Jump to content

Recommended Posts

Posted

So che no el xe tra le scelte cmq......IVO IVO!IVO IVO! IVICA MARIIIIIIIIC! :ave::ave:

A parte questo fuori programma....penso che Laezza gabi tutte le carte in regola per esser el novo capitano!

Posted

Sicuramente diria Laezza, ma visto e considerato che Corvo xe stà capitano della passata stagione, i gradi ghe vegnerà rinnovadi...forse per responsabilizzarlo de più, sperando che non fazi la stagion de guano che ga fatto in B2

Posted

Vado controcorrente e voto Corvo, che pur gavendo giogado a volte veramente mal :incazzado: penso sia el leader naturale de questo gruppo.

Laezza iera el capitano ideale della squadra de qualche anno fa (che rimpiango vivamente). :bandieraalabarda:

A volte el capitano non xè necessariamente el più bravo. In fin dei conti Laezza gaverà anche una storia con la nostra maia e come attacamento non se discuti, però el ritorna appena 'sto anno, dopo tanto tempo.

Inoltre penso che Corvo ghe restassi mal se non fossi più lui el capitano, e in tal caso el podessi giogar ancora pezzo (se pol esser possibile! :D ). :bye:

Posted
Vado controcorrente e voto Corvo, che pur gavendo giogado a volte veramente mal :incazzado: penso sia el leader naturale de questo gruppo.

Laezza iera el capitano ideale della squadra de qualche anno fa (che rimpiango vivamente). :bandieraalabarda:

A volte el capitano non xè necessariamente el più bravo. In fin dei conti Laezza gaverà anche una storia con la nostra maia e come attacamento non se discuti, però el ritorna appena 'sto anno, dopo tanto tempo.

Inoltre penso che Corvo ghe restassi mal se non fossi più lui el capitano, e in tal caso el podessi giogar ancora pezzo (se pol esser possibile! :D ). :bye:

Mi go votà Corvo e son totalmente d'accordo con Beck's. Anche se Pino el me fa incavolar molto spesso :incazzado: no saria stado giusto tirarghe via i gradi per Laezza. Pino ga più esperienza e l'anno scorso ga dimostrà de ciaparse a cuor tutti i suoi giogadori (lo ga confermado lori stessi). Quando naseva rissa, lui iera sempre in prima fila, pronto a difender tutti. :ehsi:

:bye::bye:

Posted

Dirò forsi una cazzada: metti che Corvo se svei grazie al binomio con Laezza? Fanta-basket? No xe dito....Se parlava tanto che Corvo gavessi bisogno de un "psicologo" nello spogliatoio, i xe entrambi napoletani, i se conossi molto ben, magari che... :rolleyes:

Posted
Dirò forsi una cazzada: metti che Corvo se svei grazie al binomio con Laezza? Fanta-basket? No xe dito....Se parlava tanto che Corvo gavessi bisogno de un "psicologo" nello spogliatoio, i xe entrambi napoletani, i se conossi molto ben, magari che... :rolleyes:

Dio dassi! Saria sempre ora che' l se svei! :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Posted

La domanda iera qual capitano preferi'.. ovio che no se pol dirghe a Corvo "me spiasi adeso xe nello" .... go za dito tropo su corvo spetemo de vederlo in campo prima de dir altro :D

Posted

Anche mi son a favor de Corvo, primo per la continuità, no se pol meter de parte uno perchè xe rivà un altro che venti ani fa zogava qua; e po anche perchè come capitan el ga fato ben, per riconoscimento unanime dei zogadori. E questo c'entra poco col rendimento in campo, su cui del resto son fiducioso. Se in B1 el podeva aver l'impresion de eser un zogador che no ga bisogno de impegnarse perchè el xe de categoria superior, sto anno el dovessi aver capì che no se cussì, e semo anche in una categoria più su

Posted

SandroWeb Inviato il 27 agosto 2005, 18:01

Dirò forsi una cazzada: metti che Corvo se svei grazie al binomio con Laezza? Fanta-basket? No xe dito....Se parlava tanto che Corvo gavessi bisogno de un "psicologo" nello spogliatoio, i xe entrambi napoletani, i se conossi molto ben, magari che... 

Magari! Comunque siccome nell'ultima partida Corvo gaveva giogado ben, piazzando quella tripla proprio quando ierimo sotto de 7 (credo alla fine del terzo quarto), me xè rimasto nei suoi confronti un bon ricordo :punk: . Nonostante che in certe partide :incazzado: