Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi gavevo fatto la pista de formula 1,ma coi mattoncini,non con la confezion apposita......con anca gli spalti e ghe fazevo correr dele mecchinine che col lego no centrava niente :rolleyes:

Inviato

mi gavevo un secchione enorme de latta tutto pineo de lego, e co lo svodavo fazevo un casin assurdo che svegliava mia mamma che d solito dormiva co io zogavo nel pomeriggio!!!! :D:D

Inviato

mi el cassettone....gavevo due: un per i duplo, l'altro per i lego

(i duplo, per chi non sa, xe i lego in dimensione maggiore,no le merendine dela ferrero :D )

El mio preferì iera el forte attaccà dela nave pirata con tanto de cannone,fossato intorno al caster,squali..... che figada!!!!! me vien quasi voia!

Inviato

mi gavevo e go ancora un scatolon de 12kg de lego (pesadi!) che però no son rivado a vender e un poco me dispiasi poi vender..

go fato robe favolose.. oviamente senza istruzioni..

Inviato

Stupendo come sito!!!!! :wub:

Grazieeeeee!!!!

Anche mi adoravo i lego de picia! Son passada da quei normali ai technic...fortissimi sti ultimi!

E ancora desso ne resto sai affascinada!

Pecà solo che i muleti de oggi no sembri più interessadi a sto meraviglioso zogo e che la Lego no se la passi sai ben.... :(

Inviato

Anche a mi me piaseva el lego! Tanto che co iero picia go ingoiado un toco O|

Mi no me ricordo, ma mia mamma me conta sempre che me se ga bloccado in gola e stavo per sofigar. La me ga ciapado per i piedi e la ga cominciado a scassarme, finchè lo go spudado :D

Xe da quel giorno son così :lol::grin:

:bye:

Inviato

adesso i lego de oggi costa un fracco, i xe formadi da tochi assurdi che no teli pol utilizar se no per quel pupolo che te trovi in scatola e i xe composti da pochi tochi..

che bel che iera.. mi go trovado un sito dove i te da tutte le istruzioni scannerizzade per ricostruir le vece robe che se gaveva.. (tipo le serie spaziali e quelle de robin hood)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro