Maurizio72Ts Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 Prendendo spunto da una notizia leta da qualche parte (no steme domandar dove... ) , ve chiedo el vostro parer su dove saria preferibile far la Fiera de San Nicolò visto che (sembra) la zona, dove che de solito la se svolgi, sia interesada da dei lavori de riqualificazion. Cita
Matt Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 piazza Grande-piazza della Borsa. o no? Cita
tuxav Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 la fiera devi restar in viale... x tradizion... xe za bastanza e trope barache in zona p.za borsa/s.antonio x barcolane baviselee & co.... Cita
saretta Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 A dir la verità non saveria proprio.... xè semre stada fatta la e la secondo mi la ga de restar... E che i se movi con sti lavori de riqualificazion! Cita
polpetta Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 Secondo mi i la dividerà ... una parte del viale i la ga za messa apposto.. quindi un toco sarà sicuramente utilizà . Magari i farà anche qualche bancarella là de piazza s. antonio. Cita
trert Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 za che l'altro anno i ga cambiado disposizion dele bancarele (in centro e no ai lati..) ancora i ne cambia posto.. no dei!!! Cita
granzo Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 Iera due/tre ani che no andavo piu` a vardar la fiera de San Nicolo`. No savevo che i gaveva messo le bancherele al centro del viale XX Setembre...che idea balorda che me par... Ma se proprio i devi spostarle, mi diria che in piaza Unita` vegnissi ben...come certi mercatini de Nadal in Germania....la piaza me par un posto giusto per fiere e mercati. Cita
Maurice Inviato 16 Ottobre 2005 Segnala Inviato 16 Ottobre 2005 Allora....mi che vado a scola là ogni giorno,vedo che i lavori xe sempre più in alto mar.....per cui digo che o i se da una sveiada o sennò niente fiera in viale XX settembre.....la cosa me dispiaseria,perchè,come ga za dito giustamente tuxav.....se unq uestion de tradizion..... Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 16 Ottobre 2005 Segnala Inviato 16 Ottobre 2005 Piazza S.Antonio podessi esser una bona idea, idem anche le Rive volendo, ma va tenude in considerazion le condizioni metereologiche de quel periodo... Estate xe una roba, inverno con bora un'altro... per questo el viale dà adeguata "copertura", cosa che non saria garantida nelle due sedi da me sopracitate... Ps: sulla "tradizion"... son dell'idea che xe giusto prenderla in considerazion, ma se se trova de meio... xe giusto sfruttarlo! Cita
trert Inviato 16 Ottobre 2005 Segnala Inviato 16 Ottobre 2005 el viale durante la fiera xe sduper incugnado.. ma xe questo el bel!! piaza ponteroso o ancora pezo, dela Borsa.. xe sai dispersivo.. invece qua in viale i se meti tuti in carovana e se inizia da un lato e se torna indrio del altro!!sempre sta cussi!! Cita
Maurice Inviato 16 Ottobre 2005 Segnala Inviato 16 Ottobre 2005 Mi l'anno scorso no vedevo l'ora che finiva i corsi de recupero verso dicembre per poder farme un giretto coi miei compagni de classe....la fiera xe bellissima,proprio perchè xe incasinada.....qui ghe dago ragion a Trert Cita
Stefano79 Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 Anche mi digo de continuar la tradizion della fiera in viale. Che i se daghi una mossa e i finisi presto i lavori Cita
cenerentola82 Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 Intanto per sto ano i la fa al posto del'ex Bianchi Cita
cucciolina Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 Intanto per sto ano i la fa al posto del'ex Bianchi No suffierà niente a dicembre là Col cavolo che i me vedi Cita
Stefano79 Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 Col cavolo che i me vedi Quoto, anche mi no i me vederà , ma no pel freddo...cusì i se impara a no rispettar le tradizioni Tanto sarà sempre le solite cianfrusaglie, no go mai comprado niente a parte el petes Cita
dido76 Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 personalmente penso che far la fiera de s.nicolò al posto del'ex bianchi sia asurdo...e po' se ghe sarà affluenza sarà un macello rivar a moverse tra le bancarele...i faria meo a dormir de + de note e no pensar a queste super trovade Cita
Starlite Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 Diria che i ga deciso per el posto piu' riparado dal vento in asoluto... Perchè no in viale Romolo Gessi? Cita
saretta Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 ma noooo la della vaecia Bianchi..... sa che giro de aria che sarà ....le vecete svolerà in acqua... Cita
zaflaucich Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 Prima sufiada de bora e le bancarelle sarà in mezzo al mar.... Cita
cenerentola82 Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 Prima sufiada de bora e le bancarelle sarà in mezzo al mar.... Una fiera de San Nicolò galegiante. Otima idea. Cita
trert Inviato 21 Ottobre 2005 Segnala Inviato 21 Ottobre 2005 ahahah xe vero cio.. me vien de rider come sarà !! Cita
polpetta Inviato 22 Ottobre 2005 Segnala Inviato 22 Ottobre 2005 lo go letto ieri...... che tristezza ragazzi .... Cita
Juliet Inviato 29 Ottobre 2005 Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 la zona del canal ke mantegneria almeno un minimo de sensazioni ke se prova in acquedoto (sburtoni, zapade de pie...). Cita
Starlite Inviato 29 Ottobre 2005 Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 la zona del canal ke mantegneria almeno un minimo de sensazioni ke se prova in acquedoto (sburtoni, zapade de pie...). Col vantagio, de no sotovalutar, che te pol ciapar e butar in canal chi che te da gomitade, zapade de pie ecc ecc Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.