Juliet Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 la trama xe abastanza semplice. una serie de persone se ritrova senza saver nè come nè perkè in una stanza cubica e presto se accorzi ke ala stanza cubica ne xe afiancada altre. Le stanze afiancade, trane una, contien dele trapole mortali e lori devi oviamente skivarle e trovar la via d'uscita. il cubo 2 (ipercubo) se basa sula stessa trama solo ke in più vien affiancadi mondi paralleli e irreali. il cubo 0 inveze se poni cronoligicamente come l'inizio de tuto e se vedi per la prima volta l'"esterno" e ki xe coinvolto in sto zogo de morte. l'aggancio con il cubo 1 saria anke bon se gaveria doprado gli stessi attori del cubo 1 o perlomeno simili. ve li consiglio, sopratuto il cubo 1 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Mah.. mi go visto l'1 e el 2.. e da una parte me ga piasso ma dall'altra anche no.. non so dar esattamente un giudizio.. però si, xè consigliada la vision! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Mi go solo visto el cubo 1 e no me ga piasso granchè. Cmq xe un film particolare. Lo consiglio a chi vol farse una bona cultura cinematografica. PS: prima o poi me varderò anche el 2, magari de seguito all'1 Del 0 no savevo neanche l'esistenza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 ma te ga italianizza el titolo?!!? non iera THE CUBE1 w THE CUBE 2?? comunque mi li go trovai sai sai bei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabieto Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Savevo che i gaveva fatto el prologo ma non lo go mai visto... xe per caso nelle videoteche? merita? Cube ("Il cubo" in italian)- del 1997 xe de un regista canadese de chiare origini italiane Vincenzo Natali, son andà vederlo in cine e me ga piasso tanto, claustrofobico come Alien e imprevedibile, costado 2 lire ga vinto numerosi premi ai vari festival cinematografici e forse non ga gavudo el successo che meritava. Confrontandolo con i vari film fracassoni americani de fantascienza xe veramente de qualità superiore. Hypercube (Il cubo 2) - del 2003, anche questo son andà vederlo al cinema, decisamente inferiore al primo ma xe storia nota che i seguiti xe quel che xe... ma alla fin fine non me la sento de dir che xe brutto, xe solo inferiore al primo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Posted November 10, 2005 Author Report Share Posted November 10, 2005 ma te ga italianizza el titolo?!!? non iera THE CUBE1 w THE CUBE 2?? uffi sì...xe ke nela videotca lo go trovado soto el titolo italian...NIAGA! dei tre il miglior xe senza dubbio THE CUBE (1); come ga dito kiki xe un film ke se lo dovessi veder come cultura cinematografica e infati mi lo go dovudo vardar per far un esame univ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 a mi me ga piasso sia The Cube (il cubo1) che Hypercube (il cubo2) il 0 cosa xe? non lo go mai visto. xe appena uscido? xe al cinema? me lo son perso??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Posted November 11, 2005 Author Report Share Posted November 11, 2005 il 0 cosa xe? non lo go mai visto.xe appena uscido? xe al cinema? me lo son perso??? xe stada una sorpresa anke per mi. cmq lo go trovado a nolegio nel videonolegio de via Fabio Severo (ma prob. sarà anke nei altri). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 ma il 0 xe un seguito che vien dopo el due per spiegar le robe come che xe iniziade o xe vegnudo fora prima dell'1 ?? (in definitiva cosa cambia? mah ciò che dubbi che me vien..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Posted November 11, 2005 Author Report Share Posted November 11, 2005 alora: el 0 se poni cronologicamente come l'INIZIO de tuto (q.di prima del n. 1 e del n. 2) ma xe el più recente (credo sia a nolegio da pokissimo tempo) e q.di come tempi de produzion vien dopo el 2. The Cube (1997) Vedi qua The Cube 2 (2003) vedi qua The Cube 0 (2004) Vedi qua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 che beeel grazie Juliet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted November 26, 2005 Report Share Posted November 26, 2005 La scorsa settimana go fatto sull immersion de cubi e son giunta alle seguenti conclusioni: - The Cube 1 no me piasi, xe el peggior della serie (xò xe el precursore e quindi lo reputo importante da veder) - The Cube 2 no xe mal, anzi me ga quasi piassi - The Cube 0 xe el migliore della saga, perchè finalmente i se decidi a spiegar qualcosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted November 26, 2005 Report Share Posted November 26, 2005 orca ciò! me son dimenticà de postar su questo argomento! go noleggiado Cube 0 e lo go visto !!!! Bellissimo! decisamente el miglior concordo. Concordo anche mi che el primo cubo non iera niente de tale. El secondo iera decisamente miglior e el zero, oltre al fatto che xe + recente finalmente i spiega qualcosa dei meccanismi che sta drio al cubo. me ga sai piasso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts