fbi che devi esser addestrada per i casi de omicidio e sequestro più ingarbugliati. Così i vien mandadi su un isola per l'addestramento e la succedi de tutto.

Ande a vederlo. Merita!

E dopo che lo gave visto ne riparlemo che non go capi una roba!

Posted

go giusto de andar in sti giorni in cine!!! e no savevo cossa andar a veder...quindi credo seguirò el tuo consiglio!!!

pena lo vardo ne parlemo

Posted

Lo go visto anca mi Sabato sera, ma no iera tanto de paura.

Iera figo zercar de capir chi che podeva esser el maniaco...

La scena più figa iera quela de la mula che la fuma la cicca, Saretta sà de cosa parlo.

Comunque merita de cagarse: andelo a veder perché xe una sfida capir chi che pol eser l'assasin!

Posted

Ma ti te gavevi già capi prima chi podeva esser l'assasin?.... mi non ghe iero miga rivada eh..

la scena del burattin me pareva la più figa, anche se me ga fatto un pò impression....

Posted
...la scena del burattin me pareva la più figa, anche se me ga fatto un pò impression....

Mi stavo per vomitar... :blearghh:

Comunque mi puntavo sul nero...

Ma me piaxeria capir come l'assasin ga rivado a piazar tute le trappole. Lasa star dopo el caffè... Quele prima del caffè come le ga messe? El saveva za che i andava tuti la? E quando ghe xe andado lui? Boh?!? :confused:

Posted

Esatto sta proprio la l amia incognita... come cavolo e soprattutto quando ga riva piazzar la prima trappola??!! Tipo... tutti i cosini del domino... miga ghe ne iera 5..no? Mi questo non capiso...

Posted

se volè parlar del film cussi esplicitamente, basta crear una nova discussion, col tag [recensione] e dentro parlarghe in maniera diretta, cussi un utente interessado no rischia de legger qualcossa che no vol!

Posted

Go visto ieri sera!!!

Veramente bel, a chi ghe piasi i thriller, consiglio de andar a veder.

e desso verzo un altra discussion deove parlar con chi che ga visto. :ehsi: